2024-10-28, 09:43
Medlem
Hittade ett par som jag trffade ett tag och hade skna trekanter med. Trffade ven kvinnan i paret enskilt och hade sex med nr hon var p vg till jobbet.

Trffade ytterligare ett par men det blev aldrig ngot, tjejen var jvligt sexig.

Jag var ven med i ett GB genom BC, dr vi var ca 10 mn som delade p en kvinna.

Det knns som att det p BC r mycket skryt och mejlkontakt men ingen som faktiskt vgar trffas.
Citera
2024-10-28, 23:02
En galen katttjej. Skojar inte. Hon skrattade nr jag flydde d hon visade sitt ansikte.

Sen fick det vara nog.

Par kan skert vara okej, men enskilda mnniskor hade jag aldrig vgat trffa drifrn.
Citera
2024-10-31, 17:28
Medlem
Bannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallebanan9213
Hittade ett par som jag trffade ett tag och hade skna trekanter med. Trffade ven kvinnan i paret enskilt och hade sex med nr hon var p vg till jobbet.

Trffade ytterligare ett par men det blev aldrig ngot, tjejen var jvligt sexig.

Jag var ven med i ett GB genom BC, dr vi var ca 10 mn som delade p en kvinna.

Det knns som att det p BC r mycket skryt och mejlkontakt men ingen som faktiskt vgar trffas.
Kul att du nd lyckades hitta ett par som faktiskt vgade trffas, hittills har det varit mycket snack och liten verkstad frn dom jag kommit i kontakt med.

Man avtalar en dag fr trff och sen ghostar personen en totalt efter att ha skickat nakenbilder och sexchattat flera dagar, samma sak gller mailvxling, man har en konversation med ngon om vad man ska gra nr man ses och dom slutar bara tvrt att svara mitt i en konversation.
Jmfrt med Tinder och Hinge och Match ligger BC i l, om man r ute efter att ligga hittills men skam den som ger sig.
Citera
2024-10-31, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
En galen katttjej. Skojar inte. Hon skrattade nr jag flydde d hon visade sitt ansikte.

Sen fick det vara nog.

Par kan skert vara okej, men enskilda mnniskor hade jag aldrig vgat trffa drifrn.

Vad du var krsen d 😄
Det r vl bara att vnda p henne och kra henne i doggy om hon nu var en styggelse att beskda!
Citera
2024-11-03, 15:51
Medlem
Bannos avatar
Man undrar vad som lockar intresset hos tjejer p sidan, utfrlig presentation med ansiktsbild och i galleriet samt annonser utlagda, trots det s besks man till 99.99% av bgar/bi/ts/bgpar.
Jag ser bra ut, tnk kalles kaviar-killen fast muskuls. Kanske inte allas kopp t sklart.
Vet inte hur utbrett det r men de flesta lser inte ens mail, utan lmnar det som mottaget.
r det mycket fake-konton p BC tror ni? Killar som dljer sig bakom tjej/par-profiler?
Citera
2024-11-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banno
Man undrar vad som lockar intresset hos tjejer p sidan, utfrlig presentation med ansiktsbild och i galleriet samt annonser utlagda, trots det s besks man till 99.99% av bgar/bi/ts/bgpar.
Jag ser bra ut, tnk kalles kaviar-killen fast muskuls. Kanske inte allas kopp t sklart.
Vet inte hur utbrett det r men de flesta lser inte ens mail, utan lmnar det som mottaget.
r det mycket fake-konton p BC tror ni? Killar som dljer sig bakom tjej/par-profiler?

d ser du fr lik anders pihlblad ut troligen. tnk dej anders pihlblad mot arnold swarzhnegger. en manlig, en bgfjollig (kalles kaviarkillen = anders pihlblad).
Citera
2024-11-03, 22:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Beror p vilken tjej du frgar, finns inte ett svar som representerar alla tjejer dessvrre.

