2024-10-20, 11:41
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Vlkommen, det r precis s hr det r att vara man p BC
man brjar skriva sen blir det mindre tills det dr ut
jag kan bertta varfr
fr att han pratar med ngon annan som r mera intressant, dock nr du beskriver hur du brukar gra s lter det mera som en arbetsintervju, hur sexigt r det p skala...?

och det lter som du fr samma behandling som en man brukar f BC
man struntar i och svara helt enkelt, hur mnga kvinnor tror du skriver ett artigt nej-tack brev ?
0

D har jag i alla fall visat att det finns kvinnor som har det p liknande stt, fr dom mn som tror att alla kvinnor har det s vldigt enkelt...En del kvinnor har det frsts, men sker man en vettig man s r det inte helt ltt fr alla.

Mjligt att dom mn jag skriver med tycker att det lter som en intervju, men jag vill bertta viktiga saker och f svar p sna saker som r avgrande innan man pratar vidare.
Dumt att lgga tid p en veckas konversation och sen f veta att han bor alldeles fel fr min del, eller har helt andra sexuella intressen n vad jag har, s det tar jag tidigt fr att slla agnarna frn vetet.
Anser inte att det behver vara sexigt i dom inledande mailen, det kan man ta d man vet att man lgger krutet p rtt person

Antagit att mn ofta har flera/mnga krokar ute samtidigt, men fascineras ver att en man inte s ofta bara kan sga att man inte passar vad han sker/r fel fr honom, hur svrt r det?
Bst att tillgga att jag inte skriver till "snygga" killar utan dom som verkar vara medelmttiga eller helt enkelt passa det jag sker och jag passa det han sker, och inte alltid har dom ngon bild heller s svrt att veta om jag rkar skriva till ngon som tycker han r snyggare n mig. Dr hade det sklart underlttat om han var tydlig i sin profil kring vilken typ av tjej han sker i s fall
Citera
2024-10-20, 11:47
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lettland
Vi har hngt p BC ett tag nu. Vi r ett par, frmst r vi ute efter att trffa ett annat par. Vi gr det klart i vr profil att vi inte sker singelmn just nu. D vi kan tnka oss en extra man ngon gng s vill vi inte sprra dem.

Vi har annonserat ett par gnger efter par, varje gng fr vi kontakt med ngra men det rinner alltid ut i sanden, antingen dr konversationen ut eller s r vi inte riktigt ute efter samma sak sexuellt.
Varje dag fr vi i snitt runt 3 meddelanden frn killar. Det har gtt till det stadiet att vi r s trtta att vi fr att jvlas, svarar ngot som fr dem att tro de kan f trffa oss, fr att sedan bara sl bort dem. D vi kan tnka oss en extra kille s har vi spanat in mnga profiler p de som skickar och de flesta r gamla gubbar.

Vr sammanfattning av BC efter ett par mnader r att det r svrt. r mest 50 plus mn som hnger dr.

Kan ni surfa runt och lgga till en hg intressanta killprofiler i er adressbok och sen vlja att bara par fr skriva till er?
D kan ni ju sjlva skriva till dom killar in finner intressanta men andra n dom i adressboken kan inte skriva till er
Nr ni har betat av dom ni har i adressboken ppnar ni brev frn killar igen och letar vidare och lgger till en gng och sen stnger ni igen.

Skriv i profilen att ni blockar dom killar som skriver fast ni inte sker killar, och enbart svarar killar nr ni sjlva sker killar? Det borde bli lite lugnare d kanske?

