Citat:
Ursprungligen postat av
Banno
Ja jag skriver ju själv bara till tjejer som söker något liknande, allt annat är slöseri av tid.
Skulle vara kul att se mail ni tjejer får men med användarnamnet bortredigerat för att få en fingervisning över vad folk skriver som inte läst vilka preferenser ni har och så.
Det som stör mig är när man är mitt i en konversation, planerar en träff, och så slutar personen svara tvärt och är afk i en vecka. För att sedan svara som inget hade hänt, senare för att göra precis samma sak.
Jag tror folk på sidor som BC som är en slags knullköttmarknad har sånt tunnelseende med sitt sexuella behov att de glömmer att det är andra riktiga människor som de kommunicerar med.
Att det bara är en möjlighet till kuk eller fitta som döljer sig bakom användarnamnet till den man skriver med, det intrycket får i alla fall jag och det är lite sorgligt.
Då kanske du tillhör den lilla minoritet som faktiskt skriver ut i klartext vad du söker, så att du kan skriva till tjejprofiler som söker samma? I så fall är det bra
Det kommer en hel del dumt, som man blir rätt less och uppgiven över. Det tar energi från kontaktsökandet och risken finns att man till slut tappar tilltron på att det finns vettiga män som passar det man själv söker.
Tror att många män skulle inte tro hur dumma mail man ibland man kan få, någon skrev till mig enbart för att ifrågasätta en viss detalj i min profil. Svarade på det vänligt men möttes bara av ett idiotförklarande som gick ut på att om jag borde fatta vad som ska vara i en profil och inte, och detta från en man drygt 100 mil bort från mig. Orka sitta och skriva till främmande profiler och ifrågasätta deras val av info i sin profil
Då hade jag brunnit av flera dagar tidigare. Ifall någon slutar svara, så ger jag det till dagen efter, sen är man rökt om man har en pågående konvo och är nära en träff. Det framgår dock av min proifl så den som skriver till mig borde tänka sig för innan, men tror inte att så många läser ens....
Köper din beskrivning till stor del, plus att många bara ser det som ett tidsfördriv att få lite förströelse och runkmaterial och aldrig hade för avsikt att träffas irl. Det är den slutsats jag drar av att många män slutar svara mitt i och inte svarar mera, eller att dom har så många tjejer på gång att den som står som nummer 8 i kön blir bortglömd?
Eller är så ego att dom fullständigt skiter i om någon annan blir sårad och dåligt behandlad, så länge det inte drabbar dom själva.
Finns mycket som är sorgligt, både att många inte anger ort, inte vad dom söker mera än att det är sex, vilken typ av sex dom gillar osv. Hur ska dom kunna hitta någon som matchar om dom själva inte lämnar någon info om vad dom själva söker?