2023-10-31, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag har gått in på nattklubbar och blivit kysst av första bästa, så varför skulle inte en bild i kostym duga?

Du fick precis två utförliga svar till varför du inte lyckades med din kostymbild. Svaret från Daynite beskrev helt korrekt situationen på BC.
Citera
2023-10-31, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Du fick precis två utförliga svar till varför du inte lyckades med din kostymbild. Svaret från Daynite beskrev helt korrekt situationen på BC.

Jag hade det skrivet i min profil givetvis. Man kan inte skicka meddelanden från ett vakuum.
Citera
2023-10-31, 16:27
Medlem
Citat:
Jag hade det skrivet i min profil givetvis. Man kan inte skicka meddelanden från ett vakuum.

Jag rekommenderar att du läser den här tråden om hur det är att ha en tjejprofil på BC: https://www.flashback.org/t3439485. Det är givetvis förkastligt att göra en fejkprofil, men man förstår att det är jobbigt för tjejer att bli översvämmade med meddelanden. Jag misstänker att din kostymbild drunknar i mängden.
Citera
2023-10-31, 16:41
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Det är så mycket förfrågningar att man vill inte slösa energi innan man får återkoppling. Av den anledningen skickade jag ut en bildlänk på mig själv i kostym och skrev att vederbörande kan skriva tillbaks vid intresse (utseendet/intryck är ju trots allt viktigast för sex).

Inga svar. Ska man behöva jonglera för att nå deras uppmärksamhet?

Nu kanske jag är för snygg för den sidan, men tror inte det är problemet. Står iofs en fet varning: är det för bra för att vara sant, är det nog inte sant. Så de kanske inte trodde det var jag.

Lite osäker på vad du vill med denna info?

Jonglera behöver man nog inte göra så ofta, men ha en tydlig och välskriven profil så att den som läser profilen får en hygglig uppfattning om vem och hur man är.
Utöver det så krävs ofta att man söker samma sak, sex är ju givet men tänker mera på olika typer av sex och om man letar ONS eller något mera stadigvarande.
Tror inte att någon, varken man eller kvinna kan vara för snygg för BC, så länge man kan verifiera att det är profilinnehavaren på bilden.
Citera
2023-10-31, 16:45
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Skickade ut en länk på dig i kostym?
Det krävs lite mera än så

din text
dina likes
dina bilder
hur många år du varit på BC
vad du söker
vad dom söker
din ålder
bilder på din kropp
bilder på din stil
ditt första meddelande
storlek på din kuk

och ändå så handlar det om tillfällen
BC är kvinnornas marknad, en kvinna vet hon kan logga in, och få sex samma dag om hon vill

vissa gånger har jag blivit hembjuden samma timma , andra har jag fått jobba hårt för att sätta på
andra har varit återkommande, andra för en kväll

Det kursiverade stämmer i den mån man har noll krav och önskemål, men då kan man lika gärna gå ut på stan och fråga första bästa man.
Med dom krav och önskemål som är ganska vanliga hos kvinnor, så är det nog bara dom mest populära som kan få sex samma dag med den man dom önskar ha sex med.
Har kontakt med en del andra kvinnor på BC, och dom säger som mig att det inte är så väldigt lätt att hitta den man som matchar vad man söker och att attraktionen är ömsesidig.
Citera
2023-10-31, 16:47
Medlem
Citat:
Jag misstänker att din kostymbild drunknar i mängden.

Man må säga mycket om mig, men drunkna i mängden gör jag inte.

Jag misstänker att det är mest galna kattvinnor där inne så jag sitter inte gråter.
Citera
2023-10-31, 16:54
Medlem
Citat:
Man må säga mycket om mig, men drunkna i mängden gör jag inte.

Jag misstänker att det är mest galna kattvinnor där inne så jag sitter inte gråter.

Jag menade egentligen inte dig personligen, utan att dina meddelanden troligen drunknar i mängden. Det är så det är på BC... rätt så hopplöst som fin kille att hitta fram. Försök att föreställa dig att vara tjej och få typ 100 meddelanden per dag... det blir ohållbart i längden.

