2024-10-28, 09:43
Medlem
Hittade ett par som jag träffade ett tag och hade sköna trekanter med. Träffade även kvinnan i paret enskilt och hade sex med när hon var på väg till jobbet.

Träffade ytterligare ett par men det blev aldrig något, tjejen var jävligt sexig.

Jag var även med i ett GB genom BC, där vi var ca 10 män som delade på en kvinna.

Det känns som att det på BC är mycket skryt och mejlkontakt men ingen som faktiskt vågar träffas.
Citera
2024-10-28, 23:02
En galen katttjej. Skojar inte. Hon skrattade när jag flydde då hon visade sitt ansikte.

Sen fick det vara nog.

Par kan säkert vara okej, men enskilda människor hade jag aldrig vågat träffa därifrån.
Citera
2024-10-31, 17:28
Medlem
Bannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallebanan9213
Hittade ett par som jag träffade ett tag och hade sköna trekanter med. Träffade även kvinnan i paret enskilt och hade sex med när hon var på väg till jobbet.

Träffade ytterligare ett par men det blev aldrig något, tjejen var jävligt sexig.

Jag var även med i ett GB genom BC, där vi var ca 10 män som delade på en kvinna.

Det känns som att det på BC är mycket skryt och mejlkontakt men ingen som faktiskt vågar träffas.
Kul att du ändå lyckades hitta ett par som faktiskt vågade träffas, hittills har det varit mycket snack och liten verkstad från dom jag kommit i kontakt med.

Man avtalar en dag för träff och sen ghostar personen en totalt efter att ha skickat nakenbilder och sexchattat flera dagar, samma sak gäller mailväxling, man har en konversation med någon om vad man ska göra när man ses och dom slutar bara tvärt att svara mitt i en konversation.
Jämfört med Tinder och Hinge och Match ligger BC i lä, om man är ute efter att ligga hittills men skam den som ger sig.
Citera
2024-10-31, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
En galen katttjej. Skojar inte. Hon skrattade när jag flydde då hon visade sitt ansikte.

Sen fick det vara nog.

Par kan säkert vara okej, men enskilda människor hade jag aldrig vågat träffa därifrån.

Vad du var kräsen då 😄
Det är väl bara att vända på henne och köra henne i doggy om hon nu var en styggelse att beskåda!
Citera
2024-11-03, 15:51
Medlem
Bannos avatar
Man undrar vad som lockar intresset hos tjejer på sidan, utförlig presentation med ansiktsbild och i galleriet samt annonser utlagda, trots det så besöks man till 99.99% av bögar/bi/ts/bögpar.
Jag ser bra ut, tänk kalles kaviar-killen fast muskulös. Kanske inte allas kopp té såklart.
Vet inte hur utbrett det är men de flesta läser inte ens mail, utan lämnar det som mottaget.
Är det mycket fake-konton på BC tror ni? Killar som döljer sig bakom tjej/par-profiler?
Citera
2024-11-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banno
Man undrar vad som lockar intresset hos tjejer på sidan, utförlig presentation med ansiktsbild och i galleriet samt annonser utlagda, trots det så besöks man till 99.99% av bögar/bi/ts/bögpar.
Jag ser bra ut, tänk kalles kaviar-killen fast muskulös. Kanske inte allas kopp té såklart.
Vet inte hur utbrett det är men de flesta läser inte ens mail, utan lämnar det som mottaget.
Är det mycket fake-konton på BC tror ni? Killar som döljer sig bakom tjej/par-profiler?

då ser du för lik anders pihlblad ut troligen. tänk dej anders pihlblad mot arnold swarzhnegger. en manlig, en bögfjollig (kalles kaviarkillen = anders pihlblad).
Citera
2024-11-03, 22:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Beror på vilken tjej du frågar, finns inte ett svar som representerar alla tjejer dessvärre.