Kan bara prata fr egen del, fr att mannen ska vara intressant fr mig s ska han ska samma typ av upplgg som jag gr, vara i lmplig lder, ha samstmmiga sexuella preferenser, ha relevant info i sin profil s att jag har ngot att bli intresserad av och dessutom att han angett preferenser vad gller nskad kvinna s att jag tror att han sker ngon som mig.
Har han en bra profil men inte har liknande sexuella preferenser s r han inte fr mig, samma om han bor fr lngt bort eller har knsbild eller bilder p andra n sig sjlv eller skriver att han "tar det som det kommer" d det lter som att han inte har en aning egentligen...

Min erfarenhet som tjejprofil, r att rtt s mnga mn inte heller lser dom mail dom fr, sllan dom ens ger besked nr man inte r vad dom sker.
Upplever att svarsfrekvensen har blivit mycket smre senaste ret, frr fick jag i regel ett svar i alla fall men bara i undantagsfall nu. Gissar att mn inte r versta av mail frn kvinnor?

Misstnker att dr finns en del killar bakom en del tjej-profiler, antingen fr lite sexchatt vilket mn tycks mera bengna till, eller att dom r bi eller homo och frvntar sig smaskiga bilder frn andra mn? Tror att hur profilen r skriven i mnga fall kan avslja om det r en man eller en kvinna, d vi tenderar att uttrycka oss lite olika...
Citera
2024-11-04, 19:53
Medlem
Bannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Beror p vilken tjej du frgar, finns inte ett svar som representerar alla tjejer dessvrre.

Kan bara prata fr egen del, fr att mannen ska vara intressant fr mig s ska han ska samma typ av upplgg som jag gr, vara i lmplig lder, ha samstmmiga sexuella preferenser, ha relevant info i sin profil s att jag har ngot att bli intresserad av och dessutom att han angett preferenser vad gller nskad kvinna s att jag tror att han sker ngon som mig.
Har han en bra profil men inte har liknande sexuella preferenser s r han inte fr mig, samma om han bor fr lngt bort eller har knsbild eller bilder p andra n sig sjlv eller skriver att han "tar det som det kommer" d det lter som att han inte har en aning egentligen...

Min erfarenhet som tjejprofil, r att rtt s mnga mn inte heller lser dom mail dom fr, sllan dom ens ger besked nr man inte r vad dom sker.
Upplever att svarsfrekvensen har blivit mycket smre senaste ret, frr fick jag i regel ett svar i alla fall men bara i undantagsfall nu. Gissar att mn inte r versta av mail frn kvinnor?

Misstnker att dr finns en del killar bakom en del tjej-profiler, antingen fr lite sexchatt vilket mn tycks mera bengna till, eller att dom r bi eller homo och frvntar sig smaskiga bilder frn andra mn? Tror att hur profilen r skriven i mnga fall kan avslja om det r en man eller en kvinna, d vi tenderar att uttrycka oss lite olika...
Ja jag skriver ju sjlv bara till tjejer som sker ngot liknande, allt annat r slseri av tid.
Skulle vara kul att se mail ni tjejer fr men med anvndarnamnet bortredigerat fr att f en fingervisning ver vad folk skriver som inte lst vilka preferenser ni har och s.

Det som str mig r nr man r mitt i en konversation, planerar en trff, och s slutar personen svara tvrt och r afk i en vecka. Fr att sedan svara som inget hade hnt, senare fr att gra precis samma sak.
Jag tror folk p sidor som BC som r en slags knullkttmarknad har snt tunnelseende med sitt sexuella behov att de glmmer att det r andra riktiga mnniskor som de kommunicerar med.
Att det bara r en mjlighet till kuk eller fitta som dljer sig bakom anvndarnamnet till den man skriver med, det intrycket fr i alla fall jag och det r lite sorgligt.
Citera
2024-11-04, 20:33
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ja jag skriver ju sjlv bara till tjejer som sker ngot liknande, allt annat r slseri av tid.
Skulle vara kul att se mail ni tjejer fr men med anvndarnamnet bortredigerat fr att f en fingervisning ver vad folk skriver som inte lst vilka preferenser ni har och s.

Det som str mig r nr man r mitt i en konversation, planerar en trff, och s slutar personen svara tvrt och r afk i en vecka. Fr att sedan svara som inget hade hnt, senare fr att gra precis samma sak.
Jag tror folk p sidor som BC som r en slags knullkttmarknad har snt tunnelseende med sitt sexuella behov att de glmmer att det r andra riktiga mnniskor som de kommunicerar med.
Att det bara r en mjlighet till kuk eller fitta som dljer sig bakom anvndarnamnet till den man skriver med, det intrycket fr i alla fall jag och det r lite sorgligt.

