2025-03-10, 15:42
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Inte så väldigt många tjejer men vi finns.
Eftersom jag har hittat några män där, som då även hittat en tjej, så är "omöjligt" fel ord.
Att det är svårt ja, men många män har inte grundläggande uppförande när dom tar kontakt heller så blir svårt åt båda hållen...

Vad har varit genomsnittliga längden på dina kk-relationer?
Citera
2025-03-10, 17:35
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Vad har varit genomsnittliga längden på dina kk-relationer?

Har inte vad jag kallar för kk-relationer utan i stället fwb. Många anser det vara samma sak men för mig får det finnas lite mera engagemang vid fwb än vid kk.
Snittet landar på omkring 1,5 år.
Citera
2025-03-11, 16:35
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det är en omöjlighet stt hitta tjejer på bc. Det är bara en massa bögar och bisexuella killar där.
Absolut inte omöjligt, men svårt. Vi (min fru och jag) har lyckats några gånger. Nu har vi träffat en tjej som vi träffar i princip varje helg sedan några månader tillbaka och hon följer med på fester och träffar.
Citera
2025-03-12, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Har inte vad jag kallar för kk-relationer utan i stället fwb. Många anser det vara samma sak men för mig får det finnas lite mera engagemang vid fwb än vid kk.
Snittet landar på omkring 1,5 år.

Vi får alla hålla tummarna för att du hittar en älskare / fwb denna helg på BC! Har du bilder på dina stora tuttar som är attraktiva hjälper det mycket. 🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Citera
2025-04-07, 10:05
Medlem
Jag har varit medlem på BC i omgångar.
Har dock inte som ensam man lyckas få till träffar med kvinnor. Men några träffar för att stilla min nyfikenhet på sex med samma kön har gått rätt så snabbt och enkelt.
Men jag upplever att bo har blivit sämre på slutet och jag tog bort min profil förra månaden. Nyfikenheten och spänning är helt borta.
Citera
2025-04-07, 21:02
Medlem
Samma här men har allt lyckats få till ett 13-15tal träffar genom åren. Ingen direkt misslyckad va jag kan minnas
Citera
2025-04-17, 19:58
Medlem
Man tappar verkligen all respekt för män när man är medlem på dejting- och sexsidor.

För männen är så kåta eller desperata att de träffar vem som helst utan att veta om man kommer att tända på personen eller ej. Hur fan fungerar män som kan åka hem till en okänd kvinna för att sex (om det är "överenskommelsen" på förhand)? Tänk om man verkligen inte tänder på kvinnan, rentav tycker hon är ful eller äcklig, men ändå "måste" genomföra ett samlag eller någonting sexuellt. Som kvinna vill man ändå känna sig utvald och åtminstone någorlunda speciell. Eller handlar det enbart om att kunna röra vid en vagina, stöna och jucka och spruta och få den kicken? Onani hade jag föredragit över det än att ha ett "tekniskt samlag" utan känsla.

Jag får brev där man säger att man vill träffa mig en dag, samma kväll, eller direkt för anonymsex. Utan att veta det minsta om mig.

Jag har börjat att äcklas av alla män på grund av vad jag ser och upplever på BC. Männen blir liksom en förbrukningsvara utan hjärna eller mänsklighet, som de själva gjort sig till.
Citera
2025-04-17, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ras-babyn
Man tappar verkligen all respekt för män när man är medlem på dejting- och sexsidor.

För männen är så kåta eller desperata att de träffar vem som helst utan att veta om man kommer att tända på personen eller ej. Hur fan fungerar män som kan åka hem till en okänd kvinna för att sex (om det är "överenskommelsen" på förhand)? Tänk om man verkligen inte tänder på kvinnan, rentav tycker hon är ful eller äcklig, men ändå "måste" genomföra ett samlag eller någonting sexuellt. Som kvinna vill man ändå känna sig utvald och åtminstone någorlunda speciell. Eller handlar det enbart om att kunna röra vid en vagina, stöna och jucka och spruta och få den kicken? Onani hade jag föredragit över det än att ha ett "tekniskt samlag" utan känsla.

Jag får brev där man säger att man vill träffa mig en dag, samma kväll, eller direkt för anonymsex. Utan att veta det minsta om mig.

Jag har börjat att äcklas av alla män på grund av vad jag ser och upplever på BC. Männen blir liksom en förbrukningsvara utan hjärna eller mänsklighet, som de själva gjort sig till.

För att många män bara ser kvinnor och sex som ett hål där man stoppar in kuken och juckar tills man sprutar. Det är den mest primitiva delen av fortplantningsdriften, att sprida vår säd överallt. Utseendet, kroppsformen och hennes personlighet är helt irrelevanta. Huvudsaken man får spruta i ett hål.

