2012-02-28, 20:55
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsgest
Jag tycker inte att det är positivt ö h t att det svenska och resterande västliga medialandskapet totalt domineras av judar som utan hinder eller motstånd får styra och ställa hur folket ska tycka. Avpixlat fångar upp många unga vilsna svenskar som då tror sig inse sanningen och även stannar vid att beskylla Islam för västs nuvarande situation när de egentligen borde fortsätta granska och dessutom finna det judiska inflytandet samt dess roll i det hela. För övrigt fördummas de på kuppen eftersom de på daglig basis tvingar sig själva att ta del av sådan smörja som "bloggen" ger uttryck för, både rent stilistiskt och intellektuellt.

Det var övermaga präktigt, men klart avslöjande om ditt förakt för folk i allmänhet, och hotet mot gammelmedia i synnerhet.

Där du sitter elitistiskt på dina höga hästar, beviljar dig själv tolkningsföreträde att deklassera läsare och sympatisörer till Sveriges snabbast växande mediaalternativ, som "unga vilsna svenskar"? Vem tror du att du är, eg? Lite borderlineanstrykning gör sig påmind. Ytterligare en som lider av "oraklet i Delphi~syndromet", du är i gott sällskap med Kingen_king, som fick den icke hedervärda platsen som No #1.
Citera
2012-02-28, 21:10
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Det finns naturligtvis en politisk agenda i bakgrunden, som styr och driver deras kampanj mot PI. Den av dessa figurer påstådda 'låga journalistiska kvaliteten' hos PI, är givetvis bara en täckmantel för deras gammelmediauppdragsgivares skräck för ett avslöjande och frispråkigt alternativ som är så framgångsrikt, och blottlägger förtigandet och censurådran inom fulmedia.
Det var som fan! Tror du att jag kan skicka en faktura? Jag vill ha betalt om jag har en uppdragsgivare!

Fixar du så att jag får pröjs så lovar jag att bekosta en rulle foliepapper åt dej. Hatten måste börja bli sliten!
Citera
2012-02-28, 21:14
Medlem
Citat:
.

Oroa dig inte. Det normala är att man som nyfiken läsare (vill veta varför samhället är så galet) av PI/AP kommer till insikt om att judisk identitetspolitik har stor delaktighet i skapandet av ett hemskt samhälle som kommer att utrota svensken. Helt vanliga människor kommer till insikt om det med hjälp av PI/AP. Av nyfikenhet ställer man sig nämligen hela tiden frågan varför denna galenskap? Sedan letar man upp förklaringen och efter ett tag (eller direkt) så inser man att människans natur är så här fokuserad på sin grupp.

Personligen så tror jag att de med tidigare judisk indoktrinering (identititespolitik) i SD och bakom AP är självkritiska och inser att det är deras grupptänkande som skapat allt samhällskaos i Sverige och andra länder. Helt omöjligt för dem att vara öppna med det. 'Dödsstraff' på att vara kritisk mot judisk identitetspolitik och dubbelt värre om man själv är jude. Har du bevis på motsatsen? Alltså att de vill fortsätta förtrycka svensk identititspolitik? Fortsatt judisk identitetspolitik som skall stå över precis allt i Sverige? Jag är tveksam, men vill veta mer. Jag tror att det finns massor med judar med självkritik. De är dock tysta.

Vi vet båda att judisk identititspolitik har gjort det förbjudet att kritisera just deras identititetspolitik och möjliggör att de kan fortsätta förtrycka andras identititet. Hemskt. Omoraliskt. Bland det värsta man kan göra som individ eller grupp. Extra så när man gör det dolt samt förbjuder alla former av protest.

Så oroa dig inte.
Senast redigerad av Mindfulpilot 2012-02-28 kl. 21:37.
Citera
2012-02-28, 21:58
Medlem
Tidsgests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindfulpilot
Oroa dig inte. Det normala är att man som nyfiken läsare (vill veta varför samhället är så galet) av PI/AP kommer till insikt om att judisk identitetspolitik har stor delaktighet i skapandet av ett hemskt samhälle som kommer att utrota svensken. Helt vanliga människor kommer till insikt om det med hjälp av PI/AP. Av nyfikenhet ställer man sig nämligen hela tiden frågan varför denna galenskap? Sedan letar man upp förklaringen och efter ett tag (eller direkt) så inser man att människans natur är så här fokuserad på sin grupp.

Personligen så tror jag att de med tidigare judisk indoktrinering (identititespolitik) i SD och bakom AP är självkritiska och inser att det är deras grupptänkande som skapat allt samhällskaos i Sverige och andra länder. Helt omöjligt för dem att vara öppna med det. 'Dödsstraff' på att vara kritisk mot judisk identitetspolitik och dubbelt värre om man själv är jude. Har du bevis på motsatsen? Alltså att de vill fortsätta förtrycka svensk identititspolitik? Fortsatt judisk identitetspolitik som skall stå över precis allt i Sverige? Jag är tveksam, men vill veta mer. Jag tror att det finns massor med judar med självkritik. De är dock tysta.

