2023-08-21, 22:07
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Jag har haft sex med mnga som luktat ckligt. Dock inte p denna niv, men jag har nd funderat p om dem verhuvudtaget r medveten om lukten. Dem borde vara medveten om det kan jag tycka men jag kan nd inte ppeka detta. Det kan vara ett knsligt mne.

Man kan inte presentera en kravlista men inte prestera ngot fr egen del. Det blir absurt p ngot vis tycker jag.

Det kursiverade hller jag med om fullstndigt. Krver man hygien av en annan mste man sjlv hlla god hygien.

Blir frvnad ver att du rkat p mnga som luktat ckligt. Har det varit planerade trffar eller typ krogragg?

Ifall en man tyckte att jag luktade illa s skulle jag uppskatta om han sa det p ngot schysst stt, ifall jag av ngon anledning inte hade mrkt det sjlv. Givetvis ett knsligt mne men bttre att f veta och kunna gra ngot t det n att inte veta alls och utstta flera fr det.
Citera
2023-08-21, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Tror att alla skulle vinna i lngden p jmnare frdelning. Killar skulle ha mindre svrt att f kontakt och tjejer kanske skulle f en hanterbar mngd mail s att dom flesta kan f svar.
Helt klar ljuger en hel del killar, men en del tjejer och par vill f storleken verifierad innan fortsatt kontakt s det lr inte lna sig s ofta att skarva.

Jag trodde inte att mn ljg s vilt men sen tog en titt i kuk och fitt- trden dr en man tidigare i forumet psttt att han hade typ 20 och jag klickade just p han av den anledningen. Och den var helt vanligt, typ 15-16.

S om den frsta jag klickar p r en fet lgn... D ljuger nog mn generellt...

Tyckte det var skrmmande.. Undra om han ljuger fr sig sjlv ocks..
Citera
2023-08-21, 23:49
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Det kursiverade hller jag med om fullstndigt. Krver man hygien av en annan mste man sjlv hlla god hygien.

Blir frvnad ver att du rkat p mnga som luktat ckligt. Har det varit planerade trffar eller typ krogragg?

Ifall en man tyckte att jag luktade illa s skulle jag uppskatta om han sa det p ngot schysst stt, ifall jag av ngon anledning inte hade mrkt det sjlv. Givetvis ett knsligt mne men bttre att f veta och kunna gra ngot t det n att inte veta alls och utstta flera fr det.

Jag har haft sex med 80-100 st. Att knappt 10% luktar illa ser jag inte som konstigt. Och 3-4% luktar vedervrdigt.
Citera
2023-08-21, 23:56
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag har haft sex med 80-100 st. Att knappt 10% luktar illa ser jag inte som konstigt. Och 3-4% luktar vedervrdigt.

Om cirka 10 % av dom du haft sex med luktar illa lter inte s konstigt, det hller jag med vad gller antal. Att dom sjlva inte mrker det frvnar mig?
Har dom luktat gott p vriga kroppen?
Ifall vriga kroppen luktar gott och tyder p normal hygien s kan det vara obalans eller sjukdom, vilket som br kollas upp och tgrdas.
Citera
2023-08-21, 23:58
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User3899
Jag trodde inte att mn ljg s vilt men sen tog en titt i kuk och fitt- trden dr en man tidigare i forumet psttt att han hade typ 20 och jag klickade just p han av den anledningen. Och den var helt vanligt, typ 15-16.

S om den frsta jag klickar p r en fet lgn... D ljuger nog mn generellt...

Tyckte det var skrmmande.. Undra om han ljuger fr sig sjlv ocks..

En del mn kan bre p rtt s bra, och undrar sen varfr det r s svrt att f till en trff.
Om man ljuger det frsta man gr och lgnen avsljas blir det nog inte s ofta en trff.

Att mn generellt ljuger vet jag inte om jag kan hlla med om, men en del gr det helt klart.
Citera
2023-08-22, 09:10
Medlem
DayNites avatar
Citat:
mnga kvinnor luktar illa, en hel del svett, eller taskig hygien i fittan, frvnad att s mnga inte har koll p sin egen doft? smak?
Citera
2023-08-22, 11:32
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
mnga kvinnor luktar illa, en hel del svett, eller taskig hygien i fittan, frvnad att s mnga inte har koll p sin egen doft? smak?

