Vilken skitsajt, förstår att man blir dum i huvudet om man bara skaffar sin information därifrån.
En pytteliten dos av slaskmedia och en enormt stor dos av Avpixlat och någonstans där mittemellan så har du sanningen. Förträfflig sajt skulle jag vilja säga.
Därför att Ekeroth och SD är emot icke-medicinsk omskärelse.
Så frågan är, antingen är Ekeroth inte troende på detta viset, eller så blev han omskuren som liten, och sur över det fortfarande att han inte kunde njuta som hans kamrater gjorde.
Du har en poäng, alla behöver inte ha samma vinkel, och du har också rätt i att judarna i Sverige knappast står för någon smutsig gatukriminalitet som negrer, zigenare och araber.
Det är dock ingen anledning att helt och hållet bortse från judarnas inflytande och påverkan på den politik som bedrivs i Sverige och Europa.
Man drar ju sig inte ifrån att attackera och kritisera eller peka på märkligheter som andra lobbygrupper, organisationer och folkslag har för sig. Varför vågar man inte göra detsamma när det kommer till judarna?
Självklart skall man inte bortse från varken judar eller någon annans inflytande om man vill granska och kritisera invandringspolitiken. Men det är väl mer eller mindre en allmänt känd hemlighet att Kent Ekeroth och en del SDare är involverade i APs verksamhet och just Ekeroth har som jag förstått det en förkärlek till Israel.
Vilken skitsajt, förstår att man blir dum i huvudet om man bara skaffar sin information därifrån.
Som i alla fall av nyhetsinhämtning med andra ord. Läser man bara engelska, tyska eller för den delen liberala tidningar får man en skev bild. Det bästa är att läsa flera källor och bilda sig en egen uppfattning.
Självklart skall man inte bortse från varken judar eller någon annans inflytande om man vill granska och kritisera invandringspolitiken. Men det är väl mer eller mindre en allmänt känd hemlighet att Kent Ekeroth och en del SDare är involverade i APs verksamhet och just Ekeroth har som jag förstått det en förkärlek till Israel.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!