Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Jag är öppen för andras åsikter. Jag har däremot svårt för folk utan nån som helst insikt att tänka kritiskt. Du och den här tråden bevisar i allra högsta grad att kritik och kritiskt tänkande inte är eran starka sida. Du/ni köper allt avpixlat skriver med hull och hår.
Jag älskar dej! Du visar att jag behövs som en motvikt.
Jag hoppas få besvara din 'kärleksinvit', men det är mycket kvar tills dess.
- Påståendet (citat): "
Du/ni köper allt avpixlat skriver med hull och hår."... är inte korrekt. Du förutsätter att dina motparter tjockpannat tar allt med hull och hår. Jag gör iaf inte det. Jag har nyanseringens förmåga, men i betraktandet av din och dina attack~hejdukars attityd mot AP, så positionerar jag mig direkt på andra sidan barrikaderna. Och det leder ingen vart, som du vet.
På ett forum av det här slaget blir resonemangen oftast hårdhänta, konfrontativa, och tämligen primitiva, jag tror vi delar den uppfattningen. Vilket tyvärr hämmar och deklasserar trådens kvalitet, eller snarare, brist på kvalitet.
Det finns metoder/attityder, som skulle höja ämnesdebattens kvalitetsnivå. Det krävs två för att dansa tango, som bekant. Kanske motsättningarna i synsätt är oöverbryggbara, du får gärna ge din åsikt, hur en debatt kan antaga konstruktiva och respektfulla former, jag är öppen. Jag har ett brett irl socialt liv, knivkastningen på Flashback är en marginell internet-hobby för mig, FYI.
Up to you, Kingen_king.
God natt, och tack för ikväll.