Tycker att det lter rtt grisigt att luras ven om dom som skriver till er inte lst vad ni sker, ser risken som stor att ni fr igen det p ett eller annat stt.
Fr ni mnga blockeringar finns ju risken att dom par som kollar er profil undrar om ni r svra att ha att gra med?
Citera
2024-10-20, 13:16
Medlem
grekkoz1s avatar
Jag frsker att registrera mig, men nr jag ska skicka smsbetalningen fr jag ett autosvar att mitt nummer r sprrat, och jag frstr inte om det r bankens fel eller om BC har sprrat mig.
Har swedbank.
Citera
2024-10-21, 11:00
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Jag frsker att registrera mig, men nr jag ska skicka smsbetalningen fr jag ett autosvar att mitt nummer r sprrat, och jag frstr inte om det r bankens fel eller om BC har sprrat mig.
Har swedbank.
Lter mer som att du/din operatr tillter betal-sms. Detta kan man ibland aktivera/deaktivera hos sin operatr. Har man t.ex. ett fretagsmobilabonnemang brukar det vara blockerat som standard.
Citera
2024-10-21, 19:02
Medlem
Sida fr bgar, som alla sexkontaktsidor. Kvinnor anvnder Tinder om dom r sugna p att ligga. Ett gratis restaurangbesk med kuk till efterrtt r ju stndigt bara ngra minuter bort. Inte ens hororna orkar g in p BC med en saltad offert fr dom stakars naiva mnnen som erbjuder gratis snopp eller en mun att bajsa i. Kr Tinder istllet och ltsas att du vill bilda familj.
Citera
2024-10-25, 18:08
Medlem
svampdamps avatar
Skitsidan nere fr evigt nu?
Citera
2024-10-25, 18:19
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Skitsidan nere fr evigt nu?

Nej, den fungerar. Dock inte bloggen och forum som var igng fr flera r sen men funkar att ska kontakt precis som det ska.
Citera
2024-10-27, 06:57
Medlem
Har denna trd vaknat till liv.... Jag har goda erfarenheter, dels nr jag och tidigare sambo skt som ett par och dels sjlv p senare r. ver en period om nstan 3 r har jag trffat 7 olika tjejer, och d r inte jag inte s aktiv fr det hinner jag inte.

Av dem kan man sga att 2 hade problem, 3 var normala men inget man trffar mer n ett par gnger och 2 toppentjejer som jag fortfarande trffar av och till. Den ena bara fr lunch eller s nufrtiden fr hon skaffade kille.

Om man skall lyckas finns det tre regler - ha en vlskriven, utfrlig profil med bra bilder (grna ngon bild som typ visar en liten del av ansiktet i alla fall), vill du trffar ngon till helgen exempelvis mste man vara aktiv nr tjejerna lgger upp annonsen s man r typ bland de frsta 5 i hennes inkorg samt till slut skriva en trevligt, vlformulerat och lngre svar dr man bermmer hennes utseende, berttar vad man vill gra och s vidare. Jag brukar ha ett par alternativa svar frdiga att klistra in beroende p om hon sger hon vill ha en dominant kille eller ngot annat.
Citera
2024-10-27, 16:13
Medlem
Bannos avatar
Jag har varit medlem i cirka 2v nu och ftt kontakt med 5 personer p den tiden.

Frsta var en parprofil dr den 28-riga tjejen brjade ragga och berttade att hon gillade muskler, fortsatte p kik dr vi bytte bilder och planerade trff, hon skickade ven en video nr hon onanerade.
Sen dagen nr vi avtalat trff s slutar hon helt att svara p kik och frsvinner. Hon ville antagligen bara sexchatta och fantisera och runka.

Andra var en 32-rig tjej som bara kunde skriva en mening i taget, svara p stllda frgor kunde hon inte heller, hon slutade tvrt att svara efter ett tag och sen hade hennes skrivrttigheter tagits ifrn henne, s ngon hade vl rapporterat henne fr ngonting antar jag.

Tredje var en 29-rig tjej som direkt ville brja skriva p kik, vilket vi gjorde. Tydligen var hon i Thailand med sin sambo, och var jttenojjig att han skulle se och f reda p hennes prat med andra killar via deras gemensamma icloud-konto (varfr har man det, helkorkat enligt mig) och hon ville sledes att jag skulle kontakta henne p ngon suspekt hemsida, dr jag registrerade och sg att man mste betala fr "credits" fr att kunna skriva, en scammer med andra ord.

