Citat:
Ursprungligen postat av
Findusofelix
Har kontakt med en del andra kvinnor på BC, och dom säger som mig att det inte är så väldigt lätt att hitta den man som matchar vad man söker och att attraktionen är ömsesidig.
Det stämmer.
Bara för att man bor nära betyder inte det att man kommer att finna varandra attraktiva och matcha med den.
Detta har män på sidan svårt att förstå eller acceptera. Även om man så klart inte heller söker någon som bor för långt ifrån.
Det är väldigt svårt för en tjej därinne att hitta en vettig man, som inte ljuger om väsentliga saker på sin profil och som vill träffas regelbundet.
Vad spelar många mess för roll när hälften inte kan skriva ordentligt eller kommer med obscena förslag direkt. Så fruktansvärt avtändande. Kukbilder är också patetiska. Varför tar så många bilder på sitt kön när de står upp där man ser kalsongerna halvt nerdragna och ett fet mage i vägen? Äckligt!
Min syn på män, genom att vara medlem på BC, har gjort att jag ser många av dem som infantila eller förståndshandikappade och som jag inte fattar hur de klarar av vardagen när de inte ens kan författa ihop en begriplig mening eller presentera sig på ett sätt som gör att man åtminstone känner att det är en människa bakom och inte en stor kuk.