Citat:
Ursprungligen postat av Mindfulpilot
Ja alla som tycker om och vill ha mångkulturalism och globalism är indoktrinerade. Ett fåtal vill ha makt och pengar via dessa samhällsskick och är inte indoktrinerade.
Bra att du respekterar olika åsikter. Du är inte i närheten av att vara klartänkt och kunna analysera grunderna till dina egna åsikter så din respekt är väl bara en garant för att du inte skall begå våld på de som är emot dina älskade ideologier. Riktigt människofientliga ideologier du gillar. Jag har ju tidigare tyckt om dem, men insett att det har varit indoktrinering. Så där är vi. Jag som medmänniska till dig ville verkligen berätta hur indoktrinerad du är. Hade någon gjort det för mig för tio år sedan så hade jag vaknat då. Ja det fungerar bättre i verkliga livet
Jag blir ändå ledsen när jag ser din kamp mot de som vill människan väl så jag lär väl skriva till dig igen ibland. Förlåt!
Ja, du... Suck! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Om du accepterar att folk inte tycker som du i alla lägen så ska du se att ditt liv blir enklare...
Att inte acceptera andras åsikter, ja då är man bara bottenskrap av mänskligheten.
Våld har jag aldrig begått, och jag föraktar dom som använder våld. Men att förklara det för dej är förmodligen att strö pärlor åt svin.
Jag är allt annat än indoktrinerad. Nu fattas det bara att du säger att jag älskar EXPO och AFA eller nåt annat häftigt...