2012-01-25, 21:48
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsson
Vem fan besöker Avpixlat.info för annan orsak än att ha det som nöje? Avpixlat får Fox News att framstå som opartisk och får The Onion att framstå som en pålitlig källa. Dessutom så blev de inte DDoSade (så inkompetenta som dem är gissar jag att de verkligen tror det) utan någon använde en "public exploit" mot dem. Hur fan kan man ta denna hemsida seriöst?
Tycker du att slaskmedia är seriösa? Mellin? Helin? Mattsson? Aschberg? Baas?
Citera
2012-01-25, 21:54
Medlem
DannyButtermans avatar
Hur kom ni fram till att det var JB?
Citera
2012-01-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
Nordkorea är mer sammanhållet än Sverige. Hackerattacker mot förtroende valda eller invandrarkritisk media ska ej få ske.
Ni kommer väll ihåg hackerattacken på William petzälls twitter i höstas?? Det var OG tillsammans med Bäckström som låg bakom. Aftonhoran tillsammans med de vapenåtalade Expressen var på väg att blåsa upp ett stort drev mot SD men höll sen käft om vilka som låg bakom.

Det svenska pk etablissemanget hyllar onisont den arabiska våren. Men tänker inte på att de själva för folket bakom ljuset.

Politikerna skiter i folket så länge de inte är bruna eller har samma åsikter. Avpixlat ska fortsätta klättringen och naffsa den långnäsade Jan Helin i hasorna. Sedan ska folket stödja Avpixlat som tar över Aftonhorans roll.
Redovisa källa tack.
Citera
2012-01-25, 22:00
Medlem
Hoppas bara ingen får för sig att jävlas med killen, nu. Han är alldeles för ung för det.
Citera
2012-01-25, 22:06
Citat:
Ursprungligen postat av DelikatKotlett
Redovisa källa tack.
OG Beckroth bekräftade det på diverse sidor.
Citera
2012-01-25, 22:09
Medlem
santos_devilles avatar
Ni borde döda honom nu, eller i alla fall misshandla honom.. För att visa att ni talibaner, nej jag mena sverigedemokrater menar allvar

Hahaha avpixlat omg..

Undertiden kan ni följa foliehattarna.nu, sponsrade av en ding ding värld
Citera
2012-01-25, 22:10
Medlem
>>Gåtan<<s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvamarin
Och några kvinnor också, i yngre medelåldern
Vi kan vara riktiga jävla bitches när vi är på det humöret.

Vi är ett tvärsnit av befolkningen och inte alls som media försöker portretera oss. Läser man lite avpixlat märker man snabbt där finns både belästa och mycket duktiga skribenter med hög utbildning i kommentatersfälten.

Jag är själv ingen ung man längre utan medelålders
Citera
2012-01-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappsing
Jag gör det, frågor på det?

Vad vinner du på att veta från var brottslingarna kommer ifrån? Jag har alltid varit intresserad av att läsa om brott av alla dess slag så självklart vill jag ha reda på var ifrån den kriminella kommer ifrån. Skulle helst läsa en hel biografi om tex hon som dränkte sina barn det är ju lite mer intressant än att bara få läsa om åldern och könet.
Men varför vill du ha reda på det? Vad vinner du på det? Det ända jag kan komma på är att du vill känna dig lite mallig för att dina fördomar har slagit in igen.
Kan se det framför mig hur din dag ser ut. När du är i skolan eller på jobbet läser du Aftonbladet,DN,GP,Expressen bla bla du irriterar dig hela dagen för du inte får reda på vilket land den där rånaren kom ifrån.
Irriterat tänker du det måste va en somalie vad skulle det annars vara? Skulle ju kunna vara en zigenare att dom har varit inblandade i brott förr det har man ju hört!
När du är på väg hem efter att ha tänkt hela dagen på om det va en alban,serb,somalie,turk,iranier,irakier,bulgar bla bla bla bla så har du bestämt dig för att göra det lättare för dig så du har du valt att tro att rånaren i all fall är från MENA området. Du kommer hem och går in på avpixlat och du skiner upp som en sol och armbågar din kompis och stolt nickande säger -Va vad det jag sa. När du får reda på att det va en skäggig iranier. Är det den kicken du vill åt?
Citera
2012-01-25, 22:23
Medlem
Manuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOrd_nikon
Ja, personen bakom attacken: https://twitter.com/#!/Killmwithlazers

