2025-05-04, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det r en omjlighet stt hitta tjejer p bc. Det r bara en massa bgar och bisexuella killar dr.

Kan du tnka dig att stta p kvinnor framfr deras mn och du har en bra kuk, s r det vl inte en omjlighet att hitta dr.
Citera
2025-05-05, 15:44
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det r en omjlighet stt hitta tjejer p bc. Det r bara en massa bgar och bisexuella killar dr.
Absolut svrt, men inte alls omjligt. Vi har hittat ngra, men s r det fr all del jag och min fru som sker tillsammans. Sedan frra sommaren har vi en ny tjej som vi trffar ett par gnger i mnaden och vi har kommit dithn att vi nu trffar andra par och tjejer tillsammans med henne ocks.

Det r som sagt svrt att hitta vettiga och sdana som passar (storleksmssigt, ldersmssigt och som dessutom har lite innanfr pannbenet), men det gr faktiskt om man anstrnger sig lite.
Citera
2025-05-06, 15:00
Medlem
r det mnga p BC som letar efter nn att kra en s kallad "DP" med? Jag har frsttt det som att en "DP" r ganska s vanligt att kra nufrtiden?
Citera
2025-05-07, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Har ingen frklaring till om det r riktigt kvinnor eller phittade, men mngden killprofiler har kat explosionsartat nu men det brukar det gra mest varje vr.
Kanske en del kvinnor knner lite lika nu d det r vr?

Hur har det gtt med jakten p Fwb?

Annonseras det om "DP" p BC? Vad sker man p? "DP" r vldigt populrt nufrtiden?
Citera
2025-05-07, 23:31
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElvitalSwe
Hur har det gtt med jakten p Fwb?

Annonseras det om "DP" p BC? Vad sker man p? "DP" r vldigt populrt nufrtiden?

Sker inte just nu.
Vet inte, lser sllan den typen av annonser.
Citera
2025-05-09, 10:55
Medlem
Citat:
Sker inte just nu.
Vet inte, lser sllan den typen av annonser.

Ok jag tror att mnga kr "DP" nufrtiden med annonser p BC? DP r ju vldigt populrt!

Ja, jag nskar dig lycka till med ditt skande p BC 🤗🤗🤗
Citera
2025-05-09, 12:10
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElvitalSwe
Ok jag tror att mnga kr "DP" nufrtiden med annonser p BC? DP r ju vldigt populrt!

Ja, jag nskar dig lycka till med ditt skande p BC 🤗🤗🤗
Vad fr dig att tro att DP r vldigt populrt? Det r inget jag mrkt och d r jag/vi vldigt aktiva p BC och i swingervrlden. DP kan vara kul, men det r mest bkigt enligt bde mig och frun och vr "flickvn", inget vi sker...
Citera
2025-05-14, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias007
Blev hembjuden till en BC tjej fr lnge sedan. Vi hade haft kontakt via telefon och sms i ca 1,5 vecka innan, utan grova ord om sex.

Inte heller frmedlades ngon info om verktygsstorlek och hrighet. Hur kul/sexigt r det att veta hur dosan p tjejen ser ut innan man brjar att grva innanfr trosorna? Och hur kul r det fr henne att veta att "18 cm, hrig" eller "13 cm, inga hr fr med hr syns den inte". Dremot r det frsts lite obskyrt om en tjej som r vldigt hrig inte tar bort en s stor andel av busken att resterade inte r i vgen, eller rakar sig helt. Men det r inget jag vill veta innan dyket r faktum. Och fr de som vill veta lite om pussyn s r hrigheten bara en del. Saftning, springdjup, lpp o klittastorlek, muskulatur/stadga, strama eller fluffiga yttre blygdlppar, placering av blygdben, venusberg och tkomst vid bakifrn resp framifrn r viktigare fr penetrationskomforten och ev slickkomfort n hrighet, frutom d om det r en jttebuske som hindrar all form av access. Och vad staken betrffar, helrakad och 190 mm lter frsts raffigt men hrdheten r viktigare. Hur kul r det med en kille som med visst besvr mlar in 190 mjuka mm som ltt pressas ut med slidmusklerna? Jmfr med 150 stenhrda mm som sprutar med hgt tryck och inte slaknar frrn han har knullat dig till himlen.

Hursomhelst, innan jag kte till henne var jag noga med att sga "Vi fr se vad som hnder, om vi hamnar i sng eller inte". Det gjorde henne supernervs. "Tnk om jag inte duger".
Hon var skrpt s jag hnglade upp henne. Hon berttade eftert hur glad hon blev nr klnningen gled av och och hennes ena brstvrta hamnade i min mun fr d frstod hon att hon skulle f sex. Hon var riktigt het, ville att jag skulle slita av henne trosorna innan de var blta.
Det var trevligt, en upplevelse, men jag kunde inte se ngon anledning till att stta p henne igen trots hennes nskan. Hon kunde bara en stllning, vrlade hela tiden, dvs i flera timmar och s hade hon hngmuff. Hennes venusberg pminde mest om en vattenfylld plastpse nr hon stod upp och under sessionen s fick hennes bljande spck mig att f ngot svrt med hrdheten nr vi vilade oss mellan samlagen. Drtill s insg jag att denna tjej sannolikt inte skulle klara en relation, ngot som visade sig stmma.

Du verkar rtt s besatt av knsbehring.

