2025-06-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Följdfråga då, hur mycket info hade du då du säger väl ifylld profil?
Frågar för att ibland tycker en man att han har en väl ifylld profil om han har mer än en rad per "avdelning".

Det är 78835 killar och 7251 tjejer på sidan och det förklarar varför ni tjejer har massa onödiga knepiga krav.
Citera
2025-06-14, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ras-babyn
Jag tycker verkligen det är synd med annonser, att som tjej är det nästan omöjligt att lägga upp en utan att vada i svar som man inte vill ha, och att även, om man skriver i annonsen vad man är ute efter svarar så många som inte passar in. Eller att de tar proxy-vägen att skriva ett vanligt brev som egentligen är ett svar på annonsen, mest troligt för att de tror att brevet annars förblir oläst eller försvinner i mängden.

Vad är mäns problem? Jag har slutat att lägga upp annonser för 99% av svaren är ovidkommande skit som inte alls handlar om vad annonsen söker efter.

Jag kan ge ett exempel. Jag gillar penisar som är stora även när de är i slakt tillstånd (det finns en term för det som jag inte kan minnas nu).
En penis som verkligen krymper ihop till en liten äcklig boll eller blir liten som en pojksnopp finner jag väldigt avtändande.
Så jag lade upp en annons om det fanns en man som hade det tillsammans med att det skulle vara en man som bodde nära och vara i min ålder. Helt omöjligt. Jag fick 200 svar innan jag tog bort annonsen, och i princip alla svarade: Jag har tyvärr inte det, men blablablalabla.

Det finns 11388 kontaktannonser skrivna av killar men endast 340 skrivna av tjejer, ni borde steppa upp lite.
Citera
2025-06-14, 00:36
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Det finns 11388 kontaktannonser skrivna av killar men endast 340 skrivna av tjejer, ni borde steppa upp lite.

En orsak till att tjejer inte annonserar så ofta kan bero på att dom ofta blir blockade av dom som läser annons o kollar profil.
Ser inte heller varför man jämför annonser, det går bra att skriva till profiler som förefaller matcha vad man söker.
Så man kan vara väldigt aktiv trots att man inte annonserar.
Citera
2025-06-14, 00:40
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Det är 78835 killar och 7251 tjejer på sidan och det förklarar varför ni tjejer har massa onödiga knepiga krav.

Fast jag har ju vissa grundläggande krav oavsett antal män. Är hellre utan helt om jag inte kan få det jag önskar och tänder på, så enkelt är det för mig.
Att många män är beredda att ligga med vem som ger inte intryck av någon vidare standard så dom går bort.
Rätt många män uppfyller inte ärlighet, respekt, skrivförmåga och att bo inom rimligt avstånd.
Män som bor för långt bort påverkar inte mina val såvitt jag kan se, dom är i vilket fall för långt bort.
Citera
2025-06-14, 01:07
Medlem
Citat:
Eller så får du steppa ner lite, och nöja dig med lite anonymt samrunkande i parken som de andra 11500.
87% av de som är skrivna av "tjejer" slutar som svärdfäktning i parken, 13% får du aldrig svar av.

Att den jävla skiten fortfarande lever måste vara världens 8e underverk.

I begynnelsen kunde man snurra ihop en duglig dejt med en lockande profil och en insäljande charm. Och höll man stilen var man nästan satisfaction guaranteed. Tack å hej, nästa tjej.

Den sista tiden jag var med så tog "heterokillar" kontakt, mest för att diskutera det skrala utbudet, kolla av läget, om man kanske ville kolla porr och runka ihop, kanske mer...

Jag vet inte om forumdelen fortfarande är aktiv, men där kunde man ana vilket som var trusten som troligen bar upp siten med medlemsavgifter. Grånade hängpungar och hängfittor, hängkukar och hängpattar, brunbrända oldies som kajkade runt med sin husbil från nakenbad till nakenbad. Stramar åt sin kukring och fyller kärringens torrsprickor med vaselin, och UMGÅS.

