2025-06-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Fljdfrga d, hur mycket info hade du d du sger vl ifylld profil?
Frgar fr att ibland tycker en man att han har en vl ifylld profil om han har mer n en rad per "avdelning".

Det r 78835 killar och 7251 tjejer p sidan och det frklarar varfr ni tjejer har massa ondiga knepiga krav.
Citera
2025-06-14, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ras-babyn
Jag tycker verkligen det r synd med annonser, att som tjej r det nstan omjligt att lgga upp en utan att vada i svar som man inte vill ha, och att ven, om man skriver i annonsen vad man r ute efter svarar s mnga som inte passar in. Eller att de tar proxy-vgen att skriva ett vanligt brev som egentligen r ett svar p annonsen, mest troligt fr att de tror att brevet annars frblir olst eller frsvinner i mngden.

Vad r mns problem? Jag har slutat att lgga upp annonser fr 99% av svaren r ovidkommande skit som inte alls handlar om vad annonsen sker efter.

Jag kan ge ett exempel. Jag gillar penisar som r stora ven nr de r i slakt tillstnd (det finns en term fr det som jag inte kan minnas nu).
En penis som verkligen krymper ihop till en liten cklig boll eller blir liten som en pojksnopp finner jag vldigt avtndande.
S jag lade upp en annons om det fanns en man som hade det tillsammans med att det skulle vara en man som bodde nra och vara i min lder. Helt omjligt. Jag fick 200 svar innan jag tog bort annonsen, och i princip alla svarade: Jag har tyvrr inte det, men blablablalabla.

Det finns 11388 kontaktannonser skrivna av killar men endast 340 skrivna av tjejer, ni borde steppa upp lite.
Citera
2025-06-14, 00:36
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Det finns 11388 kontaktannonser skrivna av killar men endast 340 skrivna av tjejer, ni borde steppa upp lite.

En orsak till att tjejer inte annonserar s ofta kan bero p att dom ofta blir blockade av dom som lser annons o kollar profil.
Ser inte heller varfr man jmfr annonser, det gr bra att skriva till profiler som frefaller matcha vad man sker.
S man kan vara vldigt aktiv trots att man inte annonserar.
Citera
2025-06-14, 00:40
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Det r 78835 killar och 7251 tjejer p sidan och det frklarar varfr ni tjejer har massa ondiga knepiga krav.

Fast jag har ju vissa grundlggande krav oavsett antal mn. r hellre utan helt om jag inte kan f det jag nskar och tnder p, s enkelt r det fr mig.
Att mnga mn r beredda att ligga med vem som ger inte intryck av ngon vidare standard s dom gr bort.
Rtt mnga mn uppfyller inte rlighet, respekt, skrivfrmga och att bo inom rimligt avstnd.
Mn som bor fr lngt bort pverkar inte mina val svitt jag kan se, dom r i vilket fall fr lngt bort.
Citera
2025-06-14, 01:07
Medlem
Citat:
Eller s fr du steppa ner lite, och nja dig med lite anonymt samrunkande i parken som de andra 11500.
87% av de som r skrivna av "tjejer" slutar som svrdfktning i parken, 13% fr du aldrig svar av.

Att den jvla skiten fortfarande lever mste vara vrldens 8e underverk.

I begynnelsen kunde man snurra ihop en duglig dejt med en lockande profil och en insljande charm. Och hll man stilen var man nstan satisfaction guaranteed. Tack hej, nsta tjej.

Den sista tiden jag var med s tog "heterokillar" kontakt, mest fr att diskutera det skrala utbudet, kolla av lget, om man kanske ville kolla porr och runka ihop, kanske mer...

Jag vet inte om forumdelen fortfarande r aktiv, men dr kunde man ana vilket som var trusten som troligen bar upp siten med medlemsavgifter. Grnade hngpungar och hngfittor, hngkukar och hngpattar, brunbrnda oldies som kajkade runt med sin husbil frn nakenbad till nakenbad. Stramar t sin kukring och fyller krringens torrsprickor med vaselin, och UMGS.

