2023-02-06, 21:57
Medlem
Jag svarar aldrig killar som r arabisk, afrikansk, latinsk eller multietnisk i sin profil.

Endast Europeisk.

ven om slutmlet r sex fr alla killar drinne oavsett etnicitet r de icke-vita s grymt ckliga i sin framtoning och hur de inleder kontakten. De r infantila och framstr som efterblivna och vet inte alls hur man pratar med det andra knet - trots att de tror det. Bara de att de tror att smicker bestr av att kalla tjejen fr prinsessa eller tjata om sin stora bruna kuk, diskvalificerar de direkt hos mig.

Ett jvla offer skrev samma brev om och om igen och inledde (p otroligt dlig svenska) med att han var adopterad och lste minst 50 bcker om ret, fr att verg till ett evigt tjat om hans svarta stake som skulle ridas.

Jag tog honom fr en riktig by-fne utan minsta sjlvinsikt.

S jag r inte frvnad ver att araber och andra har svrt p dejtingsidor och att horor undviker dem som kunder. De har ingen hyfs, r aggressiva och man kan inte prata med dem ordentligt. De r fr lgbegvade och har inte sprkets vv med sig fr att hlla uppe ett intressant samtal. Simpla hjrnor.
Citera
2023-02-08, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nervkollaps007
Jag svarar aldrig killar som r arabisk, afrikansk, latinsk eller multietnisk i sin profil.

Endast Europeisk.

ven om slutmlet r sex fr alla killar drinne oavsett etnicitet r de icke-vita s grymt ckliga i sin framtoning och hur de inleder kontakten. De r infantila och framstr som efterblivna och vet inte alls hur man pratar med det andra knet - trots att de tror det. Bara de att de tror att smicker bestr av att kalla tjejen fr prinsessa eller tjata om sin stora bruna kuk, diskvalificerar de direkt hos mig.

Ett jvla offer skrev samma brev om och om igen och inledde (p otroligt dlig svenska) med att han var adopterad och lste minst 50 bcker om ret, fr att verg till ett evigt tjat om hans svarta stake som skulle ridas.

Jag tog honom fr en riktig by-fne utan minsta sjlvinsikt.

S jag r inte frvnad ver att araber och andra har svrt p dejtingsidor och att horor undviker dem som kunder. De har ingen hyfs, r aggressiva och man kan inte prata med dem ordentligt. De r fr lgbegvade och har inte sprkets vv med sig fr att hlla uppe ett intressant samtal. Simpla hjrnor.

Hehe, att invandrare rent generellt skter sig, i regel, smre n svenskar behver inte diskuteras. Just p BC dremot s mrker jag inte skillnad p medellders svenska mn och invandrare, i deras framtoning.
Det r mycket "fr jag knulla din frus fitta" frn de ocks
Citera
2023-02-10, 15:20
Hngde dr med ett ex fr ett antal r sedan.

Det r ju bara att blockera singelmn om man inte har ngot intresse av dem. Dessvrre dljer det sig (psyksjuka?) singelmn bakom minst hlften av parprofilerna ocks, men de r ltta att filtrera bort. Bara att be om ett tel-samtal med bda i paret. Med den metoden s har man filtrerat bort det mesta av problematiken p BC.

P andra sidor har man ju en verifikationsfunktion och kan verifiera /f verifieringar frn par/damer, men inte p skitsidan BC. tminstone inte nr jag hngde dr med mitt ex fr ett antal r sedan.
Citera
2023-02-10, 15:42
Medlem
sillbits avatar
Fast verifikationsfunktionen p olika sidor r ju bara nnu mer BS. Det bevisar ju ingenting, men r ett stt att dra in lite mer pengar, fr oftast handlar "verifiering" om att man ska betala lite fr att f stmpeln.

BC r. p gott och ont, ett alternativ. Finns mycket konstigt folk dr, men ocks mycket normalt folk. Och man kan blockera och filtrera. Skulle nog sga att det r det bsta alternativet jag sett, ven om det inte r ltt fr killar att hitta ngot dr. Men det r knappast lttare p andra stllen heller. Grundproblemet r att det finns s mnga desperata killar.
Citera
2023-02-10, 15:45
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Fast verifikationsfunktionen p olika sidor r ju bara nnu mer BS. Det bevisar ju ingenting, men r ett stt att dra in lite mer pengar, fr oftast handlar "verifiering" om att man ska betala lite fr att f stmpeln.

BC r. p gott och ont, ett alternativ. Finns mycket konstigt folk dr, men ocks mycket normalt folk. Och man kan blockera och filtrera. Skulle nog sga att det r det bsta alternativet jag sett, ven om det inte r ltt fr killar att hitta ngot dr. Men det r knappast lttare p andra stllen heller. Grundproblemet r att det finns s mnga desperata killar.

Har inte handlat om att betala ngot extra p de sidor jag varit p. BC r klart smsta stllet.
Citera
2023-02-10, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Fr du ngon cred fr att du inte r p som mnga andra r? Eller r det ingen som mrker det?
Jag tycker att man gott kan uppmrksamma beteenden som upplevs positiva och respektfulla, d drfr jag frgar.
man bruka bara bli blockad r sjlv en som r seris i skrivande sker inte vad som helst eller skriver till vem somhelst. ligger lite i (typ alla dessa sidor) lttare att blocka n skriva nej till serisa. frst block p spamm creaps som inte ger sig dock fr de blocka jag ochs typ 99% av de som skriver till mig r bg vilket jag inte r och framst i profil. folk har ingen respect... och till single kvinnor blir svrt att g igenom allt nr typ 600+ tummen uppar din profil och skicka 2-3 medelanden var en vn till mig hon visa sin profil var inte inloggad p en vecka efter skapandet hon hadde 974 medelanden och ver 1000 tummar upp frn personer hon inte ens skulle villja trffa ens...
Citera
2023-02-10, 15:47
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Har inte handlat om att betala ngot extra p de sidor jag varit p. BC r klart smsta stllet.
Tja. Bertta om vilka bra sidor du vet om d.
Citera
2023-02-10, 15:51
Medlem
Citat:

