Tnkt p en sak som jag tycker r lite mindre bra p BC, men det kanske ser ut s verlag, jag vet inte.
Jag har ju en profil dr fr att jag vill kunna sitta och kolla in profiler och skriva till den jag tycker r intressant. Men strre delen av tiden gr t till att svara p mail dr avsndaren inte lst vad jag sker, och heller inte respekterar vad jag sker. Jag vill jaga mina egna byten, inte sjlv bli jagad...
Nu kanske ngon sger att det bara r att lta bli att svara p mail d, jo iofs, men jag kr samma princip dr som i det verkliga livet, att om jag blir tilltalad s svarar jag, om n vnligt men kort.
Tnk om dom mn som inte lser s noga kunde bli bttre p att lsa vad man sker och respektera det, och bara svara om dom matchar det ngorlunda. Jag fr tex en del mail frn mn som r gifta, fast det r ett grundlggande krav att mannen ifrga ska vara singel, enbart av moraliska skl. Dom fr ett kort och nekande svar, s dom hade ju kunnat spara bde min och sin tid genom att faktiskt lsa vad jag sker, inte s svrt och tar max 2 minuter.
Det finns mnga bra mn som respekterar detta, men dom riskerar ju att frsvinna bland dom mn som inte gr det. Tycker det r s synd d det annars r s bra att kunna ska och hitta sig en eller flera intressanta mn att ha trevligt med.
Jag vet att det r s mnga fler mn n kvinnor, men man mste ju inte skicka mail desperat till en kvinna som uttryckligen inte sker det man sjlv har att erbjuda, det blir bara dumt och tar tid fr bda som kunde lggas p ngot vettigare i stllet. Jag r ocks vertygad om att just detta fenomen skrmmer bort en del kvinnor d det inte r s givande att f spass mnga mail som inte r relevanta.
S, fr den man som tnker ge BC ett frsk, upptrd som en vettig mnniska och respektera vad som sks, ls grna dagboken, s kar dina chanser dramatiskt, ven om det r f kvinnor i frhllande till mn