Fjrde personen var den 31-riga tjejen i ett par som tog kontakt och smpratade lite, och frgade om jag var intresserad av par, vilket jag kanske r men inte med dom d de bda var grovt verviktiga, s jag tackade fr img.

Och femte personen var en blond 24ring som inleder med "Hej!
Du ser och verkar intressant " hon var snygg 14 r yngre n mig s den grammatiken hade jag verseende med, vi brjade prata p snapchat dr hon utbytte bilder och ven hon skickade onanivideo till mig, vi gjorde planer om att ev. ses igr (lrdag) nu i helgen men nr det brjade nrma sig och jag frgade vilket vin hon ville jag skulle ta med mig har hon bara lmnat mig som lst p Snapchat, s lite liknande den dr 28ringen i frsta mail-vxlingen.

S hr lngt tycker jag det r en frustrerande upplevelse som kille p sidan, d varje gng du loggar in hoppfull om att se det lysa rtt i mailen (nytt mail) r dtt, och om ngon tjej varit och kollat in dig har inte hnt, utan det r 10+ bisexuella/homo-killar som spanat in dig istllet.
Allt detta trots en profil som fyllts ut bra och r beskrivande om mig hur jag ser ut och vad jag sker, har ven skrivit dagboksinlgg fr att fylla ut med samt lagt ut annons, och har bilder (ej kukbild) i galleriet.
Man fr vl ge det lite tid antar jag, finns ju folk som hngt flera r dr och vart framgngsrika s ett par veckor r vl ingenting i sammanhanget.
Citera
2024-10-27, 17:37
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banno
Jag har varit medlem i cirka 2v nu och ftt kontakt med 5 personer p den tiden.

Frsta var en parprofil dr den 28-riga tjejen brjade ragga och berttade att hon gillade muskler, fortsatte p kik dr vi bytte bilder och planerade trff, hon skickade ven en video nr hon onanerade.
Sen dagen nr vi avtalat trff s slutar hon helt att svara p kik och frsvinner. Hon ville antagligen bara sexchatta och fantisera och runka.

Andra var en 32-rig tjej som bara kunde skriva en mening i taget, svara p stllda frgor kunde hon inte heller, hon slutade tvrt att svara efter ett tag och sen hade hennes skrivrttigheter tagits ifrn henne, s ngon hade vl rapporterat henne fr ngonting antar jag.

Tredje var en 29-rig tjej som direkt ville brja skriva p kik, vilket vi gjorde. Tydligen var hon i Thailand med sin sambo, och var jttenojjig att han skulle se och f reda p hennes prat med andra killar via deras gemensamma icloud-konto (varfr har man det, helkorkat enligt mig) och hon ville sledes att jag skulle kontakta henne p ngon suspekt hemsida, dr jag registrerade och sg att man mste betala fr "credits" fr att kunna skriva, en scammer med andra ord.

Fjrde personen var den 31-riga tjejen i ett par som tog kontakt och smpratade lite, och frgade om jag var intresserad av par, vilket jag kanske r men inte med dom d de bda var grovt verviktiga, s jag tackade fr img.

Och femte personen var en blond 24ring som inleder med "Hej!
Du ser och verkar intressant " hon var snygg 14 r yngre n mig s den grammatiken hade jag verseende med, vi brjade prata p snapchat dr hon utbytte bilder och ven hon skickade onanivideo till mig, vi gjorde planer om att ev. ses igr (lrdag) nu i helgen men nr det brjade nrma sig och jag frgade vilket vin hon ville jag skulle ta med mig har hon bara lmnat mig som lst p Snapchat, s lite liknande den dr 28ringen i frsta mail-vxlingen.