D kanske du tillhr den lilla minoritet som faktiskt skriver ut i klartext vad du sker, s att du kan skriva till tjejprofiler som sker samma? I s fall r det bra

Det kommer en hel del dumt, som man blir rtt less och uppgiven ver. Det tar energi frn kontaktskandet och risken finns att man till slut tappar tilltron p att det finns vettiga mn som passar det man sjlv sker.
Tror att mnga mn skulle inte tro hur dumma mail man ibland man kan f, ngon skrev till mig enbart fr att ifrgastta en viss detalj i min profil. Svarade p det vnligt men mttes bara av ett idiotfrklarande som gick ut p att om jag borde fatta vad som ska vara i en profil och inte, och detta frn en man drygt 100 mil bort frn mig. Orka sitta och skriva till frmmande profiler och ifrgastta deras val av info i sin profil

D hade jag brunnit av flera dagar tidigare. Ifall ngon slutar svara, s ger jag det till dagen efter, sen r man rkt om man har en pgende konvo och r nra en trff. Det framgr dock av min proifl s den som skriver till mig borde tnka sig fr innan, men tror inte att s mnga lser ens....

Kper din beskrivning till stor del, plus att mnga bara ser det som ett tidsfrdriv att f lite frstrelse och runkmaterial och aldrig hade fr avsikt att trffas irl. Det r den slutsats jag drar av att mnga mn slutar svara mitt i och inte svarar mera, eller att dom har s mnga tjejer p gng att den som str som nummer 8 i kn blir bortglmd?
Eller r s ego att dom fullstndigt skiter i om ngon annan blir srad och dligt behandlad, s lnge det inte drabbar dom sjlva.

Finns mycket som r sorgligt, bde att mnga inte anger ort, inte vad dom sker mera n att det r sex, vilken typ av sex dom gillar osv. Hur ska dom kunna hitta ngon som matchar om dom sjlva inte lmnar ngon info om vad dom sjlva sker?
Citera
2024-11-17, 22:21
Medlem
Citat:
"Vet inte hur utbrett det r men de flesta lser inte ens mail, utan lmnar det som mottaget."

Jag har ftt ca 200 meddelanden sista veckan, och jag r inte i nrheten av de mest populra. Jag hinner helt enkelt inte lsa, n mindre besvara, alla. S det r inte ovilja eller nonchalans. Jag tror det r s fr mnga.
Citera
2024-11-19, 00:16
Medlem
HarryDogIPellesBurs avatar
Frbannade skitsida.

Jag r tjej, och fick i frra veckan indragna skrivrttigheter fr tredje profilen nu. Utan att jag frstr ngonting. Det gr heller inte att kontakta kundservice ven om de skriver det, att man ska vid frgor och funderingar. Men man fr inget svar, jag har skrivit till dem och frgat i ver fyra r (angende mina profiler) och inget svar en enda gng.

Saken r den att mnga mn blir arga nr de inte fr ngot svar, eller om man som tjej har annons ute och de inte blir "utvalda". Det r omjligt att frsvara sig emot och nr kundservice inte ens gr att n r det ltt att jaga bort de tjej-profiler man str sig p. Fr det rcker med att en profil fr tillrckligt mnga anmlningar p sig s stngs den ner automatiskt genom att frlora sina skrivrttigheter, utan att innehavaren till kontot ges en chans att svara p det och vad man egentligen r anmld fr.

Jag r inte snygg eller populr i den meningen, och jag har inte tusen krav p de mn jag sker. S efter att den frsta stormen av meddelanden har lagt sig, som alla nya tjej-profiler fr, mottar jag inte srskilt mnga meddelanden. Dremot knner jag igen killar frn min tid dr och vet exakt vilka jag direkt ska ignorera och ej svara eller titta p deras profiler. Jag blockerar aldrig folk utan svarar inte p de som jag vet sedan tidigare sker perversa saker eller inte r vad jag sker.

