Citat:
Ursprungligen postat av
Ekvilibrium1
Det r s mycket frfrgningar att man vill inte slsa energi innan man fr terkoppling. Av den anledningen skickade jag ut en bildlnk p mig sjlv i kostym och skrev att vederbrande kan skriva tillbaks vid intresse (utseendet/intryck r ju trots allt viktigast fr sex).
Inga svar. Ska man behva jonglera fr att n deras uppmrksamhet?
Nu kanske jag r fr snygg fr den sidan, men tror inte det r problemet. Str iofs en fet varning: r det fr bra fr att vara sant, r det nog inte sant. S de kanske inte trodde det var jag.
Det r nstan krt p frhand nr du frsker kontakta en kvinna dr som man. En nyregistrerad tjejprofil fr direkt hundratals meddelanden frn allehanda desperata knppgkar... chansen r nog rtt stor att dina meddelanden inte ens ppnas.

Frdelningen mellan hetero-mn och kvinnor r kolossalt snedvriden p BC. Du har en frkrossande konkurrens. Det spelar allts inte ngon strre roll hur fin och bra en man r... galenpannorna saboterar fr serisa mn.
Jag tror att du kanske har lite strre chans om du skriver en oerhrt vlformulerad profil, och med val om du ska ha snoppbilder med eller inte. Du sllar automatiskt bort runt 50% av alla kvinnor med det valet hur du n gr... somliga hatar att se sdana bilder, medan mnga andra har det som krav.
Nu r det ett bra tag sedan jag var aktiv, men tror inte att det har ndrat sig mycket. Lycka till!