PROBLEMET r att de finns typ 70% killar n resten och de r dlig moderation i regel oftast dessa som blocka tjejen de inte f svar av och som blocka honom oftast tjejen som ker dit fr de raporterar att de r mony grabber etc men killars profil blir oftast inte bortagen logiken i det.... . det suger och de frstr fr alla seria kvinnor mn och par som sker och tar en jvla massa tid att ha med.. samt r risken strre att de som sker och blir spamm medelad /(frmst kvinnor par) tar bort medelanden som kanske r vad de sker s dessa lossers frstr bara..
Citera
2023-02-10, 15:52
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AHTHOb
man bruka bara bli blockad r sjlv en som r seris i skrivande sker inte vad som helst eller skriver till vem somhelst. ligger lite i (typ alla dessa sidor) lttare att blocka n skriva nej till serisa. frst block p spamm creaps som inte ger sig dock fr de blocka jag ochs typ 99% av de som skriver till mig r bg vilket jag inte r och framst i profil. folk har ingen respect... och till single kvinnor blir svrt att g igenom allt nr typ 600+ tummen uppar din profil och skicka 2-3 medelanden var en vn till mig hon visa sin profil var inte inloggad p en vecka efter skapandet hon hadde 974 medelanden och ver 1000 tummar upp frn personer hon inte ens skulle villja trffa ens...

Detta med att en del spammar allt och alla och uppvisar ett desperat beteende frstr fr dom som r mera serisa och inte gr s. Det gr att mnga kvinnor inte ids/hinner kolla alla mail, fr det blir overstigligt mnga att hantera, och gissar att dom blockar i stllet d?

I detta fall s skulle jag vilja uppmana desperata mn att INTE ragga nr dom r kta, utan gra det d dom r njda med livet s att dom inte spammar allt och har mer n en hand att skriva med. Det kunde bli en viss ndring, fr om kvinnor inte drunknar i ovlkomna och ointressanta mail, s kanske dom orkar svara p dom som r vettiga ven om dom inte r intressanta fr henne.
Citera
2023-02-10, 15:56
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AHTHOb
PROBLEMET r att de finns typ 70% killar n resten och de r dlig moderation i regel oftast dessa som blocka tjejen de inte f svar av och som blocka honom oftast tjejen som ker dit fr de raporterar att de r mony grabber etc men killars profil blir oftast inte bortagen logiken i det.... . det suger och de frstr fr alla seria kvinnor mn och par som sker och tar en jvla massa tid att ha med.. samt r risken strre att de som sker och blir spamm medelad /(frmst kvinnor par) tar bort medelanden som kanske r vad de sker s dessa lossers frstr bara..

Har nmnt liknande ngon gng frut, att dom mn som fr ett vnligt nej tack inte njer sig med det utan blir otrevliga s att kvinnan anmler honom. D blir kvinnan av med sina skrivrttigheter, och detta r nog orsaken till att mnga kvinnor inte svarar alls, och hellre blockerar fr d lr hon inte bli anmld?
Det verkar vara ngon typ av auto-block, s vid visst antal anmlningar s stngs skrivrttigheterna av och bara det r idioti d det inte alltid drabbar den som beter sig dligt, utan den som skter sig och svarar p mail.
S min teori r terigen, om majoriteten av mn p dessa sidor kunde skta sig s skulle fler kvinnor svara utan rdsla fr att bli avstngda och msta starta om med nytt konto fr att samma sak ska upprepa sig snart igen.
Finns tjejprofiler som trttnat och inte gr ngon ny profil just pga detta fenomen, och i stllet drar till ngon annan sida och d blir balansen nnu mera skev.
Citera
2023-02-10, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Detta med att en del spammar allt och alla och uppvisar ett desperat beteende frstr fr dom som r mera serisa och inte gr s. Det gr att mnga kvinnor inte ids/hinner kolla alla mail, fr det blir overstigligt mnga att hantera, och gissar att dom blockar i stllet d?

I detta fall s skulle jag vilja uppmana desperata mn att INTE ragga nr dom r kta, utan gra det d dom r njda med livet s att dom inte spammar allt och har mer n en hand att skriva med. Det kunde bli en viss ndring, fr om kvinnor inte drunknar i ovlkomna och ointressanta mail, s kanske dom orkar svara p dom som r vettiga ven om dom inte r intressanta fr henne.

ja presis har var dr ca ett r trffat ngra men det r svrt med dessa kollar jag bara frbi p en profil syns det och fr mnga medelanden av mn som ser det med typ texten hon r min jag sg henne frst logik fast mer hotfull Liksom man tnker r du fan 5 r? facepalm... bara sdant gr att man undrar sjlv vad de r fr fel p folk.. blir less p allt sdant och dryga med blocka p just bc r att de syns och de skapar en blick att du kanske r weird s brukar trycka p ignorera samma med de som vissa hur mnga som blocka dig har inga blockningar som tur r eller snarare beter mig som jag pratar med en mniska i verkliga livet.
Citera
2023-02-10, 16:09
Citat:
Tja. Bertta om vilka bra sidor du vet om d.

Hngt mycket p internationella sidor eftersom jag och exet reste mycket, men Ds r ett svenskt exempel.
Varfr har stenlders-BC inte en sdan verifikationsfunktion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in