Och

"Vi som vgar njuta"- mnniskor (eller hur fan parollen ld) Sexklubbsmnniskor. Oftast tv pissfula 30ish individer som inte kan behaga varann, men bda vet om att de r den sista gnutta hopp de har fr vidare sexliv, s de joinar en sexklubb dr de eventuellt kan tnjuta nt annat n fiskpinnar och pulvermos ibland.

Fan kan inte den sidan bara sjlvd nngng?
Citera
2025-06-14, 02:28
Medlem
Citat:

Nej.

Jag r trtt p att se kukbilder ur tusen vinklar. Vem har nje i det frutom de som tar bilderna?

Jag har till och med brjat att frakta ordet: "njuta".
Eller vuxna mn som inte kan skriva ngra meningar korrekt.
Citera
2025-06-14, 21:03
Medlem
Jag loggade in fr ngra timmar sen efter haft ett inaktiverat konto. Nu har sajten blir ett mer desperat forum fr bi och gaymn. Kul fr dem.

Fr 5-10 r sen var det ett bra forum att f en kk eller ett ons med reko killar.
Citera
2025-06-14, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElsaDenVise
Jag loggade in fr ngra timmar sen efter haft ett inaktiverat konto. Nu har sajten blir ett mer desperat forum fr bi och gaymn. Kul fr dem.

Fr 5-10 r sen var det ett bra forum att f en kk eller ett ons med reko killar.

Ja man nskar man vore bg, hade nog varit lttare att hitta ngon p den sidan.
Citera
2025-06-15, 09:45
Medlem
Citat:
Fast jag har ju vissa grundlggande krav oavsett antal mn. r hellre utan helt om jag inte kan f det jag nskar och tnder p, s enkelt r det fr mig.
Att mnga mn r beredda att ligga med vem som ger inte intryck av ngon vidare standard s dom gr bort.
Rtt mnga mn uppfyller inte rlighet, respekt, skrivfrmga och att bo inom rimligt avstnd.
Mn som bor fr lngt bort pverkar inte mina val svitt jag kan se, dom r i vilket fall fr lngt bort.

Hur har det gtt med ragg p bodycontact??
Citera
2025-06-15, 12:09
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaklofenJuni2025
Hur har det gtt med ragg p bodycontact??

Ungefr som det brukar, en del mn som skriver och sger sig vara intresserad men som inte har lst min profil och vad jag sker. Nr jag berttar hur jag tnkt mig trffar s blir dom vldigt tysta.
Varfr lser man inte profilen innan man skriver till ngon, s dumt att uppta andras tid d man inte sker samma typ av trffar...
Nr jag skriver till en man (vilket jag gr s fort jag lser en intressant profil) s r det inte s vanligt att jag fr ett svar, s upplever att mn vill vara dom som jagar men nd klaga p att kvinnor inte tar initiativ.
Sen nr vi kvinnor vl tar initiativ s mts vi ofta av tystnad, hur ska man ha det?
Citera
2025-06-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ungefr som det brukar, en del mn som skriver och sger sig vara intresserad men som inte har lst min profil och vad jag sker. Nr jag berttar hur jag tnkt mig trffar s blir dom vldigt tysta.
Varfr lser man inte profilen innan man skriver till ngon, s dumt att uppta andras tid d man inte sker samma typ av trffar...
Nr jag skriver till en man (vilket jag gr s fort jag lser en intressant profil) s r det inte s vanligt att jag fr ett svar, s upplever att mn vill vara dom som jagar men nd klaga p att kvinnor inte tar initiativ.
Sen nr vi kvinnor vl tar initiativ s mts vi ofta av tystnad, hur ska man ha det?

Skriv mer kortfattad profiltext s kanske de orkar lsa den.
Citera
2025-06-15, 12:24
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Skriv mer kortfattad profiltext s kanske de orkar lsa den.

Har haft kortare profiltext frut, men d skulle det stllas en massa frgor. r ingen upplysningscentral fr kreti och pleti s bytte taktik.
S min text besvarar dom allra vanligaste frgorna s enkelt fr mannen att bara lsa innan han gr sitt val om att skriva eller inte.
Om en man inte orkar lsa grundlggande info i en profiltext, hur ska han orka ta sig till trff och knulla d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in