Citat:
Ursprungligen postat av
poseidon2
Allts det dr har varit uppe i mnga trdar och det spelar fan ingen roll. Det r sjukt vanligt att en kvinna luktar helvete drnere och ni har ingen som helst koll ver renlighet verhuvudtaget. Vuxna kvinnor som luktar vrre n uteliggare. Ppekar man det uppenbara s kommer alltid nt skit tillbaka, "riktiga mn slickar fitta", "du r bg" och andra efterblivna tillmlen. Varfr inser ni inte att ni stinker? Lukta p en kvinnas fitta nn gng. Svara inte med kukar luktar fr man mste vara bra jvla cklig om man fr en kuk att lukta.
Och vad spelar det fr roll om det r verdrivet tvttande? Hon fr sluta med det d.
Jo det r sant, men jag vill f fram om det r hygienen som brister eller om det beror p verdriven hygien, eller om det ligger sjukdom eller annat bakom.
En del kan ju f fr sig att dom luktar illa och brjar tvtta sig med tvl invrtes vilket lr sabba den balans som normalt finns nr man r frisk s jag ser att det finns anledning att ta reda p varfr det luktar illa.
Kollar regelbundet min egen doft och smak och har hittills inte funnit ngot avvikande.
En otvttad kuk kan lukta den med, och det r lika ofrscht som en fitta som stinker. Men, om en mans kn luktar illa r det rtt skert beroende p bristande hygien om det inte r sjukdom, medans ett kvinnligt kn som luktar illa inte behver bero p att man inte tvttar sig utan kan bero p flera olika saker.
Lsningen p detta kan vara att sga till om man tycker att ngon r ofrsch, fr om ingen sger ngot s blir varken kvinnor eller mn varse att dom luktar illa?
Vill vi prata mera om intimhygien kan du leta upp ngon trd om det s fortstter vi dr