Dessutom har BC tagit bort mjligheten att bekrfta ett nytt konto genom kortbetalning. Nu gller enbart betal-sms, vilket jag inte har d jag alltid har anvnt kontantkort.
Senast redigerad av HarryDogIPellesBur 2024-11-19 kl. 00:24.
Citera
2024-11-19, 12:46
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryDogIPellesBur
Frbannade skitsida.

Jag r tjej, och fick i frra veckan indragna skrivrttigheter fr tredje profilen nu. Utan att jag frstr ngonting. Det gr heller inte att kontakta kundservice ven om de skriver det, att man ska vid frgor och funderingar. Men man fr inget svar, jag har skrivit till dem och frgat i ver fyra r (angende mina profiler) och inget svar en enda gng.

Saken r den att mnga mn blir arga nr de inte fr ngot svar, eller om man som tjej har annons ute och de inte blir "utvalda". Det r omjligt att frsvara sig emot och nr kundservice inte ens gr att n r det ltt att jaga bort de tjej-profiler man str sig p. Fr det rcker med att en profil fr tillrckligt mnga anmlningar p sig s stngs den ner automatiskt genom att frlora sina skrivrttigheter, utan att innehavaren till kontot ges en chans att svara p det och vad man egentligen r anmld fr.

Jag r inte snygg eller populr i den meningen, och jag har inte tusen krav p de mn jag sker. S efter att den frsta stormen av meddelanden har lagt sig, som alla nya tjej-profiler fr, mottar jag inte srskilt mnga meddelanden. Dremot knner jag igen killar frn min tid dr och vet exakt vilka jag direkt ska ignorera och ej svara eller titta p deras profiler. Jag blockerar aldrig folk utan svarar inte p de som jag vet sedan tidigare sker perversa saker eller inte r vad jag sker.

Dessutom har BC tagit bort mjligheten att bekrfta ett nytt konto genom kortbetalning. Nu gller enbart betal-sms, vilket jag inte har d jag alltid har anvnt kontantkort.

Det finns ingen fungerande support sen flera r tillbaka tyvrr s det r lite vilda vstern tyvrr.

Det jag kan rekommendera fr att undvika arga mn som blockar och rapporterar r att svara s s mnga mail du bara kan, ven om det r ett kort och nekande svar. Dom flesta kanske frstr d och har i alla fall ftt ett svar.
Det kan nog rcka med att man lter bli att svara, och s r det ngra profiler som bde blockar och rapporterar fr att man inte svarat, d tappar man skrivrttigheterna vid x antal rapporter. Bara att antigen svara p inkommande mail, eller s fr man gra en ny profil lite nu och d.

Prova att skriva i din profil, tydligt men vnligt, att du enbart nskar mail frn den som lst och frsttt och att du kommer att blocka alla som inte uppenbart r vad du sker? Eller info att blocka alla som skriver s kort att du ser hela meddelandet i mnesraden?
I vissa lgen kan det kanske hjlpa? Men det bygger ju p att den som skriver lst innan frsts och lskunnigheten r inte lika bra hos alla frsts....

Nstan s att jag gissar p att uteblivet svar triggar mera n en block, testa att gra ett nytt konto och om du inte redan varit mycket tydlig vem och vilka du sker, se till vara det i den nya. Och s ber du vnligt men bestmt att bara den som stmmer in p det tar kontakt, och s sker du sjlv upp mn du finner intressanta och svarar s gott du kan p inkommande mail, bara fr att se om det gr skillnad?

Fr mig som grna tar kontakt med mn sjlv s r uteblivna svar det vrsta jag vet, s jag r fr att man ska svara oavsett vad ens svar r. Profiler som lter bli att svara hller ju igng det hela med att man inte "har ngon skyldighet" att svara men det r trevligt att f ett svar s att man vet. Tycker det hr till sunt frnuft att svara p tilltal s lnge det finns en rimlighet i antal mail man fr och att det inte r ett puckat mail. Dr kan man pverka mycket sjlv genom att ha tydlig profil med vem och vad man sker, grna vara plusmedlem och ha bilder i mapp fr andra plusmedlemmar s att inte vem som helst kan se ens bilder. Fr mnga skriver nog enbart fr att dom sett en bild dom gillar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in