Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Jag redigerar bort SDs våldtäktsrapport och lämnar den okommenterad.
Politisk propaganda har noll och intet värde som källa.
Du redigerar bort det som skapar kortslutning i din världsbild. Invandrare som utrycker att de krigar mot svenskar, att det är mer okej att våldta svenska tjejer, att de föraktar vår kultur. Det är sådant som du inte kan förhålla dig till.
Du vet naturtligtvis också att SD:s våldtäktsrapport citerar andra källor. Exempelvis Petra Åkessons avhandling. Därifrån kommer exempelvis citatet "vi krigar mot svenskarna" och "för mig handlar det om att svenskarna ska lägga sig ner och slicka mina fötter".
Ska vi ta och redigera bort Petra Åkesson också? Hon hittade nog bara på för att göra SD propaganda. Sudda,sudda.
Och det var till DN som ett gäng invandrare sa att det inte var lika farligt att våldta en svensk tjej. (de sa det efter att deras skolkamrater, nio araber, hade gruppvåldtagit en svensk tjej). Vi redigerar bort det också. Sudda,sudda.
Det är intressant att läsa dina inlägg. Efterssom det är så tydligt att det egentligen är dig själv som du brottas med. Du "redigerar bort" rapporter. Fjantar dig för att inte kommentera statistik eller citat. Sätter motdebattörer på ignore. Men jag tror att det du egentligen vill ignorera är en gnagande känsla av att ha blivit andra klassens medborgare i ditt eget land. Du vet att rasismen mot svenskar finns, och växer.
Du är för feg för att göra något åt det. Men du är för stolt för att erkänna inför dig själv att du inte vågar. Alltså låtsas du att du inte ser våldtäkterna, rånen, överfallen, invandrare som fullständigt spryr ur sig förakt mot svenskar. Det är en rasism som, på riktigt, är farlig att bekämpa. Det vågar inte du. Alltså bekämpar du hundra år gammal, vit rasism istället. Och gör dig hellre till en idiot än att medge att du ser den rasism som drabbar ditt eget folk, idag.