2023-10-08, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kardulla
Min profil r tmligen timid, och jag r tydlig med vad jag sker och hur jag vill ha det, och vad jag har att erbjuda. Visar bde mina bttre och smre sidor, s tycker att jag borde vara vldigt "ofarlig" p s stt?
Har inget rasistiskt eller annat som bryter mot ngon lag, men frsts s tilltalar jag inte alla men tycker inte att jag frtjnar en block bara fr det? D r det mnga fler som skulle bli blockade

Blir blockad om jag svarar vnligt men avvisande p frslag som r helt uppt vggarna, men blir ven blockerad av en del bara av min profils blotta existens. Det r nstan s att jag tror att en del killar inte vill att det ska finnas ngra tjejer kvar p BC, utifrn deras stt att bete sig mot en tjej som faktiskt svarar p tilltal ven om han inte r vad hon sker och dessutom r vnlig.
Vill man komma ihg att en viss profil r icke intressant finns knappen "ignorera" att ta till, block r vad jag frsttt avsedd frn frsta brjan att anvnda d ngon r hotfull/otrevlig eller allmnt tjatig men inte fr att profilen inte passar vad man sker.

Tack fr ditt svar, men i detta fall ser jag inte att jag skulle vara en mupp som frtjnar en block, men kanhnda tycker andra det?

Det r ver mitt frstnd hur man som heterosexuell man kan vlja att blockera kvinnor p en s kvinnofattig sida som BC 😄
Citera
2023-10-08, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Det r ver mitt frstnd hur man som heterosexuell man kan vlja att blockera kvinnor p en s kvinnofattig sida som BC 😄

Som kvinna kanske man inte uppfyllde mannens fantasier genom sin blotta existens med sin profil och d knner en del individer att dom behver blocka en? Fr tnk ifall denna kvinna som inte matchar honom skulle rka skriva ett vnligt brev till honom, det skulle kunna bli lskigt otrevligt att behva sga ifrn?
Citera
2023-10-08, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kardulla
Som kvinna kanske man inte uppfyllde mannens fantasier genom sin blotta existens med sin profil och d knner en del individer att dom behver blocka en? Fr tnk ifall denna kvinna som inte matchar honom skulle rka skriva ett vnligt brev till honom, det skulle kunna bli lskigt otrevligt att behva sga ifrn?

Svarar mig sjlv, jag vet.
Kommer att rapportera alla blockeringar som grs utan att ens haft kontakt, och vid kontakt dr jag varit helt vnlig, fr r det ngon mer som rapporterar samma profil s lr han bli av med sina skrivrttigheter tids nog.
Kan man inte uppfra sig som folk har man inget p sidan att gra, srskilt om man stller till det genom att blocka godtyckligt utan att ngot otrevligt/hotfullt hnt.
Citera
2023-10-11, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
I sndags kvll var jag p Elite Palace p St Eriksgatan tillsammans med 3 andra mn och gruppknullade en brud. Fy faan va sknt det var, vi gangbangade snder henne totalt och hon sg vra kukar som en gudinna. Det blev jvligt mycket analsex och DP kan jag ju tillgga ox Hon slickade mina bollar tills jag sprutade en rejl sats ver hennes brst.

Summa summarum s blev det hela ett vldigt fint avslut p helgen, speciellt nr man har jobbat 3 st 12 timmars pass p raken haha..

Lter som ett trevligt ventyr! Fast vad har det med BC att gra? Var det ngon du fick kontakt med dr eller?
Citera
2023-10-11, 08:46
Medlem
borgir82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Lter som ett trevligt ventyr! Fast vad har det med BC att gra? Var det ngon du fick kontakt med dr eller?

Yes, fick kontakt med paret frn BC. Som singekille kmpar man ju stndigt i uppfrsbacke, drfr blir man ju nstan verycklig nr man fr en inbjudan.
Citera
2023-10-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Yes, fick kontakt med paret frn BC. Som singekille kmpar man ju stndigt i uppfrsbacke, drfr blir man ju nstan verycklig nr man fr en inbjudan.

