2020-02-19, 21:19
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav-Kurka
Kvinnor tnker int. De handlar.....

Kanske blivit lurad i drygt 40 r d, men senast jag kollade sg jag ut som en kvinna
Citera
2020-02-19, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kanske blivit lurad i drygt 40 r d, men senast jag kollade sg jag ut som en kvinna
handlar p krita?
Citera
2020-02-19, 21:31
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav-Kurka
handlar p krita?

Nej, varfr skulle jag det?

Har delat med mig av mina erfarenheter av Bodycontact, s den som undrar ver ngot lsa tidigare inlgg
Citera
2020-02-22, 08:25
Medlem
generalconcretes avatar
Funkar hemsidan nu? Vet att det har varit struligt med sidan och rykten gick om att garen satt inne fr ekobrott eller nt.
Citera
2020-02-22, 12:42
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalconcrete
Funkar hemsidan nu? Vet att det har varit struligt med sidan och rykten gick om att garen satt inne fr ekobrott eller nt.

Sidan fungerar, vet inte ngot om garen, men det verkar svrt att f svar p supportfrgor som inte kan lsas i forumet.
Men vill man bara ska kontakter s fungerar det utmrkt
Just nu kan jag inte logga in i forumet alls, och inget svar frn supporten...
Citera
2020-03-06, 23:26
Medlem
Provade den sidan ett tag typ 2018, sidan funkade sdr d, det funkade inte att ladda upp bilder vilket gjorde att det blev en aning mera komplicerat, trffade typ en handfull tjejer drifrn. Visst funkar den, lt det ta lite tid s r sannolikheten rtt stor fr trff.
Citera
2020-03-09, 18:40
Medlem
BC egna statistik s r det en tjej p ca 10 killar p BC.

BC r ok fr par som vill trffa andra par och killar. ven om jag skulle rekommendera klubbar istllet fr BC och K6. Riktigt bra fr tjejer som vill trffa killar, bara vlja fr tjejer vad de vill ha typ. Tjejer som vill trffa tjejer lite svrare men helt mjlighet tar kanske lite tid.

Killar betydligt svrare men inte omjlighet. ven om nstan varenda kille i Sverige har en profil p BC inklusive gifta mn.
Citera
2020-04-06, 22:26
Medlem
Findusofelixs avatar
Tnkt p en sak som jag tycker r lite mindre bra p BC, men det kanske ser ut s verlag, jag vet inte.

Jag har ju en profil dr fr att jag vill kunna sitta och kolla in profiler och skriva till den jag tycker r intressant. Men strre delen av tiden gr t till att svara p mail dr avsndaren inte lst vad jag sker, och heller inte respekterar vad jag sker. Jag vill jaga mina egna byten, inte sjlv bli jagad...

Nu kanske ngon sger att det bara r att lta bli att svara p mail d, jo iofs, men jag kr samma princip dr som i det verkliga livet, att om jag blir tilltalad s svarar jag, om n vnligt men kort.

Tnk om dom mn som inte lser s noga kunde bli bttre p att lsa vad man sker och respektera det, och bara svara om dom matchar det ngorlunda. Jag fr tex en del mail frn mn som r gifta, fast det r ett grundlggande krav att mannen ifrga ska vara singel, enbart av moraliska skl. Dom fr ett kort och nekande svar, s dom hade ju kunnat spara bde min och sin tid genom att faktiskt lsa vad jag sker, inte s svrt och tar max 2 minuter.

Det finns mnga bra mn som respekterar detta, men dom riskerar ju att frsvinna bland dom mn som inte gr det. Tycker det r s synd d det annars r s bra att kunna ska och hitta sig en eller flera intressanta mn att ha trevligt med.

Jag vet att det r s mnga fler mn n kvinnor, men man mste ju inte skicka mail desperat till en kvinna som uttryckligen inte sker det man sjlv har att erbjuda, det blir bara dumt och tar tid fr bda som kunde lggas p ngot vettigare i stllet. Jag r ocks vertygad om att just detta fenomen skrmmer bort en del kvinnor d det inte r s givande att f spass mnga mail som inte r relevanta.

S, fr den man som tnker ge BC ett frsk, upptrd som en vettig mnniska och respektera vad som sks, ls grna dagboken, s kar dina chanser dramatiskt, ven om det r f kvinnor i frhllande till mn
Citera
2020-04-06, 22:29
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Tnkt p en sak som jag tycker r lite mindre bra p BC, men det kanske ser ut s verlag, jag vet inte.