Kan bara prata för egen del, för att mannen ska vara intressant för mig så ska han söka samma typ av upplägg som jag gör, vara i lämplig ålder, ha samstämmiga sexuella preferenser, ha relevant info i sin profil så att jag har något att bli intresserad av och dessutom att han angett preferenser vad gäller önskad kvinna så att jag tror att han söker någon som mig.
Har han en bra profil men inte har liknande sexuella preferenser så är han inte för mig, samma om han bor för långt bort eller har könsbild eller bilder på andra än sig själv eller skriver att han "tar det som det kommer" då det låter som att han inte har en aning egentligen...

Min erfarenhet som tjejprofil, är att rätt så många män inte heller läser dom mail dom får, sällan dom ens ger besked när man inte är vad dom söker.
Upplever att svarsfrekvensen har blivit mycket sämre senaste året, förr fick jag i regel ett svar i alla fall men bara i undantagsfall nu. Gissar att män inte är överösta av mail från kvinnor?

Misstänker att där finns en del killar bakom en del tjej-profiler, antingen för lite sexchatt vilket män tycks mera benägna till, eller att dom är bi eller homo och förväntar sig smaskiga bilder från andra män? Tror att hur profilen är skriven i många fall kan avslöja om det är en man eller en kvinna, då vi tenderar att uttrycka oss lite olika...
Citera
2024-11-04, 19:53
Medlem
Bannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Beror på vilken tjej du frågar, finns inte ett svar som representerar alla tjejer dessvärre.

Kan bara prata för egen del, för att mannen ska vara intressant för mig så ska han söka samma typ av upplägg som jag gör, vara i lämplig ålder, ha samstämmiga sexuella preferenser, ha relevant info i sin profil så att jag har något att bli intresserad av och dessutom att han angett preferenser vad gäller önskad kvinna så att jag tror att han söker någon som mig.
Har han en bra profil men inte har liknande sexuella preferenser så är han inte för mig, samma om han bor för långt bort eller har könsbild eller bilder på andra än sig själv eller skriver att han "tar det som det kommer" då det låter som att han inte har en aning egentligen...

Min erfarenhet som tjejprofil, är att rätt så många män inte heller läser dom mail dom får, sällan dom ens ger besked när man inte är vad dom söker.
Upplever att svarsfrekvensen har blivit mycket sämre senaste året, förr fick jag i regel ett svar i alla fall men bara i undantagsfall nu. Gissar att män inte är överösta av mail från kvinnor?

Misstänker att där finns en del killar bakom en del tjej-profiler, antingen för lite sexchatt vilket män tycks mera benägna till, eller att dom är bi eller homo och förväntar sig smaskiga bilder från andra män? Tror att hur profilen är skriven i många fall kan avslöja om det är en man eller en kvinna, då vi tenderar att uttrycka oss lite olika...
Ja jag skriver ju själv bara till tjejer som söker något liknande, allt annat är slöseri av tid.
Skulle vara kul att se mail ni tjejer får men med användarnamnet bortredigerat för att få en fingervisning över vad folk skriver som inte läst vilka preferenser ni har och så.

Det som stör mig är när man är mitt i en konversation, planerar en träff, och så slutar personen svara tvärt och är afk i en vecka. För att sedan svara som inget hade hänt, senare för att göra precis samma sak.
Jag tror folk på sidor som BC som är en slags knullköttmarknad har sånt tunnelseende med sitt sexuella behov att de glömmer att det är andra riktiga människor som de kommunicerar med.
Att det bara är en möjlighet till kuk eller fitta som döljer sig bakom användarnamnet till den man skriver med, det intrycket får i alla fall jag och det är lite sorgligt.
Citera
2024-11-04, 20:33
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ja jag skriver ju själv bara till tjejer som söker något liknande, allt annat är slöseri av tid.
Skulle vara kul att se mail ni tjejer får men med användarnamnet bortredigerat för att få en fingervisning över vad folk skriver som inte läst vilka preferenser ni har och så.