Vi vet båda att judisk identititspolitik har gjort det förbjudet att kritisera just deras identititetspolitik och möjliggör att de kan fortsätta förtrycka andras identititet. Hemskt. Omoraliskt. Bland det värsta man kan göra som individ eller grupp. Extra så när man gör det dolt samt förbjuder alla former av protest.

Så oroa dig inte.

Jag vet inte om du medvetet försöker framstå som nedlåtande men hur som helst gör du det, så sluta upp med det. Ett "oroa dig" var för mycket.

Vidare har du fel i att jag inte borde oroa mig. Bevisligen fångar dessa bloggar upp folk som annars skulle bli medvetna angående judefrågan vilken därmed skulle få större genomslag i samhället. Visserligen flyttas positionerna sakta fram (vilket man inte minst märker här på Flashback men också ute i verkligheten) men det är betoning på sakta vilket betyder att det måste gå fortare eftersom klockan tickar. De som fortsätter från t ex AP till ett renodlat judemedvetet sinne går nästan att räkna på ena handens fingrar och de som inte gör det förblir starkt judepositiva och med en stark kritik riktad mot endast muslimer, som om de är upphovsmän till våra saboterade och underminerade samhällen. Det här får man bevis för i så gott som varje tråd där en slötänkt liten SD-gris sticker upp sitt lilla tryne och hätsk försvarar judar mer än han kritiserar Islam.

Problemet är vidare att man accepterar kulturlinjen i o m SD:s argumentation som, feg som den är och starkt judeinfluerad, spelar med efter de regler Europas efterkrigssamhällen har satt upp. Man erkänner inte raser och då inte heller nedärvda genetiska egenskaper. De blir alltså värre än det var innan.
Citera
2012-02-28, 22:16
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Det var som fan! Tror du att jag kan skicka en faktura? Jag vill ha betalt om jag har en uppdragsgivare!

Fixar du så att jag får pröjs så lovar jag att bekosta en rulle foliepapper åt dej. Hatten måste börja bli sliten!

I brist på självkritik, och insikt om andra åsikter än dina egna trångsynta, måste du givetvis, som riddaren av den sorgliga skepnaden, hemfalla åt smädelser och trams. Det är du i ett nötskal.

Herostratiska figurer får ingen ersättning, dom hängs ut. Det är det du samlat ihop till.
Citera
2012-02-28, 22:18
Medlem
Jag kollade upp www.friatider.se på Alexa och de stövlar verkligen på framåt. Statistiken är imponerande. Nu är de på plats 136. I denna fart är de ju ikapp avpixlat. - Politiskt inkorrekt låg väl tidigare runt 100-130. Vilka står bakom friatider?

http://www.alexa.com/siteinfo/friatider.se
Citera
2012-02-28, 22:22
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
I brist på självkritik, och insikt om andra åsikter än dina egna trångsynta, måste du givetvis, som riddaren av sen sorgliga skepnaden, hemfalla åt smädelser och trams. Det är du i ett nötskal.
Jag är öppen för andras åsikter. Jag har däremot svårt för folk utan nån som helst insikt att tänka kritiskt. Du och den här tråden bevisar i allra högsta grad att kritik och kritiskt tänkande inte är eran starka sida. Du/ni köper allt avpixlat skriver med hull och hår.

Jag älskar dej! Du visar att jag behövs som en motvikt.
Citera
2012-02-28, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
http://avpixlat.info/2012/02/28/svt-...#disqus_thread

Vad fan håller dem på med? SD satt ju förfan inte i riksdagen 2009.....

Till den här artikeln om att ett barnprogram från 2009 inte lägger in en skylt om att SD numera är med i riksdagen kommer alltså 250+ arga kommentarer om hur medvetet det här är av SVT.

Kan vara det roligaste jag läst på ett tag.

Och just det, varken SD:are eller avpixlat har någonsin spelat martyrer i onödan. Men det behöver förstås inte påpekas i den här tråden fylld av ocensurerade sanningssägare.
Citera
2012-02-28, 23:18
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Jag är öppen för andras åsikter. Jag har däremot svårt för folk utan nån som helst insikt att tänka kritiskt. Du och den här tråden bevisar i allra högsta grad att kritik och kritiskt tänkande inte är eran starka sida. Du/ni köper allt avpixlat skriver med hull och hår.

Jag älskar dej! Du visar att jag behövs som en motvikt.

Jag hoppas få besvara din 'kärleksinvit', men det är mycket kvar tills dess.

