Citat:
Ursprungligen postat av
Drugglarn
Kanske fr att du raggar p smflickor nr du sjlv r pensionr?
Nej dom har i alla fall fylt 20 r, och d borde 3 st. bli 60 s d hade det passat bra.
N men serist:
S fr ca 5 r sedan var jag ensam och titade runt p ngra olika sidor.
Och endast tjejer i min egen lder, kanske 5 r upp eller ner.
I den ldersgruppen var det mest mentalt strda eller jvligt feta.
Dr var ngra som sjlv tog kontakt med mig, och redan i andra eller tredje mailet, s brjade dom tigga.
Deras telefon hade gtt snder, deras hund behvde till veterinren osv.
Nr jag svarade att jag varken sknker eller lnar ut pengar till ngon jag bara har trffat p internet. Ja d fick dom ett utbrott och kallade mig snljp, kukskaft, osv.
Ngon erbjd sig komma och ha en trevlig helg, om jag betalade resan och kpte ngra nya dyra skor till henne.
Nr jag d sger att jag kan hmta henne med min bil, men skor fr vnta till vi lrt knna varandra.
D kunde jag fara t helvete.
En som sg mycket bra ut p bilderna hon skickat, kte jag och skulle trffa henne det kom en gammal fet padda, jag frgade henne vad det var fr bilder hon skickat fr deta stmmer inte.
Det var bilder p hennes dotter hon skickat.
Jag bara satte mig i bilen och krde hem.
En annan som ocks sg bra ut p bilderna, komm med tget och jag skulle hmta henne p stationen.
Bilderna var fr 20 r sedan, nu vgde hon nrmare 200 kg, s hon komm inte in i min bil.
Och jag har en stor multivan.
Bara att stta henne p tget hem igen.
P tal om unga s var det ven ngra sdana som skrev till mig. Nr dom brjar med en gng att dm lskar mig, en gubbe p 60 r.
D frstr man med en gng att det r pengar dom vill ha.
Det r mjligt fr er yngre att kanske trffa ngon seris, men fr oss ldre s r det bara skit som skriver till en.
Som jag tidigare skrev, r det en sdan man vill ha, ja d r Rosasidan bttre.
Men det fins andra stt att trffa riktigt bra tjejer p, som kan bli ngot lngvarig.