Som tur är finns det män som har evolverat förbi apstadiet, men jag tvivlar att särskilt många av dessa män hänger på BC. Det verkar mest vara ett tillhåll för manliga amöbor.
Citera
2025-04-20, 19:32
Citat:

Har sett vad snubbarna skriver på Tex klubb6 inte undra på att vissa har svårt att hitta någon
Citera
2025-04-24, 20:13
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Vad fasen händer på BC, det reggas plötsligt 5-10 nya kvinnoprofiler av olika slag varje dag, och annonseras friskt i den heldöda kategorin "Tjej söker kille". Detta fenomen har pågått i några veckor.

Då jag inte tror att kvinnorna drabbats av kollektiv vårkåthet som synkront kanaliserats till just Bodycontact, och inte heller att nåt släppts ut i kranvattnet med samma resultat så undrar jag; WTF?

Är det herr T Gren själv som dragit igång en desperat massreggningsaktion pga att inflödet av Pluspengar till hans ficka börjar sina totalt då sidan är så gott som död (förutom när det gäller bögerier av alla de slag)?
Det är den enda förklaringen jag kommit på.
Citera
2025-04-24, 23:53
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Vad fasen händer på BC, det reggas plötsligt 5-10 nya kvinnoprofiler av olika slag varje dag, och annonseras friskt i den heldöda kategorin "Tjej söker kille". Detta fenomen har pågått i några veckor.

Då jag inte tror att kvinnorna drabbats av kollektiv vårkåthet som synkront kanaliserats till just Bodycontact, och inte heller att nåt släppts ut i kranvattnet med samma resultat så undrar jag; WTF?

Är det herr T Gren själv som dragit igång en desperat massreggningsaktion pga att inflödet av Pluspengar till hans ficka börjar sina totalt då sidan är så gott som död (förutom när det gäller bögerier av alla de slag)?
Det är den enda förklaringen jag kommit på.

Har ingen förklaring till om det är riktigt kvinnor eller påhittade, men mängden killprofiler har ökat explosionsartat nu men det brukar det göra mest varje vår.
Kanske en del kvinnor känner lite lika nu då det är vår?
Citera
2025-05-03, 23:58
Medlem
Citat:

Blev hembjuden till en BC tjej för länge sedan. Vi hade haft kontakt via telefon och sms i ca 1,5 vecka innan, utan grova ord om sex.

Inte heller förmedlades någon info om verktygsstorlek och hårighet. Hur kul/sexigt är det att veta hur dosan på tjejen ser ut innan man börjar att gräva innanför trosorna? Och hur kul är det för henne att veta att "18 cm, hårig" eller "13 cm, inga hår för med hår syns den inte". Däremot är det förstås lite obskyrt om en tjej som är väldigt hårig inte tar bort en så stor andel av busken att resterade inte är i vägen, eller rakar sig helt. Men det är inget jag vill veta innan dyket är faktum. Och för de som vill veta lite om pussyn så är hårigheten bara en del. Saftning, springdjup, läpp o klittastorlek, muskulatur/stadga, strama eller fluffiga yttre blygdläppar, placering av blygdben, venusberg och åtkomst vid bakifrån resp framifrån är viktigare för penetrationskomforten och ev slickkomfort än hårighet, förutom då om det är en jättebuske som hindrar all form av access. Och vad staken beträffar, helrakad och 190 mm låter förstås raffigt men hårdheten är viktigare. Hur kul är det med en kille som med visst besvär mölar in 190 mjuka mm som lätt pressas ut med slidmusklerna? Jämför med 150 stenhårda mm som sprutar med högt tryck och inte slaknar förrän han har knullat dig till himlen.

Hursomhelst, innan jag åkte till henne var jag noga med att säga "Vi får se vad som händer, om vi hamnar i säng eller inte". Det gjorde henne supernervös. "Tänk om jag inte duger".
Hon var skärpt så jag hånglade upp henne. Hon berättade efteråt hur glad hon blev när klänningen gled av och och hennes ena bröstvårta hamnade i min mun för då förstod hon att hon skulle få sex. Hon var riktigt het, ville att jag skulle slita av henne trosorna innan de var blöta.
Det var trevligt, en upplevelse, men jag kunde inte se någon anledning till att sätta på henne igen trots hennes önskan. Hon kunde bara en ställning, vrålade hela tiden, dvs i flera timmar och så hade hon hängmuff. Hennes venusberg påminde mest om en vattenfylld plastpåse när hon stod upp och under sessionen så fick hennes böljande späck mig att få något svårt med hårdheten när vi vilade oss mellan samlagen. Därtill så insåg jag att denna tjej sannolikt inte skulle klara en relation, något som visade sig stämma.
Senast redigerad av Mattias007 2025-05-04 kl. 00:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in