Citat:
Vlkommen, det r precis s hr det r att vara man p BC
man brjar skriva sen blir det mindre tills det dr ut
jag kan bertta varfr
fr att han pratar med ngon annan som r mera intressant, dock nr du beskriver hur du brukar gra s lter det mera som en arbetsintervju, hur sexigt r det p skala...?
och det lter som du fr samma behandling som en man brukar f BC
man struntar i och svara helt enkelt, hur mnga kvinnor tror du skriver ett artigt nej-tack brev ?
0
man brjar skriva sen blir det mindre tills det dr ut
jag kan bertta varfr
fr att han pratar med ngon annan som r mera intressant, dock nr du beskriver hur du brukar gra s lter det mera som en arbetsintervju, hur sexigt r det p skala...?
och det lter som du fr samma behandling som en man brukar f BC
man struntar i och svara helt enkelt, hur mnga kvinnor tror du skriver ett artigt nej-tack brev ?
0
D har jag i alla fall visat att det finns kvinnor som har det p liknande stt, fr dom mn som tror att alla kvinnor har det s vldigt enkelt...En del kvinnor har det frsts, men sker man en vettig man s r det inte helt ltt fr alla.
Mjligt att dom mn jag skriver med tycker att det lter som en intervju, men jag vill bertta viktiga saker och f svar p sna saker som r avgrande innan man pratar vidare.
Dumt att lgga tid p en veckas konversation och sen f veta att han bor alldeles fel fr min del, eller har helt andra sexuella intressen n vad jag har, s det tar jag tidigt fr att slla agnarna frn vetet.
Anser inte att det behver vara sexigt i dom inledande mailen, det kan man ta d man vet att man lgger krutet p rtt person

Antagit att mn ofta har flera/mnga krokar ute samtidigt, men fascineras ver att en man inte s ofta bara kan sga att man inte passar vad han sker/r fel fr honom, hur svrt r det?
Bst att tillgga att jag inte skriver till "snygga" killar utan dom som verkar vara medelmttiga eller helt enkelt passa det jag sker och jag passa det han sker, och inte alltid har dom ngon bild heller s svrt att veta om jag rkar skriva till ngon som tycker han r snyggare n mig. Dr hade det sklart underlttat om han var tydlig i sin profil kring vilken typ av tjej han sker i s fall