Jag har ju en profil dr fr att jag vill kunna sitta och kolla in profiler och skriva till den jag tycker r intressant. Men strre delen av tiden gr t till att svara p mail dr avsndaren inte lst vad jag sker, och heller inte respekterar vad jag sker. Jag vill jaga mina egna byten, inte sjlv bli jagad...

Nu kanske ngon sger att det bara r att lta bli att svara p mail d, jo iofs, men jag kr samma princip dr som i det verkliga livet, att om jag blir tilltalad s svarar jag, om n vnligt men kort.

Tnk om dom mn som inte lser s noga kunde bli bttre p att lsa vad man sker och respektera det, och bara svara om dom matchar det ngorlunda. Jag fr tex en del mail frn mn som r gifta, fast det r ett grundlggande krav att mannen ifrga ska vara singel, enbart av moraliska skl. Dom fr ett kort och nekande svar, s dom hade ju kunnat spara bde min och sin tid genom att faktiskt lsa vad jag sker, inte s svrt och tar max 2 minuter.

Det finns mnga bra mn som respekterar detta, men dom riskerar ju att frsvinna bland dom mn som inte gr det. Tycker det r s synd d det annars r s bra att kunna ska och hitta sig en eller flera intressanta mn att ha trevligt med.

Jag vet att det r s mnga fler mn n kvinnor, men man mste ju inte skicka mail desperat till en kvinna som uttryckligen inte sker det man sjlv har att erbjuda, det blir bara dumt och tar tid fr bda som kunde lggas p ngot vettigare i stllet. Jag r ocks vertygad om att just detta fenomen skrmmer bort en del kvinnor d det inte r s givande att f spass mnga mail som inte r relevanta.

S, fr den man som tnker ge BC ett frsk, upptrd som en vettig mnniska och respektera vad som sks, ls grna dagboken, s kar dina chanser dramatiskt, ven om det r f kvinnor i frhllande till mn

Det r bara att spela efter den spelplan som ligger och sluta svara dessa. Att svara personer som verkligen anstrngt sig fr att skriva ngot personligt till dig men som tyvrr inte fll dig i smaken r vl fint och ngot jag tycker du ska fortstta att bjuda p. Men att svara till gubbar som bara spammar allt utan att ens bry sig om att lsa tycker jag inte du behver bry dig om att svara, frmodligen har de skrivit till massor med kvinnor och kommer inte ens mrka skillnaden, i vrsta fall tar de ven ett kallt nej som uppmuntran att hra av sig igen.
Citera
2020-04-06, 22:33
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Det r bara att spela efter den spelplan som ligger och sluta svara dessa. Att svara personer som verkligen anstrngt sig fr att skriva ngot personligt till dig men som tyvrr inte fll dig i smaken r vl fint och ngot jag tycker du ska fortstta att bjuda p. Men att svara till gubbar som bara spammar allt utan att ens bry sig om att lsa tycker jag inte du behver bry dig om att svara, frmodligen har de skrivit till massor med kvinnor och kommer inte ens mrka skillnaden, i vrsta fall tar de ven ett kallt nej som uppmuntran att hra av sig igen.

Har funderat p det, men det tar emot s nda in i sjlen d jag inte funkar s. Men jag kanske mste vervga det fr att lgga min energi p det jag vill...
Bra med friska synpunkter
Citera
2020-04-07, 05:50
Medlem
BC r inte ngon hjdare. Jag har trffat en tjej drifrn. Vi skrev lite och en stund senare satt vi och bastade hos henne. Ytterligare en stund senare s lg jagi hennes sng. Men det var p den tiden jag var ogift.

Jag och frun var med ett tag p BC fr att hitta en extra tjej till en trekant. Vr uppfattning r att det var vldigt svrt och enbart oserisa.
Citera
2020-04-07, 08:01
Medlem
Citat:
Har funderat p det, men det tar emot s nda in i sjlen d jag inte funkar s. Men jag kanske mste vervga det fr att lgga min energi p det jag vill...
Bra med friska synpunkter

Vi har helt slutat svara "en-rads svaren". Orkar man inte formulera sig mer n s, orkar vi inte lgga ner tid p att svara.

Jag och damen har tittat runt dr fr att ev hitta lekkamrater. ven lyckats till viss del. Men lgger man ut en liten presentation och vad man tycker, tnker och letar efter, s borde personen/personerna som svarar kunna fr ur sig mer n "jag vill knulla"....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in