Citat:
Ursprungligen postat av
Banno
Ja jag skriver ju sjlv bara till tjejer som sker ngot liknande, allt annat r slseri av tid.
Skulle vara kul att se mail ni tjejer fr men med anvndarnamnet bortredigerat fr att f en fingervisning ver vad folk skriver som inte lst vilka preferenser ni har och s.
Det som str mig r nr man r mitt i en konversation, planerar en trff, och s slutar personen svara tvrt och r afk i en vecka. Fr att sedan svara som inget hade hnt, senare fr att gra precis samma sak.
Jag tror folk p sidor som BC som r en slags knullkttmarknad har snt tunnelseende med sitt sexuella behov att de glmmer att det r andra riktiga mnniskor som de kommunicerar med.
Att det bara r en mjlighet till kuk eller fitta som dljer sig bakom anvndarnamnet till den man skriver med, det intrycket fr i alla fall jag och det r lite sorgligt.
D kanske du tillhr den lilla minoritet som faktiskt skriver ut i klartext vad du sker, s att du kan skriva till tjejprofiler som sker samma? I s fall r det bra
Det kommer en hel del dumt, som man blir rtt less och uppgiven ver. Det tar energi frn kontaktskandet och risken finns att man till slut tappar tilltron p att det finns vettiga mn som passar det man sjlv sker.
Tror att mnga mn skulle inte tro hur dumma mail man ibland man kan f, ngon skrev till mig enbart fr att ifrgastta en viss detalj i min profil. Svarade p det vnligt men mttes bara av ett idiotfrklarande som gick ut p att om jag borde fatta vad som ska vara i en profil och inte, och detta frn en man drygt 100 mil bort frn mig. Orka sitta och skriva till frmmande profiler och ifrgastta deras val av info i sin profil
D hade jag brunnit av flera dagar tidigare. Ifall ngon slutar svara, s ger jag det till dagen efter, sen r man rkt om man har en pgende konvo och r nra en trff. Det framgr dock av min proifl s den som skriver till mig borde tnka sig fr innan, men tror inte att s mnga lser ens....
Kper din beskrivning till stor del, plus att mnga bara ser det som ett tidsfrdriv att f lite frstrelse och runkmaterial och aldrig hade fr avsikt att trffas irl. Det r den slutsats jag drar av att mnga mn slutar svara mitt i och inte svarar mera, eller att dom har s mnga tjejer p gng att den som str som nummer 8 i kn blir bortglmd?
Eller r s ego att dom fullstndigt skiter i om ngon annan blir srad och dligt behandlad, s lnge det inte drabbar dom sjlva.
Finns mycket som r sorgligt, bde att mnga inte anger ort, inte vad dom sker mera n att det r sex, vilken typ av sex dom gillar osv. Hur ska dom kunna hitta ngon som matchar om dom sjlva inte lmnar ngon info om vad dom sjlva sker?