2023-06-20, 17:58
Medlem
Drugglarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen
Tjenis.

I dagens lge r dom flesta tjejer p dating sidor stdiga och otrevliga.
Man frstr inte vad dom r ute efter.

lika bra att ska p rosasidan

Kanske fr att du raggar p smflickor nr du sjlv r pensionr?
Citera
2023-06-20, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Pratat med en massa par, i Sverige svl som utomlands, om problemet med singelmn p knullsidor. Standard r att blockera dem efter en inledningsvis kort naiv tid. Det r precis likadant p internationella sidor som p BC. Och ven faktumet att ca hlften av singelkvinno-profilerna egentligen r mn med psykiska problem stmmer p svl BC som internationellt.
D lr man vl vara singel och sexls resten av livet..😑
Citera
2023-06-20, 18:51
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Kanske fr att du raggar p smflickor nr du sjlv r pensionr?

Nej dom har i alla fall fylt 20 r, och d borde 3 st. bli 60 s d hade det passat bra.

N men serist:
S fr ca 5 r sedan var jag ensam och titade runt p ngra olika sidor.
Och endast tjejer i min egen lder, kanske 5 r upp eller ner.

I den ldersgruppen var det mest mentalt strda eller jvligt feta.

Dr var ngra som sjlv tog kontakt med mig, och redan i andra eller tredje mailet, s brjade dom tigga.
Deras telefon hade gtt snder, deras hund behvde till veterinren osv.
Nr jag svarade att jag varken sknker eller lnar ut pengar till ngon jag bara har trffat p internet. Ja d fick dom ett utbrott och kallade mig snljp, kukskaft, osv.

Ngon erbjd sig komma och ha en trevlig helg, om jag betalade resan och kpte ngra nya dyra skor till henne.
Nr jag d sger att jag kan hmta henne med min bil, men skor fr vnta till vi lrt knna varandra.
D kunde jag fara t helvete.

En som sg mycket bra ut p bilderna hon skickat, kte jag och skulle trffa henne det kom en gammal fet padda, jag frgade henne vad det var fr bilder hon skickat fr deta stmmer inte.
Det var bilder p hennes dotter hon skickat.
Jag bara satte mig i bilen och krde hem.

En annan som ocks sg bra ut p bilderna, komm med tget och jag skulle hmta henne p stationen.
Bilderna var fr 20 r sedan, nu vgde hon nrmare 200 kg, s hon komm inte in i min bil.
Och jag har en stor multivan.
Bara att stta henne p tget hem igen.

P tal om unga s var det ven ngra sdana som skrev till mig. Nr dom brjar med en gng att dm lskar mig, en gubbe p 60 r.
D frstr man med en gng att det r pengar dom vill ha.

Det r mjligt fr er yngre att kanske trffa ngon seris, men fr oss ldre s r det bara skit som skriver till en.

Som jag tidigare skrev, r det en sdan man vill ha, ja d r Rosasidan bttre.

Men det fins andra stt att trffa riktigt bra tjejer p, som kan bli ngot lngvarig.
Citera
2023-06-20, 19:17
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c0mbiner
Det r likadant p alla sna sidor. Ingen skillnad vilken man r p.

r man p en seris sida med nrvarande admins, s kickar dom ut folk som inte kan bete sig, och gr vad dom kan fr att dessa inte ska komma tillbaka. Och uppmuntrar ven till att anmla d admins sjlva r mna om sitt rykte och sin sida, men alla sidor har inte detta tyvrr och dr lper diverse stolpskott lsa och hrjar.
S det kan skilja sig en hel del frn en sida till en annan enligt mig.
Citera
2023-06-20, 19:39
Medlem
Tyvrr smst sida. Det r bara feta brudar dr.
Citera
2023-06-21, 10:14
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
r man p en seris sida med nrvarande admins, s kickar dom ut folk som inte kan bete sig, och gr vad dom kan fr att dessa inte ska komma tillbaka. Och uppmuntrar ven till att anmla d admins sjlva r mna om sitt rykte och sin sida, men alla sidor har inte detta tyvrr och dr lper diverse stolpskott lsa och hrjar.
S det kan skilja sig en hel del frn en sida till en annan enligt mig.
Ja, det skiljer sig vldigt mycket mellan olika sidor.

BC r klart smst p de sidor vi sitter p. Admin har gtt upp i rk fr flera r sedan, han klarar knappt att ta betalt lngre. Fast sidan i sig r okej, om n omodern.

Hemligg r bra modererad och har vettig kontroll och stmningen r helt annorlunda, men utbudet r magert jmfrt med BC.

Sedan sitter vi p en tysk sida ocks som i det mesta pminner om Hemligg, men dr r utbudet enormt och det finns ven svenska par och tjejer dr (och skert killar, men aldrig ngon som jagat oss).

S nej, det r verkligen inte likadant p alla sexkontaktsidor.
Citera
2023-06-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen

En annan som ocks sg bra ut p bilderna, komm med tget och jag skulle hmta henne p stationen.
Bilderna var fr 20 r sedan, nu vgde hon nrmare 200 kg, s hon komm inte in i min bil.
Och jag har en stor multivan.
Bara att stta henne p tget hem igen.

.

Herre Gud , du kte inte hem efter slpvagn med tillhrande lyft?
Citera
2023-06-21, 18:49
Medlem
Mittpunkts avatar
Hmm. Varfr stngde han ned forumet fr?

r inne p web.archive och kikar och dr var forumet nedstngt under 2021 och sedan finns det tv "snap" frn 2022.
Citera
2023-06-21, 20:21
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harsettdetmesta
Herr e Gud , du kte inte hem efter slpvagn med tillhrande lyft?

Tjenis.

jag var s dumm s jag tog inte min lastbil med lyftkran.
Men den r begrnsad till 2000 kg, s jag vill inte frsra lastbilen.

Men serist, vem skulle vilja knulla en kring p 60 r som vger 200 kg? Och inte fan blir det btre av att dom sger mnga unga killar tycker paddan r ung och sexig.

Jag drog mnga nitlotter p BC.

Men , men man lr sig.
Citera
2023-06-21, 22:22
Medlem
Nr jag var singel fr ngra r sen trffade jag 3-4 tjejer frn BC. Minns att minst tv av dem var heta o kta men var noga med att filtrera bort paddorna p frhand fre trff. Lite skumma personligheter dock.
Citera
2023-06-22, 00:29
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
BC r klart smst p de sidor vi sitter p. Admin har gtt upp i rk fr flera r sedan, han klarar knappt att ta betalt lngre. Fast sidan i sig r okej, om n omodern.
Lste ngot fr mnga r sedan att han hamnat i en riktigt jobbig skilsmssa och frlorat i stort sett allt. Vet dock inte om det r sant eller stmmer med verkligheten d inga vidare uppgifter framkommit.
Citera
2023-06-22, 13:30
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Lste ngot fr mnga r sedan att han hamnat i en riktigt jobbig skilsmssa och frlorat i stort sett allt. Vet dock inte om det r sant eller stmmer med verkligheten d inga vidare uppgifter framkommit.
Jag har hrt en hel del rykten kring honom, men det kan ju finnas mnga anledningar till att man antingen tappar intresset, orken eller frmgan att arbeta vidare med saker och ting.

BC r trots allt strst p svenska marknaden och vi tycker att den fungerar tillfredsstllande (!). Man hade ju dock nskat sig en ordentlig uppryckning bde grafiskt och skerhetsmssigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in