Och, om har du en liten kuk, s kan du bara skriva det, istllet fr att pbrja porrnoveller fr att flytta fokus. Haha.

Du illustrerar annars min pong. Ett mercy fuck. Du tnde egentligen inte p kvinnan, men hade sex med henne fr att du tagit dig dit och tyckte synd om henne om du inte hade genomfrt det.
Sjlv kan jag inte frnedra mig s som kvinna. Drfr som jag avbjer alla frslag om "anonyma snabbknull" eller dr man inte vet mycket om varandra. Om jag till exempel tnker p att ge en man oralsex som jag inte knner ngon sorts kemi med eller fysisk attraktion till, s mr jag illa. Min kropp brukar lsa sig vid en sdan situation. D jag tidigare hade en kortare relation med en man som jag inte knde ngot fr fysiskt sett, s nr orgasmen var ndd stngde min kropp genast av och jag ville bara bli lmnad ifred. Det fanns inget att bygga vidare p. Har man ocks upplevt kemi och en enormt ptaglig fysisk attraktion till ngon, r det vldigt svrt att g tillbaka till desperata BC-mn som knullar vem som helst.
Senast redigerad av Ras-babyn 2025-05-14 kl. 05:26.
Citera
2025-05-18, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ras-babyn
Man tappar verkligen all respekt fr mn nr man r medlem p dejting- och sexsidor.

Fr mnnen r s kta eller desperata att de trffar vem som helst utan att veta om man kommer att tnda p personen eller ej. Hur fan fungerar mn som kan ka hem till en oknd kvinna fr att sex (om det r "verenskommelsen" p frhand)? Tnk om man verkligen inte tnder p kvinnan, rentav tycker hon r ful eller cklig, men nd "mste" genomfra ett samlag eller ngonting sexuellt. Som kvinna vill man nd knna sig utvald och tminstone ngorlunda speciell. Eller handlar det enbart om att kunna rra vid en vagina, stna och jucka och spruta och f den kicken? Onani hade jag fredragit ver det n att ha ett "tekniskt samlag" utan knsla.

Jag fr brev dr man sger att man vill trffa mig en dag, samma kvll, eller direkt fr anonymsex. Utan att veta det minsta om mig.

Jag har brjat att cklas av alla mn p grund av vad jag ser och upplever p BC. Mnnen blir liksom en frbrukningsvara utan hjrna eller mnsklighet, som de sjlva gjort sig till.
Jag hller med dig och frstr dig, men samtidogt ska du veta att verkligheten idag r tragisk fr mn ocks. Kvinnor r svrflrtade, tycker att all kontakt ska ske via datingsidor, i verkligheten glor de bara ner i mobilen. En sorglig verklighet.
Kvinnor klagar p att fina lojala mn bara r upptagna, men ska sga, sanningen r att det r smarta kvinnor som letat i nice guy hgen, och sett igenom att den hr nice guy kollen var 4 real, som kvinna behvde man bara se igenom sitt eget filter. Borsta av, och se att i proncip alla mn har kvaliteerne som bad boy ocks har, de r bara uppfostrade till att inte vara fr ego eller fr p.
Citera
2025-06-12, 01:43
Medlem
Citat:
Har du lika vl ifylld profil p BC?
Mnga mn frstr inte vidden av att ha en profil som berttar lite om vem man r och vad man sker i sexvg, ONS eller terkommande och vilka sexuella preferenser som r aktuella.
Frgar fr att jag upplever att majoriteten mn p BC har s lite info s det finns liksom inget att lockas av eller bli nyfiken p.
Inte helt ovanligt att en man p BC har s lite info som mjligt i hopp om att inte stnga ngra drrar men i verkligheten r det i princip ingen som knner sig trffad d s blir nog oftare att han kammar precis noll i stllet.
Ledsen fr sent svar. Nr jag hade bc hade jag en vl ifylld profil. Svrt nr 90 procent r mn.
Citera
2025-06-12, 11:30
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LLoydChristmas95
Ledsen fr sent svar. Nr jag hade bc hade jag en vl ifylld profil. Svrt nr 90 procent r mn.

Fljdfrga d, hur mycket info hade du d du sger vl ifylld profil?
Frgar fr att ibland tycker en man att han har en vl ifylld profil om han har mer n en rad per "avdelning".
Citera
2025-06-13, 23:25
Medlem
Jag tycker verkligen det r synd med annonser, att som tjej r det nstan omjligt att lgga upp en utan att vada i svar som man inte vill ha, och att ven, om man skriver i annonsen vad man r ute efter svarar s mnga som inte passar in. Eller att de tar proxy-vgen att skriva ett vanligt brev som egentligen r ett svar p annonsen, mest troligt fr att de tror att brevet annars frblir olst eller frsvinner i mngden.

Vad r mns problem? Jag har slutat att lgga upp annonser fr 99% av svaren r ovidkommande skit som inte alls handlar om vad annonsen sker efter.

Jag kan ge ett exempel. Jag gillar penisar som r stora ven nr de r i slakt tillstnd (det finns en term fr det som jag inte kan minnas nu).
En penis som verkligen krymper ihop till en liten cklig boll eller blir liten som en pojksnopp finner jag vldigt avtndande.
S jag lade upp en annons om det fanns en man som hade det tillsammans med att det skulle vara en man som bodde nra och vara i min lder. Helt omjligt. Jag fick 200 svar innan jag tog bort annonsen, och i princip alla svarade: Jag har tyvrr inte det, men blablablalabla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in