2023-08-21, 22:07
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Jag har haft sex med många som luktat äckligt. Dock inte på denna nivå, men jag har ändå funderat på om dem överhuvudtaget är medveten om lukten. Dem borde vara medveten om det kan jag tycka men jag kan ändå inte påpeka detta. Det kan vara ett känsligt ämne.

Man kan inte presentera en kravlista men inte prestera något för egen del. Det blir absurt på något vis tycker jag.

Det kursiverade håller jag med om fullständigt. Kräver man hygien av en annan måste man själv hålla god hygien.

Blir förvånad över att du råkat på många som luktat äckligt. Har det varit planerade träffar eller typ krogragg?

Ifall en man tyckte att jag luktade illa så skulle jag uppskatta om han sa det på något schysst sätt, ifall jag av någon anledning inte hade märkt det själv. Givetvis ett känsligt ämne men bättre att få veta och kunna göra något åt det än att inte veta alls och utsätta flera för det.
Citera
2023-08-21, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Tror att alla skulle vinna i längden på jämnare fördelning. Killar skulle ha mindre svårt att få kontakt och tjejer kanske skulle få en hanterbar mängd mail så att dom flesta kan få svar.
Helt klar ljuger en hel del killar, men en del tjejer och par vill få storleken verifierad innan fortsatt kontakt så det lär inte löna sig så ofta att skarva.

Jag trodde inte att män ljög så vilt men sen tog en titt i kuk och fitt- tråden där en man tidigare i forumet påstått att han hade typ 20 och jag klickade just på han av den anledningen. Och den var helt vanligt, typ 15-16.

Så om den första jag klickar på är en fet lögn... Då ljuger nog män generellt...

Tyckte det var skrämmande.. Undra om han ljuger för sig själv också..
Citera
2023-08-21, 23:49
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Det kursiverade håller jag med om fullständigt. Kräver man hygien av en annan måste man själv hålla god hygien.

Blir förvånad över att du råkat på många som luktat äckligt. Har det varit planerade träffar eller typ krogragg?

Ifall en man tyckte att jag luktade illa så skulle jag uppskatta om han sa det på något schysst sätt, ifall jag av någon anledning inte hade märkt det själv. Givetvis ett känsligt ämne men bättre att få veta och kunna göra något åt det än att inte veta alls och utsätta flera för det.

Jag har haft sex med 80-100 st. Att knappt 10% luktar illa ser jag inte som konstigt. Och 3-4% luktar vedervärdigt.
Citera
2023-08-21, 23:56
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag har haft sex med 80-100 st. Att knappt 10% luktar illa ser jag inte som konstigt. Och 3-4% luktar vedervärdigt.

Om cirka 10 % av dom du haft sex med luktar illa låter inte så konstigt, det håller jag med vad gäller antal. Att dom själva inte märker det förvånar mig?
Har dom luktat gott på övriga kroppen?
Ifall övriga kroppen luktar gott och tyder på normal hygien så kan det vara obalans eller sjukdom, vilket som bör kollas upp och åtgärdas.
Citera
2023-08-21, 23:58
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User3899
Jag trodde inte att män ljög så vilt men sen tog en titt i kuk och fitt- tråden där en man tidigare i forumet påstått att han hade typ 20 och jag klickade just på han av den anledningen. Och den var helt vanligt, typ 15-16.

Så om den första jag klickar på är en fet lögn... Då ljuger nog män generellt...

Tyckte det var skrämmande.. Undra om han ljuger för sig själv också..

En del män kan bre på rätt så bra, och undrar sen varför det är så svårt att få till en träff.
Om man ljuger det första man gör och lögnen avslöjas blir det nog inte så ofta en träff.

Att män generellt ljuger vet jag inte om jag kan hålla med om, men en del gör det helt klart.
Citera
2023-08-22, 09:10
Medlem
DayNites avatar
Citat:
många kvinnor luktar illa, en hel del svett, eller taskig hygien i fittan, förvånad att så många inte har koll på sin egen doft? smak?
Citera
2023-08-22, 11:32
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
många kvinnor luktar illa, en hel del svett, eller taskig hygien i fittan, förvånad att så många inte har koll på sin egen doft? smak?

