Citat:
Ursprungligen postat av
poseidon2
Alltså det där har varit uppe i många trådar och det spelar fan ingen roll. Det är sjukt vanligt att en kvinna luktar helvete därnere och ni har ingen som helst koll över renlighet överhuvudtaget. Vuxna kvinnor som luktar värre än uteliggare. Påpekar man det uppenbara så kommer alltid nåt skit tillbaka, "riktiga män slickar fitta", "du är bög" och andra efterblivna tillmälen. Varför inser ni inte att ni stinker? Lukta på en kvinnas fitta nån gång. Svara inte med kukar luktar för man måste vara bra jävla äcklig om man får en kuk att lukta.
Och vad spelar det för roll om det är överdrivet tvättande? Hon får sluta med det då.
Jo det är sant, men jag vill få fram om det är hygienen som brister eller om det beror på överdriven hygien, eller om det ligger sjukdom eller annat bakom.
En del kan ju få för sig att dom luktar illa och börjar tvätta sig med tvål invärtes vilket lär sabba den balans som normalt finns när man är frisk så jag ser att det finns anledning att ta reda på varför det luktar illa.
Kollar regelbundet min egen doft och smak och har hittills inte funnit något avvikande.
En otvättad kuk kan lukta den med, och det är lika ofräscht som en fitta som stinker. Men, om en mans kön luktar illa är det rätt säkert beroende på bristande hygien om det inte är sjukdom, medans ett kvinnligt kön som luktar illa inte behöver bero på att man inte tvättar sig utan kan bero på flera olika saker.
Lösningen på detta kan vara att säga till om man tycker att någon är ofräsch, för om ingen säger något så blir varken kvinnor eller män varse att dom luktar illa?
Vill vi prata mera om intimhygien kan du leta upp någon tråd om det så fortsätter vi där