2024-08-13, 14:59
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-08-09
Vi är ett par som är på jakt efter en extra kille, par eller tjej. Skulle det vara en extra kille så har vi en del krav, gällande ålder, utseende, paket.....
Kommer BC funka eller kommer vi bli överrösta med meddelanden från äldre gubbar?
man kan ställa in vilka man vill ha svar ifrån, så det är inga problem
lyckat till
Citera
2024-08-13, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-08-09
Vi är ett par som är på jakt efter en extra kille, par eller tjej. Skulle det vara en extra kille så har vi en del krav, gällande ålder, utseende, paket.....
Kommer BC funka eller kommer vi bli överrösta med meddelanden från äldre gubbar?

Det verkar vara lite färre män som svarar på denna typ av annons. Om ni är tydliga med era krav kommer det nog att bli lättare, fast det kommer nog ändå att komma en del från knäppgökar som ni får sålla bort.
Citera
2024-08-13, 17:46
Medlem
Det finns Darkside också.
Skillnaden mellan BC och DS?
Jag har DS och tycker det funkar så där...
Funderar på att skaffa BC.
Citera
2024-08-13, 18:55
Medlem
Hur är det att finna par och tjejer där då? Är det svårt?
Citera
2024-08-13, 21:33
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doppers
Det finns Darkside också.
Skillnaden mellan BC och DS?
Jag har DS och tycker det funkar så där...
Funderar på att skaffa BC.
Skillnaden är att DS är ingen sexraggarsida, den bygger på community med liksinnade inom BDSM

BC är knullsida med 10% kvinnor och 90% män samt 50 % bi/ homomän som försöker ragga på killar
och några par som söker andra par.
Citera
2024-09-01, 12:33
Medlem
Crapmagics avatar
Kan någon svara på varför deras FAQ är tom http://www.bodycontact.com/support/faq/

Hur ska man då kunna lita på att deras support ens är bemannad, jag har lite kontoproblem
nämligen som dom måste fixa, jag slår vad om att dom inte svarar generellt, vad är er erfarenhet?

Jag ser att jag skickat supportmail för flera år sedan, men ser inga svar från deras sida i mailinbox
Citera
2024-09-02, 01:02
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kan någon svara på varför deras FAQ är tom http://www.bodycontact.com/support/faq/

Hur ska man då kunna lita på att deras support ens är bemannad, jag har lite kontoproblem
nämligen som dom måste fixa, jag slår vad om att dom inte svarar generellt, vad är er erfarenhet?

Jag ser att jag skickat supportmail för flera år sedan, men ser inga svar från deras sida i mailinbox

Har inget svar på varför den är tom men flera andra länkar är tomma också, och det blev så för några år sedan.

Du kan ganska säkert lita på att supporten är obefintlig, har inte fått svar på mail jag skickat för några år sen och inte heller på dom rapporter jag skickat då profiler brutit mot deras regler.
Så utgå från icke existerande support så slipper du bli besviken.

Beroende på vilka kontoproblem du har kanske det vore smidigast att skapa en ny profil?
Citera
2024-09-02, 02:36
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Har inget svar på varför den är tom men flera andra länkar är tomma också, och det blev så för några år sedan.

Du kan ganska säkert lita på att supporten är obefintlig, har inte fått svar på mail jag skickat för några år sen och inte heller på dom rapporter jag skickat då profiler brutit mot deras regler.

Beroende på vilka kontoproblem du har kanske det vore smidigast att skapa en ny profil?
Bra då vet jag, har för mig att i början av 2020 talet så hade dom stängt nyregistreringen, men det ska funka nu alltså?

När jag försökte skapa ett nytt konto under 2020+ fick jag inget registrerings SMS som dom utlovade, hurra!

Ja mitt kontoproblem är att passwordet är glömt och att yahoo mail blockerar bodycontact så man får inget nytt passwordändrings utskick, dessutom får man mailerdaemon nekande när man skickar ett supportärende som man knutit till yahoo
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-02 kl. 02:40.
Citera
2024-09-04, 02:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Som jag förstår det kostar det minst 10 kr att registrera ett nytt konto eller hur?, och då måste man välja ett 5 dagars pluskonto som man sedan inte ska förnya för att gå fri

Supporten för gamla konton funkar inte på gmail heller, jag hittade gamla kontot
som är knutet till en hotmail adress, efterfrågade byte av glömt password, inget mail kommer,
inte i spamfoldern heller, varför?
Däremot att mitt i natten skapa ett nytt konto till en annan G-mail adress genererar 1 bekräftelse mail direkt!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-04 kl. 02:56.
Citera
2024-09-04, 21:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Sista chansen sedan ger jag upp och konstaterar att den här sidan är död, det skulle inte förvåna mig då tråden verkar död också utöver oss två när det kommer till att använda sidan i nuet

Jag har nämligen försökt att registrera en ny användare och skickat
sms till 72456 med texten "BC 10 2689113" och inget händer, därefter
Vad är det tänkt att jag ska göra förnått med dessa QR-koder som står vid sidan av numret?
https://imgbox.com/QJkn4hfR

"Under tiden vi jobbar med andra supportärenden så kan du själv prova följande lösningar."

Bra reklam, vi jobbar med andra supportärenden i flera år på min bekostnad av mig

Jag kommer terrorisera deras support tills jag får den hjälp jag förtjänar trots att dom inte svarar
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-04 kl. 22:21.
Citera
2024-09-04, 21:55
Avstängd
I princip omöjligt om man är en vanlig man.
Citera
2024-09-04, 21:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
I princip omöjligt om man är en vanlig man.
Definiera vanlig man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in