- Påståendet (citat): "Du/ni köper allt avpixlat skriver med hull och hår."... är inte korrekt. Du förutsätter att dina motparter tjockpannat tar allt med hull och hår. Jag gör iaf inte det. Jag har nyanseringens förmåga, men i betraktandet av din och dina attack~hejdukars attityd mot AP, så positionerar jag mig direkt på andra sidan barrikaderna. Och det leder ingen vart, som du vet.

På ett forum av det här slaget blir resonemangen oftast hårdhänta, konfrontativa, och tämligen primitiva, jag tror vi delar den uppfattningen. Vilket tyvärr hämmar och deklasserar trådens kvalitet, eller snarare, brist på kvalitet.

Det finns metoder/attityder, som skulle höja ämnesdebattens kvalitetsnivå. Det krävs två för att dansa tango, som bekant. Kanske motsättningarna i synsätt är oöverbryggbara, du får gärna ge din åsikt, hur en debatt kan antaga konstruktiva och respektfulla former, jag är öppen. Jag har ett brett irl socialt liv, knivkastningen på Flashback är en marginell internet-hobby för mig, FYI.

Up to you, Kingen_king.

God natt, och tack för ikväll.
Citera
2012-02-29, 00:18
Medlem
Citat:
.

Mitt extra 'oroa dig inte' handlar om att jag anser att du har fel samt din kritik mot att AP erbjuder läsning som gör oss blinda för judefrågan kan uppfattas som alltför oresonlig. Så läs det som 'lugna dig'. Jag har djup respekt för dig och dina åsikter. Du är modig och eftersom jag tror att du anser att judisk identitetspolitik förtrycker ursprungsbefolkningens identitet så står du även upp för den förbjudna sanningen. Det går bättre att tvätta bort sin indoktrinering lite långsammare och utan judefrågan direkt.

Samma tycker jag gäller det du skriver om SD och ras. SD tvättar inte bort sina sympatisörers rasmedvetenhet eller gör dem blinda för att ras har betydelse. Tvärtom. Det är faktiskt endast på flashback jag träffar på de SD-grisar du beskriver som försvarar att judar får bestämma över landets befolkning hur de vill och förtrycka all kritik av dem samt anser att ras inte har någon betydelse osv.

Jag vet inte om det kommer ett än mer rättrådigt parti än SD. För övrigt är jag stolt över SD's BSS ursprung. Etablerad media, SD, PI och flashback i den ordningen har fått mig att inse att jag är en stolt rasist. Jag vill människan och det gemensamma samhället väl. Mångkulturalisterna och globalisterna vill ha en indoktrinerad utopi och får samhällets undergång.
Citera
2012-02-29, 08:09
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Jag hoppas få besvara din 'kärleksinvit', men det är mycket kvar tills dess.

- Påståendet (citat): "Du/ni köper allt avpixlat skriver med hull och hår."... är inte korrekt. Du förutsätter att dina motparter tjockpannat tar allt med hull och hår. Jag gör iaf inte det. Jag har nyanseringens förmåga, men i betraktandet av din och dina attack~hejdukars attityd mot AP, så positionerar jag mig direkt på andra sidan barrikaderna. Och det leder ingen vart, som du vet.

På ett forum av det här slaget blir resonemangen oftast hårdhänta, konfrontativa, och tämligen primitiva, jag tror vi delar den uppfattningen. Vilket tyvärr hämmar och deklasserar trådens kvalitet, eller snarare, brist på kvalitet.

Det finns metoder/attityder, som skulle höja ämnesdebattens kvalitetsnivå. Det krävs två för att dansa tango, som bekant. Kanske motsättningarna i synsätt är oöverbryggbara, du får gärna ge din åsikt, hur en debatt kan antaga konstruktiva och respektfulla former, jag är öppen. Jag har ett brett irl socialt liv, knivkastningen på Flashback är en marginell internet-hobby för mig, FYI.

Up to you, Kingen_king.

God natt, och tack för ikväll.
Det här är ett inlägg som jag hade kunnat skriva.

Vi är varandras bränsle. Vi må ha skilda uppfattningar i mycket, men i det här fallet är vi helt och fullt överens.
Citera
2012-02-29, 15:24
Medlem
0Thor0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jag kollade upp www.friatider.se på Alexa och de stövlar verkligen på framåt. Statistiken är imponerande. Nu är de på plats 136. I denna fart är de ju ikapp avpixlat. - Politiskt inkorrekt låg väl tidigare runt 100-130. Vilka står bakom friatider?

http://www.alexa.com/siteinfo/friatider.se

Bevisligen medför Avpixlat att fler och fler får upp ögonen(läses huvudet ur röven) på hur det står till i landet, då börjar man leta mer info och hamnar för eller senare på ex friatider mm etc.
Själv skulle jag gärna se ett "snabbare uppvaknande", men tyvärr kan man inte alltid få det som man vill och 30års hjärntvätt gör ju sitt till.

Men det bådar ju gott inför 2014.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in