Och

"Vi som vågar njuta"- människor (eller hur fan parollen löd) Sexklubbsmänniskor. Oftast två pissfula 30ish individer som inte kan behaga varann, men båda vet om att de är den sista gnutta hopp de har för vidare sexliv, så de joinar en sexklubb där de eventuellt kan åtnjuta nåt annat än fiskpinnar och pulvermos ibland.

Fan kan inte den sidan bara självdö nångång?
Citera
2025-06-14, 02:28
Medlem
Citat:

Nej.

Jag är trött på att se kukbilder ur tusen vinklar. Vem har nöje i det förutom de som tar bilderna?

Jag har till och med börjat att förakta ordet: "njuta".
Eller vuxna män som inte kan skriva några meningar korrekt.
Citera
2025-06-14, 21:03
Medlem
Jag loggade in för några timmar sen efter haft ett inaktiverat konto. Nu har sajten blir ett mer desperat forum för bi och gaymän. Kul för dem.

För 5-10 år sen var det ett bra forum att få en kk eller ett ons med reko killar.
Citera
2025-06-14, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElsaDenVise
Jag loggade in för några timmar sen efter haft ett inaktiverat konto. Nu har sajten blir ett mer desperat forum för bi och gaymän. Kul för dem.

För 5-10 år sen var det ett bra forum att få en kk eller ett ons med reko killar.

Ja man önskar man vore bög, hade nog varit lättare att hitta någon på den sidan.
Citera
2025-06-15, 09:45
Medlem
Citat:
Fast jag har ju vissa grundläggande krav oavsett antal män. Är hellre utan helt om jag inte kan få det jag önskar och tänder på, så enkelt är det för mig.
Att många män är beredda att ligga med vem som ger inte intryck av någon vidare standard så dom går bort.
Rätt många män uppfyller inte ärlighet, respekt, skrivförmåga och att bo inom rimligt avstånd.
Män som bor för långt bort påverkar inte mina val såvitt jag kan se, dom är i vilket fall för långt bort.

Hur har det gått med ragg på bodycontact??
Citera
2025-06-15, 12:09
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaklofenJuni2025
Hur har det gått med ragg på bodycontact??

Ungefär som det brukar, en del män som skriver och säger sig vara intresserad men som inte har läst min profil och vad jag söker. När jag berättar hur jag tänkt mig träffar så blir dom väldigt tysta.
Varför läser man inte profilen innan man skriver till någon, så dumt att uppta andras tid då man inte söker samma typ av träffar...
När jag skriver till en man (vilket jag gör så fort jag läser en intressant profil) så är det inte så vanligt att jag får ett svar, så upplever att män vill vara dom som jagar men ändå klaga på att kvinnor inte tar initiativ.
Sen när vi kvinnor väl tar initiativ så möts vi ofta av tystnad, hur ska man ha det?
Citera
2025-06-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ungefär som det brukar, en del män som skriver och säger sig vara intresserad men som inte har läst min profil och vad jag söker. När jag berättar hur jag tänkt mig träffar så blir dom väldigt tysta.
Varför läser man inte profilen innan man skriver till någon, så dumt att uppta andras tid då man inte söker samma typ av träffar...
När jag skriver till en man (vilket jag gör så fort jag läser en intressant profil) så är det inte så vanligt att jag får ett svar, så upplever att män vill vara dom som jagar men ändå klaga på att kvinnor inte tar initiativ.
Sen när vi kvinnor väl tar initiativ så möts vi ofta av tystnad, hur ska man ha det?

Skriv mer kortfattad profiltext så kanske de orkar läsa den.
Citera
2025-06-15, 12:24
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Skriv mer kortfattad profiltext så kanske de orkar läsa den.

Har haft kortare profiltext förut, men då skulle det ställas en massa frågor. Är ingen upplysningscentral för kreti och pleti så bytte taktik.
Så min text besvarar dom allra vanligaste frågorna så enkelt för mannen att bara läsa innan han gör sitt val om att skriva eller inte.
Om en man inte orkar läsa grundläggande info i en profiltext, hur ska han orka ta sig till träff och knulla då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in