Vet du skert att det r pga dlig hygien dom luktat illa ur fittan, eller skulle det lika grna kunna vara verdrivet tvttande som lett till den dliga lukten?

Vet inte om det r generellt fr kvinnor, men r det bara via BC du ftt tag p kvinnor som luktar som du beskriver eller r det frn olika appar/sidor?

Och har ni setts hemma hos varandra med sex ganska omgende eller har ni varit ute p ngon aktivitet innan? Frgar fr ifall man vet att man ska ha sex, s tror jag att dom allra flesta vill lukta gott, eller tminstone inte lukta illa s en dusch strax innan r sllan fel.
Citera
2023-08-22, 12:06
Bannlyst
Citat:
Vet du skert att det r pga dlig hygien dom luktat illa ur fittan, eller skulle det lika grna kunna vara verdrivet tvttande som lett till den dliga lukten?
Allts det dr har varit uppe i mnga trdar och det spelar fan ingen roll. Det r sjukt vanligt att en kvinna luktar helvete drnere och ni har ingen som helst koll ver renlighet verhuvudtaget. Vuxna kvinnor som luktar vrre n uteliggare. Ppekar man det uppenbara s kommer alltid nt skit tillbaka, "riktiga mn slickar fitta", "du r bg" och andra efterblivna tillmlen. Varfr inser ni inte att ni stinker? Lukta p en kvinnas fitta nn gng. Svara inte med kukar luktar fr man mste vara bra jvla cklig om man fr en kuk att lukta.
Och vad spelar det fr roll om det r verdrivet tvttande? Hon fr sluta med det d.
Citera
2023-08-22, 12:52
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poseidon2
Allts det dr har varit uppe i mnga trdar och det spelar fan ingen roll. Det r sjukt vanligt att en kvinna luktar helvete drnere och ni har ingen som helst koll ver renlighet verhuvudtaget. Vuxna kvinnor som luktar vrre n uteliggare. Ppekar man det uppenbara s kommer alltid nt skit tillbaka, "riktiga mn slickar fitta", "du r bg" och andra efterblivna tillmlen. Varfr inser ni inte att ni stinker? Lukta p en kvinnas fitta nn gng. Svara inte med kukar luktar fr man mste vara bra jvla cklig om man fr en kuk att lukta.

Jo det r sant, men jag vill f fram om det r hygienen som brister eller om det beror p verdriven hygien, eller om det ligger sjukdom eller annat bakom.
En del kan ju f fr sig att dom luktar illa och brjar tvtta sig med tvl invrtes vilket lr sabba den balans som normalt finns nr man r frisk s jag ser att det finns anledning att ta reda p varfr det luktar illa.
Kollar regelbundet min egen doft och smak och har hittills inte funnit ngot avvikande.
En otvttad kuk kan lukta den med, och det r lika ofrscht som en fitta som stinker. Men, om en mans kn luktar illa r det rtt skert beroende p bristande hygien om det inte r sjukdom, medans ett kvinnligt kn som luktar illa inte behver bero p att man inte tvttar sig utan kan bero p flera olika saker.
Lsningen p detta kan vara att sga till om man tycker att ngon r ofrsch, fr om ingen sger ngot s blir varken kvinnor eller mn varse att dom luktar illa?

Vill vi prata mera om intimhygien kan du leta upp ngon trd om det s fortstter vi dr
Citera
2023-08-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poseidon2

r du seris eller? Det r ovanligt att tjejer luktar eller smakar illa... tror att du har ftt det om bakfoten.
Citera
2023-08-23, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
r det s illa s fr hon vl hnga in en doftgran..
Citera
2023-08-24, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
r du seris eller? Det r ovanligt att tjejer luktar eller smakar illa... tror att du har ftt det om bakfoten.
Det r ditt luktsinne som r problemet. 95% av kvinnorna luktar helvete drnere och man mste sjlv ha en fruktansvrd hygien om man inte mrker nt. Sjlv r jag dock hlsosam och frsch av mig, har koll p vad jag ter osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in