Citat:
Ursprungligen postat av
Jofandu
Fr 16 r sedan fanns det en sida som hade medlemsgrns. 50% tjejer och 50% killar. Det gick inte att registrera sig om det fr stunden var fullt. Jag stllde mig i k och en vecka senare hade ett konto raderats och jag fick mjlighet att registrera mig. Dr trffade jag flera tjejer och det var inte alls samma tryck p tjejerna. Denna modell br implementeras p fler sidor!
En sak jag reflekterat ver p BC: jag har sett flera tjejer som har kravet att kuken ska vara en bra bit ver 20 cm och riktigt grov. Mindre n 5% av Sveriges mn har en kuk p 20 cm eller strre. Att alla dessa skulle hnga p BC r osannolikt. Och dem som faktiskt finns p BC br i antalet vara frsvinnande liten. Men nd har dessa tjejer nrmare 100 svar.
Lter hur bra som helst med en sida som har det s bra reglerat, det vore nog ett lyft fr mnga mnniskor.
Frgan r om kraven frn kvinnor och par som har dom stora kraven bygger p att en hel del killar skarvar nr dom anger sina mtt? S att fr att frvissa sig om att den helt klart r stor s tar kvinnor och par till lite i sina krav och sger minst 20, s fr dom kanske 17-18?
Att kvinnor fr s mnga svar nd, bygger p att rtt mnga mn skriver nd fast dom inte passar in p vad som sks. En del tycker till och med att man ska rucka p sina krav fr att just denna man r s ytterst bra s inga krav behvs, det gr att par och kvinnor som har lngdkrav nd fr mail frn s mnga fler n dom som uppfyller dom.
Har ngra gnger ftt frgan om jag r sugen p en extra stor p 23 cm. Nej tack har jag svarat och pltsligt s har den krympt till lite rimligera 17-18 pga fel vid mtning. Det visar hur en del kan skarva i hopp om att f komma till, men faller p sitt eget knep om dom inte frgar rtt kvinna...