Herregud, hur gammal är människan? Efterblivna argument, smileys, och 4chan-memes överallt. Ganska komiskt ändå med tanke på hur otroligt rasistiskt 4chan är överlag. Men jag antar att varken han eller AnonOpsSweden kan läsa eller förstå engelska särskilt bra.
Citera
2012-01-25, 22:25
Medlem
obans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoAreYooooou
Vad vinner du på att veta från var brottslingarna kommer ifrån?

Vem fan är du att bestämma över vilka fakta som bör undanhållas allmänheten i en nyhetsartikel?
Citera
2012-01-25, 22:27
Medlem
Dorimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Ni borde döda honom nu, eller i alla fall misshandla honom.. För att visa att ni talibaner, nej jag mena sverigedemokrater menar allvar

Hahaha avpixlat omg..

Undertiden kan ni följa foliehattarna.nu, sponsrade av en ding ding värld

Det skulle vara intressant om fler skeptiker skrev där. Kanske du kunde... Jag har kollat på Avpixlat ett tag och kan sträcka mig till att påstå att de har en nisch på sina nyheter och debatter, men samtidigt så påstår de inget annat heller. De har också en poäng att den s.k. gammelmedian går hur långt som helst för att påskina att det bara är vita "etniska svenskar" som begår brott.

Det kan spåra ut lite i kommentatorfälten ibland, men då menar jag just "lite". Inget konstigt, inget tokigt. Mycket oftare framhålls att ordet är fritt. Felaktigheter brukar korrigeras av andra.

Därför vore det trevligt om fler som du, istället för att antyda att alla som tar del av Avpixlat är lättlurade, skulle surfa in och klargöra vilka brister du ser. Om de verkligen sprider lögner så borde det ju vara en lätt match att visa på det? OM de inte sprider lögner men du har en avvikande åsikt om hur man ska förhålla sig till det som diskuteras så är det ju värdefullt om du delar med dig av det.

Jag menar du har ju din rätt att bara håna andra människor (så länge det inte är en minoritet), men det är mer konstruktivt och ärligt att diskutera.
Citera
2012-01-25, 22:28
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
[quote=Navelfluff][quote=Ådärkomdenja]
Vilket jävla ordbajseri!
Killen anmärkte för fan bara på designen!
Är det förbjudet i SDs koranskola?
Du gör dig bara löjlig när du försöker använda ord som du inte vet vad de betyder. Rätt typiskt för obildade människor att försöka använda "svåra" ord direkt från ordboken....
Pajas.~
Edit: Men vad fan, hade jag inte dig på ignore? Åtgärdat.[/Navelfluff/Ådärkomdenja]~

======================

Där avslöjade du dig, fulmedia~jöns. Ignoren var bara en hoax, du läser givetvis mina inlägg, eftersom dom berör dig in i din svarta själ. Pajaeriet var ett arrangerat fulspel, men det ingår som en naturlig del av de kretsar du rör dig i.

Fortsätt och läs mig, men avslöja inte din korkskallighet en gång till. Trådens besökare har
förstått vilken låg nivå du befinner dig på, genom din egen tölpighet.

Ämnesvis... hur många magsårspatiener har Avpixlat skapat genom sin tordöns~tornado av avslöjanden, i konformismens, och tystnadens dunkel-land, Sverige. Jag skäms över sjuklöverns övergrepp mot svenska folket. Och lydvasallmedias följsamhet. Där intar typer som Navelfluff, Kingen_king, en alldeles särskild vämjelig position. I den sista sovjetstaten så finner dessa fulmedia~propagandister en frizon. Beklämmande, men samtidigt avslöjande, att det finns såna typer kvar inom media, den s k "granskande tredje statsmakten". Hopplöst förlorade figurer är ni båda imho, antidemokratiska fossiler lämpligt epitet.
Senast redigerad av Ådärkomdenja 2012-01-25 kl. 22:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in