Det som stör mig är när man är mitt i en konversation, planerar en träff, och så slutar personen svara tvärt och är afk i en vecka. För att sedan svara som inget hade hänt, senare för att göra precis samma sak.
Jag tror folk på sidor som BC som är en slags knullköttmarknad har sånt tunnelseende med sitt sexuella behov att de glömmer att det är andra riktiga människor som de kommunicerar med.
Att det bara är en möjlighet till kuk eller fitta som döljer sig bakom användarnamnet till den man skriver med, det intrycket får i alla fall jag och det är lite sorgligt.

Då kanske du tillhör den lilla minoritet som faktiskt skriver ut i klartext vad du söker, så att du kan skriva till tjejprofiler som söker samma? I så fall är det bra

Det kommer en hel del dumt, som man blir rätt less och uppgiven över. Det tar energi från kontaktsökandet och risken finns att man till slut tappar tilltron på att det finns vettiga män som passar det man själv söker.
Tror att många män skulle inte tro hur dumma mail man ibland man kan få, någon skrev till mig enbart för att ifrågasätta en viss detalj i min profil. Svarade på det vänligt men möttes bara av ett idiotförklarande som gick ut på att om jag borde fatta vad som ska vara i en profil och inte, och detta från en man drygt 100 mil bort från mig. Orka sitta och skriva till främmande profiler och ifrågasätta deras val av info i sin profil

Då hade jag brunnit av flera dagar tidigare. Ifall någon slutar svara, så ger jag det till dagen efter, sen är man rökt om man har en pågående konvo och är nära en träff. Det framgår dock av min proifl så den som skriver till mig borde tänka sig för innan, men tror inte att så många läser ens....

Köper din beskrivning till stor del, plus att många bara ser det som ett tidsfördriv att få lite förströelse och runkmaterial och aldrig hade för avsikt att träffas irl. Det är den slutsats jag drar av att många män slutar svara mitt i och inte svarar mera, eller att dom har så många tjejer på gång att den som står som nummer 8 i kön blir bortglömd?
Eller är så ego att dom fullständigt skiter i om någon annan blir sårad och dåligt behandlad, så länge det inte drabbar dom själva.

Finns mycket som är sorgligt, både att många inte anger ort, inte vad dom söker mera än att det är sex, vilken typ av sex dom gillar osv. Hur ska dom kunna hitta någon som matchar om dom själva inte lämnar någon info om vad dom själva söker?
Citera
2024-11-17, 22:21
Medlem
Citat:
"Vet inte hur utbrett det är men de flesta läser inte ens mail, utan lämnar det som mottaget."

Jag har fått ca 200 meddelanden sista veckan, och jag är inte i närheten av de mest populära. Jag hinner helt enkelt inte läsa, än mindre besvara, alla. Så det är inte ovilja eller nonchalans. Jag tror det är så för många.
Citera
2024-11-19, 00:16
Förbannade skitsida.

Jag är tjej, och fick i förra veckan indragna skrivrättigheter för tredje profilen nu. Utan att jag förstår någonting. Det går heller inte att kontakta kundservice även om de skriver det, att man ska vid frågor och funderingar. Men man får inget svar, jag har skrivit till dem och frågat i över fyra år (angående mina profiler) och inget svar en enda gång.

Saken är den att många män blir arga när de inte får något svar, eller om man som tjej har annons ute och de inte blir "utvalda". Det är omöjligt att försvara sig emot och när kundservice inte ens går att nå är det lätt att jaga bort de tjej-profiler man stör sig på. För det räcker med att en profil får tillräckligt många anmälningar på sig så stängs den ner automatiskt genom att förlora sina skrivrättigheter, utan att innehavaren till kontot ges en chans att svara på det och vad man egentligen är anmäld för.

Jag är inte snygg eller populär i den meningen, och jag har inte tusen krav på de män jag söker. Så efter att den första stormen av meddelanden har lagt sig, som alla nya tjej-profiler får, mottar jag inte särskilt många meddelanden. Däremot känner jag igen killar från min tid där och vet exakt vilka jag direkt ska ignorera och ej svara eller titta på deras profiler. Jag blockerar aldrig folk utan svarar inte på de som jag vet sedan tidigare söker perversa saker eller inte är vad jag söker.