Jag har heller inte svårt att få tjejer, men när jag var aktiv på BC så kändes det helt kört. För mig gick det betydligt bättre med Tinder och andra appar/siter.
Citera
2023-10-31, 17:03
Medlem
Citat:
Jag menade egentligen inte dig personligen, utan att dina meddelanden troligen drunknar i mängden. Det är så det är på BC... rätt så hopplöst som fin kille att hitta fram. Försök att föreställa dig att vara tjej och få typ 100 meddelanden per dag... det blir ohållbart i längden.

Jag har heller inte svårt att få tjejer, men när jag var aktiv på BC så kändes det helt kört. För mig gick det betydligt bättre med Tinder och andra appar/siter.

Jag kom i kontakt med en BC-tjej som besökte Tinder och frågade hur jag hade knullat henne. Efter mitt svar kom det en I love you -emotikon. Sen raderades jag när måtten inte uppnådde 20 cm.

Men hennes uppskattning för min sexuella stil bär jag med mig.

Det var lite som ett högskoleprov som jag klarade.
Citera
2023-11-02, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Har kontakt med en del andra kvinnor på BC, och dom säger som mig att det inte är så väldigt lätt att hitta den man som matchar vad man söker och att attraktionen är ömsesidig.

Det stämmer.

Bara för att man bor nära betyder inte det att man kommer att finna varandra attraktiva och matcha med den.
Detta har män på sidan svårt att förstå eller acceptera. Även om man så klart inte heller söker någon som bor för långt ifrån.

Det är väldigt svårt för en tjej därinne att hitta en vettig man, som inte ljuger om väsentliga saker på sin profil och som vill träffas regelbundet.

Vad spelar många mess för roll när hälften inte kan skriva ordentligt eller kommer med obscena förslag direkt. Så fruktansvärt avtändande. Kukbilder är också patetiska. Varför tar så många bilder på sitt kön när de står upp där man ser kalsongerna halvt nerdragna och ett fet mage i vägen? Äckligt!

Min syn på män, genom att vara medlem på BC, har gjort att jag ser många av dem som infantila eller förståndshandikappade och som jag inte fattar hur de klarar av vardagen när de inte ens kan författa ihop en begriplig mening eller presentera sig på ett sätt som gör att man åtminstone känner att det är en människa bakom och inte en stor kuk.
Citera
2023-11-02, 17:24
Medlem
Kommer inte in på sidan nu, bc alltså. Någon mer som har problem eller har jag som tjej blivit blockad 😂
Citera
2023-11-02, 21:11
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letesse
Kommer inte in på sidan nu, bc alltså. Någon mer som har problem eller har jag som tjej blivit blockad 😂

Funkar för mig i kväll man kan vara något tillfälligt?
Ibland har det varit så att man inte kunna logga in på någon dag för att sedan fungera som vanligt igen.
Citera
2023-11-22, 08:28
Medlem
BC är lite som Tinder men vad som räknas är vad som kan erbjudas sexuellt. Om välutbildade, vältränade och snygga killar med bra jobb går hem på Tinder så är motsvarigheten erfarna (men inte någon som ligger med vemsomhelst och vadsomhelst) välutrustade (en absolut majoritet vill ha detta, och då handlar det om riktigt stor, inte bara över medel), uthålliga killar i hyfsad form som är vettiga och enkla att ha att göra med är det som går hem på BC.
Förvänta er inte att få träffa speciellt många singeltjejer, olika stag/vixen/cuckold/hotwife upplägg är mycket mer förekommande, så gillar du inte det så är chanserna små som singelman.
Men om du passar mallen ovan är BC en guldgruva, har haft många otroliga träffar med fantastiskt snygga kvinnor, både enstaka och återkommande. Men ifall du inte kan erbjuda det mesta listat ovan är det inte värt besväret för de flesta tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in