2023-06-13, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Fr den har funnits vlidigt lnge, tyvrr blivit smre med tiden d det r samma kvinnor och vldigt f nya som tillkommer

Dom sidor som finns fr sexmten som r vrda att lgga tid p om du sker ligg, enligt mig

BC
DS
HL
Tinder
Badoo
Feeld ( mobil app )

Vad r HL?
Citera
2023-06-13, 20:55
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Mrkligt att folk fortfarande anvnder den gamla cp-sidan med sin horribla design fr smartphones.

Vilka r de mest populra sidorna nr det gller samma tema?

Jag har bara provat BC och Hemligg och ftt bra utdelning p BC, men som tjej fr man slla hrt och hantera en hel del profiler som inte vet vad vett och etikett r.
Hemligg r s mycket trevligare och frschare, men r ju lngt ifrn s mnga profiler som BC har, s beroende p vart man bor kan det vara lite svrt att hitta mnniskor i nrheten.
Citera
2023-06-13, 20:57
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topplock
Deras support svarar ju aldrig?

Har man inte ftt svar p renden som skickades till supporten fr tv-tre r sen lr inte nya renden heller f s mycket svar gissar jag?
BC har bara dom allra mest elementra funktionerna igng, s pass att sidan lockar nya betalande medlemmar ifall du frgar mig. Forumet som fanns frut r vck sen ngot/ngra r, och en del annat r inte uppdaterat p flera r.
Citera
2023-06-13, 22:28
Medlem
Topplocks avatar
Jvligt strigt nr man bara vill ha en avsugning
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Har man inte ftt svar p renden som skickades till supporten fr tv-tre r sen lr inte nya renden heller f s mycket svar gissar jag?
BC har bara dom allra mest elementra funktionerna igng, s pass att sidan lockar nya betalande medlemmar ifall du frgar mig. Forumet som fanns frut r vck sen ngot/ngra r, och en del annat r inte uppdaterat p flera r.
Citera
2023-06-13, 22:35
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Skulle du f en avsugning ifall supporten svarade d menar du? Hnger inte riktigt med hur du menar
Citera
2023-06-14, 10:09
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:

Jag tror Bjrn r ganska trtt p sin hemsida efter snart tjugo r men vill inte slja den eftersom den passivt drar in hans leverbrd.

Ingen ny layout direkt utan det skriker 90-talet om sidan och numer lever han p intkterna av VIP-medlemskap och orkar inte bry sig om ngot annat. Sidan r sjlvgende och lever. Folk accepterar allting som det r. Skulle behvas en ordentlig uppfrschning av sidan.
Citera
2023-06-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Jag tror Bjrn r ganska trtt p sin hemsida efter snart tjugo r men vill inte slja den eftersom den passivt drar in hans leverbrd.

Ingen ny layout direkt utan det skriker 90-talet om sidan och numer lever han p intkterna av VIP-medlemskap och orkar inte bry sig om ngot annat. Sidan r sjlvgende och lever. Folk accepterar allting som det r. Skulle behvas en ordentlig uppfrschning av sidan.

Tycker nd att han har ett visst ansvar att se till att de som betalar hans uppehlle tminstone kan komma in p sidan. Sedan skiter jag fullstndigt i om det ser lite gammalmodigt ut.
Citera
2023-06-14, 10:26
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Jag har bara provat BC och Hemligg och ftt bra utdelning p BC, men som tjej fr man slla hrt och hantera en hel del profiler som inte vet vad vett och etikett r.
Hemligg r s mycket trevligare och frschare, men r ju lngt ifrn s mnga profiler som BC har, s beroende p vart man bor kan det vara lite svrt att hitta mnniskor i nrheten.
Hemligg r trevligare, men vi har upplevt att det r knepigare att knyta kontakter dr. Det fungerar bttre p BC (men i gengld fr man, ven som par, sortera hrt).

r man minsta intresserad av att hlla sina personliga uppgifter hemliga r det Hemligg som gller ocks d Bodycontact frefaller sakna de mest rudimentra skerhetstgrder (inklusive total avsaknad av GDPR-policy och mjlighet att ens n dem). Hemligg r serisa, men det r inte vad jag skulle vilja kalla Bodycontact. Driftskerheten r dessutom hgre p Hemligg. Nr Bodycontact gr ned s kan felet best i dagar och funktioner kan falla ifrn i veckor...
Citera
2023-06-14, 10:27
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Hade du hoppats p en avsugning av supporten?
Citera
2023-06-14, 10:43
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesentaycinco
Tycker nd att han har ett visst ansvar att se till att de som betalar hans uppehlle tminstone kan komma in p sidan. Sedan skiter jag fullstndigt i om det ser lite gammalmodigt ut.

Det har jag ocks tyckt i mnga r. r inte medlem dr lngre men har varit nr jag var yngre och ven d var han osynlig. Mnga klagade p att han inte svarade p supportmeddelanden fr exempel och mnga avstngda slentrianmssigt och dom fick inget svar p varfr. Stndigt var det sdana trdar i forumet och avdelningen "Support" om varfr han inte svarade. Han svarade aldrig sjlv p inlggen utan det gjorde moderatorerna.

Nr jag minns tillbaka s var han vldigt aktiv i forumet runt 2005-2010 dr men pltsligt frsvann han och inte visade sig alls.

Han r 50 r idag, bor i Hgersten i en tva och r ensam.
Citera
2023-06-14, 11:10
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt

Jag har antagit att det r ungefr s, och det kan jag inte gra ngot t. Man kan vlja om man vill stanna kvar eller lmna. Tror inte att det kommer att bli ngon renovering av sidan, och det r lite trkigt d det finns rtt mnga medlemmar nd.
Citera
2023-06-14, 11:12
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Jag har antagit att det r ungefr s, och det kan jag inte gra ngot t. Man kan vlja om man vill stanna kvar eller lmna. Tror inte att det kommer att bli ngon renovering av sidan, och det r lite trkigt d det finns rtt mnga medlemmar nd.

Det r vl stadigt runt 4000-5000 online, ibland mer och ibland mindre. Fredag kvll och lrdag em. brukar det vara uppemot 7000-8000 online. Nog finns det aktivitet i sidan och medlemmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in