Flashback bygger pepparkakshus!
2012-01-25, 21:09
Medlem
MKultra72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsson
Vem fan besöker Avpixlat.info för annan orsak än att ha det som nöje? Avpixlat får Fox News att framstå som opartisk och får The Onion att framstå som en pålitlig källa. Dessutom så blev de inte DDoSade (så inkompetenta som dem är gissar jag att de verkligen tror det) utan någon använde en "public exploit" mot dem. Hur fan kan man ta denna hemsida seriöst?

...hur kan man ta en person som har 1 post seriöst

varför skulle avpixlat vara "opartiska" föresten? Att dom är politiska säger dom ju själva på sidan, dvs betydligt mer ärligt än SVT eller liknande som kallar sig "opartiska".
Citera
2012-01-25, 21:11
Medlem
Citat:
Vem fan besöker Avpixlat.info för annan orsak än att ha det som nöje? Avpixlat får Fox News att framstå som opartisk och får The Onion att framstå som en pålitlig källa. Dessutom så blev de inte DDoSade (så inkompetenta som dem är gissar jag att de verkligen tror det) utan någon använde en "public exploit" mot dem. Hur fan kan man ta denna hemsida seriöst?
Du verkar vara insatt i fallet och du verkar ha information om hur attacken har gått till.

Du delar efternamn med Jonatan.

Du är nyregistrerad och ditt enda inlägg gör du i denna tråden i samband med attacken.

Vad har du för relation med Jonatan?
Citera
2012-01-25, 21:25
Medlem
Pappsings avatar
Citat:

Jag gör det, frågor på det?

Avpixlat fyller ett tomrum som fulmedia lämnar efter sig. Ett spontant exempel kan vara den norska kvinnan som dränkte sitt barn i en spann när hon satt och snackade med sin man på nätet. Allt enligt Aftonbladet. Dock så missade Aftonbladet det religösa sammanhanget med rötter i Pakistan. Resten av fulmedia missade också det, men Avpixlat visste bättre.

Det är bara ett typexempel, så här ser det ut dagligen. Vem vill bli förd bakom ljuset? Inte jag, därför läser jag Avpixlat och får på så vis reda på mer om hur buset ser ut. Det borde du också göra, tillsammans med resten av Sverige. Jag är inte rasist, men jag är kritisk...
Citera
2012-01-25, 21:32
Medlem
Schibsteds avatar
Katastrofalt att kommunisterna ska ge sig på alla som de ogillar.
Citera
2012-01-25, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pappsing
Jag gör det, frågor på det?

Avpixlat fyller ett tomrum som fulmedia lämnar efter sig. Ett spontant exempel kan vara den norska kvinnan som dränkte sitt barn i en spann när hon satt och snackade med sin man på nätet. Allt enligt Aftonbladet. Dock så missade Aftonbladet det religösa sammanhanget med rötter i Pakistan. Resten av fulmedia missade också det, men Avpixlat visste bättre.

Det är bara ett typexempel, så här ser det ut dagligen. Vem vill bli förd bakom ljuset? Inte jag, därför läser jag Avpixlat och får på så vis reda på mer om hur buset ser ut. Det borde du också göra, tillsammans med resten av Sverige. Jag är inte rasist, men jag är kritisk...
Alla är oskyldiga tills motsatsen är bevisad det borde vara en hörnsten i varje civiliserat rättssamhälle. En person ska bli avpixlad när han är dömd och i vissa specialfall. Att Sverige har mycket brott beror till stor del att våra polisen inte gör sitt jobb. Av 1,4 miljoner brott löser man en bråkdel vilka de flesta är brott som en apa kan leta fram resultatet vilket detta forum är ett utmärkt exempel på.
Citera
2012-01-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Trams! Vad du vill ha det till och anser, överenstämmer knappast med hur jag ser på det, självklart är din syn och åsikter om Avpixlat inget som jag ens överväger att ta hänsyn till.
Att du sedan blir ledsen över detta känns oerhört glädjande, faktum är att jag behövde ett leende. Tack!

Föreställ dig att jag hade haft samma inställning som du gällande en artikel om hur fantastiskt det var med invandring i till exempel Expo. Du visar mig 7-8 felaktiga uttalanden i artikeln, vilket jag ignorerar och istället förklarar för dig att jag naturligtvis inte kommer att ta någon som helst hänsyn till vad du tycker om Expo. Hade du möjligen ansett mig en smula hjärntvättad kanske?
Citera
2012-01-25, 21:41
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Nå,vad vet vi om råttorna bakom attacken?är inget speciellt fan av Avpixlat men de skall få föra ut sitt budskap precis som alla andra.
Citera
2012-01-25, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schibsted
Katastrofalt att kommunisterna ska ge sig på alla som de ogillar.
Precis som du, när blev du partimedlem?
Citera
2012-01-25, 21:43
Medlem
Vintergrisens avatar
Ptja, nu verkar ju AP vara uppe igen. Anonymous kanske insåg att etablissemanget inte var villiga att lägga ned åtalet mot Assange i utbyte mot lite downtime för AP.
Citera
2012-01-25, 21:43
Medlem
Folkskyggs avatar
Citat:

Hur kan ta dagens media seriös som vinklar och döljer?
Citera
2012-01-25, 21:45
Nordkorea är mer sammanhållet än Sverige. Hackerattacker mot förtroende valda eller invandrarkritisk media ska ej få ske.
Ni kommer väll ihåg hackerattacken på William petzälls twitter i höstas?? Det var OG tillsammans med Bäckström Beckroth som låg bakom. Aftonhoran tillsammans med de vapenåtalade Expressen var på väg att blåsa upp ett stort drev mot SD men höll sen käft om vilka som låg bakom.

Det svenska pk etablissemanget hyllar onisont den arabiska våren. Men tänker inte på att de själva för folket bakom ljuset.

Politikerna skiter i folket så länge de inte är bruna eller har samma åsikter. Avpixlat ska fortsätta klättringen och naffsa den långnäsade Jan Helin i hasorna. Sedan ska folket stödja Avpixlat som tar över Aftonhorans roll.
Senast redigerad av Borglig 2012-01-25 kl. 22:04.
Citera
2012-01-25, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av >>Gåtan<<
Smart och ge sig i kamp med dödsnazisterna som vi kallas i dagspressen

Jag har skänkt pengar till avpixlat och anser sidan vara väldigt viktig för Sveriges framtid, och inte minst mina barns leverne i det här samhället.

Vi får väl snart dra igång någon form av Waffen SS som tar till påken varje gång en SD:are utesluts ur ett fack, samt när småkillar som Jonathan inte kan hålla sig innanför lagens ramar. Om inte polisten gör det, så får vi väl skipa rättvisa själva.

300,000 arga unga män, vill du verkligen fucka med oss?
Och några kvinnor också, i yngre medelåldern
Vi kan vara riktiga jävla bitches när vi är på det humöret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in