Vet du säkert att det är pga dålig hygien dom luktat illa ur fittan, eller skulle det lika gärna kunna vara överdrivet tvättande som lett till den dåliga lukten?

Vet inte om det är generellt för kvinnor, men är det bara via BC du fått tag på kvinnor som luktar som du beskriver eller är det från olika appar/sidor?

Och har ni setts hemma hos varandra med sex ganska omgående eller har ni varit ute på någon aktivitet innan? Frågar för ifall man vet att man ska ha sex, så tror jag att dom allra flesta vill lukta gott, eller åtminstone inte lukta illa så en dusch strax innan är sällan fel.
Citera
2023-08-22, 12:06
Bannlyst
Citat:
Vet du säkert att det är pga dålig hygien dom luktat illa ur fittan, eller skulle det lika gärna kunna vara överdrivet tvättande som lett till den dåliga lukten?
Alltså det där har varit uppe i många trådar och det spelar fan ingen roll. Det är sjukt vanligt att en kvinna luktar helvete därnere och ni har ingen som helst koll över renlighet överhuvudtaget. Vuxna kvinnor som luktar värre än uteliggare. Påpekar man det uppenbara så kommer alltid nåt skit tillbaka, "riktiga män slickar fitta", "du är bög" och andra efterblivna tillmälen. Varför inser ni inte att ni stinker? Lukta på en kvinnas fitta nån gång. Svara inte med kukar luktar för man måste vara bra jävla äcklig om man får en kuk att lukta.
Och vad spelar det för roll om det är överdrivet tvättande? Hon får sluta med det då.
Citera
2023-08-22, 12:52
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poseidon2
Alltså det där har varit uppe i många trådar och det spelar fan ingen roll. Det är sjukt vanligt att en kvinna luktar helvete därnere och ni har ingen som helst koll över renlighet överhuvudtaget. Vuxna kvinnor som luktar värre än uteliggare. Påpekar man det uppenbara så kommer alltid nåt skit tillbaka, "riktiga män slickar fitta", "du är bög" och andra efterblivna tillmälen. Varför inser ni inte att ni stinker? Lukta på en kvinnas fitta nån gång. Svara inte med kukar luktar för man måste vara bra jävla äcklig om man får en kuk att lukta.
Och vad spelar det för roll om det är överdrivet tvättande? Hon får sluta med det då.

Jo det är sant, men jag vill få fram om det är hygienen som brister eller om det beror på överdriven hygien, eller om det ligger sjukdom eller annat bakom.
En del kan ju få för sig att dom luktar illa och börjar tvätta sig med tvål invärtes vilket lär sabba den balans som normalt finns när man är frisk så jag ser att det finns anledning att ta reda på varför det luktar illa.
Kollar regelbundet min egen doft och smak och har hittills inte funnit något avvikande.
En otvättad kuk kan lukta den med, och det är lika ofräscht som en fitta som stinker. Men, om en mans kön luktar illa är det rätt säkert beroende på bristande hygien om det inte är sjukdom, medans ett kvinnligt kön som luktar illa inte behöver bero på att man inte tvättar sig utan kan bero på flera olika saker.
Lösningen på detta kan vara att säga till om man tycker att någon är ofräsch, för om ingen säger något så blir varken kvinnor eller män varse att dom luktar illa?

Vill vi prata mera om intimhygien kan du leta upp någon tråd om det så fortsätter vi där
Citera
2023-08-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poseidon2

Är du seriös eller? Det är ovanligt att tjejer luktar eller smakar illa... tror att du har fått det om bakfoten.
Citera
2023-08-23, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Är det så illa så får hon väl hänga in en doftgran..
Citera
2023-08-24, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Är du seriös eller? Det är ovanligt att tjejer luktar eller smakar illa... tror att du har fått det om bakfoten.
Det är ditt luktsinne som är problemet. 95% av kvinnorna luktar helvete därnere och man måste själv ha en fruktansvärd hygien om man inte märker nåt. Själv är jag dock hälsosam och fräsch av mig, har koll på vad jag äter osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in