S hr lngt tycker jag det r en frustrerande upplevelse som kille p sidan, d varje gng du loggar in hoppfull om att se det lysa rtt i mailen (nytt mail) r dtt, och om ngon tjej varit och kollat in dig har inte hnt, utan det r 10+ bisexuella/homo-killar som spanat in dig istllet.
Allt detta trots en profil som fyllts ut bra och r beskrivande om mig hur jag ser ut och vad jag sker, har ven skrivit dagboksinlgg fr att fylla ut med samt lagt ut annons, och har bilder (ej kukbild) i galleriet.
Man fr vl ge det lite tid antar jag, finns ju folk som hngt flera r dr och vart framgngsrika s ett par veckor r vl ingenting i sammanhanget.

Kul att ngon man snappat upp att det behvs info i profilen fr att kanske f napp. Det r inte mnga mn som har s mycket info att man vet om intresse kan finns eller inte, och dom anser jag inte kan sga s mycket om resultatet. Trkigt nr mn med vlifylld profil plus stilfulla bilder inte fr ngon respons, det r dlig stil om du frgar mig.
Har du med hur du r som person ocks, fr mnga kvinnor r det lika intressant och viktigt som utseende?

En del vill ha kukbilder medan vissa andra inte alls vill ha, s du br nog kra vad du r bekvm med och sen hoppas locka till dig den eller dom som passar det?
Ngra veckor sger inte mycket, inte alla r inloggade varje vecka s ge det ngon mnad och se om det blir ngot bttre.
Det dr med att sluta svara gller ven en hel del mn, det r inte bara ett fenomen som kvinnor gnar sig t. Skriver nu och d till den man dr jag tror att intresset kan g t bda hllen, ganska ofta fr jag svar men oftast s slutar han svara efter ngra f meddelanden. Senaste tiden uppskattar jag att dom mn jag haft kontakt med har slutat svara 75%, om det d r fr att jag r fel kvinna eller om han bara r en feg krake r svrt att sga d jag inte fr ngot svar....Det gller att hitta dom f guldkorn som finns, men man fr vaska myyycket grus innan man hittar dom.
Citera
2024-10-27, 18:49
Medlem
Har varit medlem p BC i Mnga r och sker kvinnor och bi par har inte ftt ngra serisa
svar p mina annonser!!men s har jag ju inte en kuk p 25cm heller!!
Dremot s r det mnga mn som inte kan lsa att man inte sker mn
som skriver och vill suga kuk:::
Citera
2024-10-27, 19:03
Medlem
Bannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kul att ngon man snappat upp att det behvs info i profilen fr att kanske f napp. Det r inte mnga mn som har s mycket info att man vet om intresse kan finns eller inte, och dom anser jag inte kan sga s mycket om resultatet. Trkigt nr mn med vlifylld profil plus stilfulla bilder inte fr ngon respons, det r dlig stil om du frgar mig.
Har du med hur du r som person ocks, fr mnga kvinnor r det lika intressant och viktigt som utseende?

En del vill ha kukbilder medan vissa andra inte alls vill ha, s du br nog kra vad du r bekvm med och sen hoppas locka till dig den eller dom som passar det?
Ngra veckor sger inte mycket, inte alla r inloggade varje vecka s ge det ngon mnad och se om det blir ngot bttre.
Det dr med att sluta svara gller ven en hel del mn, det r inte bara ett fenomen som kvinnor gnar sig t. Skriver nu och d till den man dr jag tror att intresset kan g t bda hllen, ganska ofta fr jag svar men oftast s slutar han svara efter ngra f meddelanden. Senaste tiden uppskattar jag att dom mn jag haft kontakt med har slutat svara 75%, om det d r fr att jag r fel kvinna eller om han bara r en feg krake r svrt att sga d jag inte fr ngot svar....Det gller att hitta dom f guldkorn som finns, men man fr vaska myyycket grus innan man hittar dom.
Tja jag tror det har med tiden att gra som du sger.
Inget svar r ocks ett slags svar kan jag kpa, det r trkigt men inte s vrlden gr under heller.
Nu fick jag ett svar frn ett par vars killen vill lna ut tjejen medan han r i ett annat rum, pratar med kvinnan i paret och det verkar lovande, s det brjar ju ta fart lite nu nd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in