Dessutom har BC tagit bort möjligheten att bekräfta ett nytt konto genom kortbetalning. Nu gäller enbart betal-sms, vilket jag inte har då jag alltid har använt kontantkort.
Senast redigerad av HarryDogIPellesBur 2024-11-19 kl. 00:24.
Citera
2024-11-19, 12:46
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryDogIPellesBur
Förbannade skitsida.

Jag är tjej, och fick i förra veckan indragna skrivrättigheter för tredje profilen nu. Utan att jag förstår någonting. Det går heller inte att kontakta kundservice även om de skriver det, att man ska vid frågor och funderingar. Men man får inget svar, jag har skrivit till dem och frågat i över fyra år (angående mina profiler) och inget svar en enda gång.

Saken är den att många män blir arga när de inte får något svar, eller om man som tjej har annons ute och de inte blir "utvalda". Det är omöjligt att försvara sig emot och när kundservice inte ens går att nå är det lätt att jaga bort de tjej-profiler man stör sig på. För det räcker med att en profil får tillräckligt många anmälningar på sig så stängs den ner automatiskt genom att förlora sina skrivrättigheter, utan att innehavaren till kontot ges en chans att svara på det och vad man egentligen är anmäld för.

Jag är inte snygg eller populär i den meningen, och jag har inte tusen krav på de män jag söker. Så efter att den första stormen av meddelanden har lagt sig, som alla nya tjej-profiler får, mottar jag inte särskilt många meddelanden. Däremot känner jag igen killar från min tid där och vet exakt vilka jag direkt ska ignorera och ej svara eller titta på deras profiler. Jag blockerar aldrig folk utan svarar inte på de som jag vet sedan tidigare söker perversa saker eller inte är vad jag söker.

Dessutom har BC tagit bort möjligheten att bekräfta ett nytt konto genom kortbetalning. Nu gäller enbart betal-sms, vilket jag inte har då jag alltid har använt kontantkort.

Det finns ingen fungerande support sen flera år tillbaka tyvärr så det är lite vilda västern tyvärr.

Det jag kan rekommendera för att undvika arga män som blockar och rapporterar är att svara så så många mail du bara kan, även om det är ett kort och nekande svar. Dom flesta kanske förstår då och har i alla fall fått ett svar.
Det kan nog räcka med att man låter bli att svara, och så är det några profiler som både blockar och rapporterar för att man inte svarat, då tappar man skrivrättigheterna vid x antal rapporter. Bara att antigen svara på inkommande mail, eller så får man göra en ny profil lite nu och då.

Prova att skriva i din profil, tydligt men vänligt, att du enbart önskar mail från den som läst och förstått och att du kommer att blocka alla som inte uppenbart är vad du söker? Eller info att blocka alla som skriver så kort att du ser hela meddelandet i ämnesraden?
I vissa lägen kan det kanske hjälpa? Men det bygger ju på att den som skriver läst innan förstås och läskunnigheten är inte lika bra hos alla förstås....

Nästan så att jag gissar på att uteblivet svar triggar mera än en block, testa att göra ett nytt konto och om du inte redan varit mycket tydlig vem och vilka du söker, se till vara det i den nya. Och så ber du vänligt men bestämt att bara den som stämmer in på det tar kontakt, och så söker du själv upp män du finner intressanta och svarar så gott du kan på inkommande mail, bara för att se om det gör skillnad?

För mig som gärna tar kontakt med män själv så är uteblivna svar det värsta jag vet, så jag är för att man ska svara oavsett vad ens svar är. Profiler som låter bli att svara håller ju igång det hela med att man inte "har någon skyldighet" att svara men det är trevligt att få ett svar så att man vet. Tycker det hör till sunt förnuft att svara på tilltal så länge det finns en rimlighet i antal mail man får och att det inte är ett puckat mail. Där kan man påverka mycket själv genom att ha tydlig profil med vem och vad man söker, gärna vara plusmedlem och ha bilder i mapp för andra plusmedlemmar så att inte vem som helst kan se ens bilder. För många skriver nog enbart för att dom sett en bild dom gillar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in