Nice! lder p dig?
Citera
2023-10-30, 18:43
Medlem
Fungera sdr sker dock bara par och det r nog lttare en leta tjejer
Citera
2023-10-30, 19:15
Medlem
Findusofelixs avatar
Ett litet tips, som kanske bara gller ett litet antal tjejer men som kan vara vrt att tnka p fr killar som sker bde par och tjejer.
En del tjejer lockas inte av en kille som tycks ska bde och fr att liksom ska s brett som mjligt.
S vill man verkligen bde f till trffar med par och tjejer, kan det vara vrt att beskriva vad man gr igng p vad gller respektive upplgg.
Hrt frn ven andra tjejer, att om det bara str "par och tjejer" under "skes" s blddrar dom tjejerna snabbt vidare.
S den kille som helst vill trffa en tjej, br i s fall precisera vad han vill f ut av en trff med en tjej och grna ven vad han tnkt med ett par.
Sks det bde och utan vidare frklaring lter det ltt som att man tar brd i stllet fr limpan, och inte s mnga tjejer lockas av att vara det som duger i ndfall.
Citera
2023-10-31, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ett litet tips, som kanske bara gller ett litet antal tjejer men som kan vara vrt att tnka p fr killar som sker bde par och tjejer.
En del tjejer lockas inte av en kille som tycks ska bde och fr att liksom ska s brett som mjligt.
S vill man verkligen bde f till trffar med par och tjejer, kan det vara vrt att beskriva vad man gr igng p vad gller respektive upplgg.
Hrt frn ven andra tjejer, att om det bara str "par och tjejer" under "skes" s blddrar dom tjejerna snabbt vidare.
S den kille som helst vill trffa en tjej, br i s fall precisera vad han vill f ut av en trff med en tjej och grna ven vad han tnkt med ett par.
Sks det bde och utan vidare frklaring lter det ltt som att man tar brd i stllet fr limpan, och inte s mnga tjejer lockas av att vara det som duger i ndfall.

Det r s mycket frfrgningar att man vill inte slsa energi innan man fr terkoppling. Av den anledningen skickade jag ut en bildlnk p mig sjlv i kostym och skrev att vederbrande kan skriva tillbaks vid intresse (utseendet/intryck r ju trots allt viktigast fr sex).

Inga svar. Ska man behva jonglera fr att n deras uppmrksamhet?

Nu kanske jag r fr snygg fr den sidan, men tror inte det r problemet. Str iofs en fet varning: r det fr bra fr att vara sant, r det nog inte sant. S de kanske inte trodde det var jag.
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2023-10-31 kl. 13:05.
Citera
2023-10-31, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Det r s mycket frfrgningar att man vill inte slsa energi innan man fr terkoppling. Av den anledningen skickade jag ut en bildlnk p mig sjlv i kostym och skrev att vederbrande kan skriva tillbaks vid intresse (utseendet/intryck r ju trots allt viktigast fr sex).

Inga svar. Ska man behva jonglera fr att n deras uppmrksamhet?

Nu kanske jag r fr snygg fr den sidan, men tror inte det r problemet. Str iofs en fet varning: r det fr bra fr att vara sant, r det nog inte sant. S de kanske inte trodde det var jag.

Det r nstan krt p frhand nr du frsker kontakta en kvinna dr som man. En nyregistrerad tjejprofil fr direkt hundratals meddelanden frn allehanda desperata knppgkar... chansen r nog rtt stor att dina meddelanden inte ens ppnas.
Frdelningen mellan hetero-mn och kvinnor r kolossalt snedvriden p BC. Du har en frkrossande konkurrens. Det spelar allts inte ngon strre roll hur fin och bra en man r... galenpannorna saboterar fr serisa mn.

Jag tror att du kanske har lite strre chans om du skriver en oerhrt vlformulerad profil, och med val om du ska ha snoppbilder med eller inte. Du sllar automatiskt bort runt 50% av alla kvinnor med det valet hur du n gr... somliga hatar att se sdana bilder, medan mnga andra har det som krav.

Nu r det ett bra tag sedan jag var aktiv, men tror inte att det har ndrat sig mycket. Lycka till!
Citera
2023-10-31, 14:15
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Skickade ut en lnk p dig i kostym?
Det krvs lite mera n s

din text
dina likes
dina bilder
hur mnga r du varit p BC
vad du sker
vad dom sker
din lder
bilder p din kropp
bilder p din stil
ditt frsta meddelande
storlek p din kuk

och nd s handlar det om tillfllen
BC r kvinnornas marknad, en kvinna vet hon kan logga in, och f sex samma dag om hon vill

vissa gnger har jag blivit hembjuden samma timma , andra har jag ftt jobba hrt fr att stta p
andra har varit terkommande, andra fr en kvll
Citera
2023-10-31, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Skickade ut en lnk p dig i kostym?
Det krvs lite mera n s

din text
dina likes
dina bilder
hur mnga r du varit p BC
vad du sker
vad dom sker
din lder
bilder p din kropp
bilder p din stil
ditt frsta meddelande
storlek p din kuk

och nd s handlar det om tillfllen
BC r kvinnornas marknad, en kvinna vet hon kan logga in, och f sex samma dag om hon vill

vissa gnger har jag blivit hembjuden samma timma , andra har jag ftt jobba hrt fr att stta p
andra har varit terkommande, andra fr en kvll

Jag har gtt in p nattklubbar och blivit kysst av frsta bsta, s varfr skulle inte en bild i kostym duga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in