Skulle vilja lägga till några av mina egna erfarenheter, men även vad jag har hört från en hel del andra kvinnor som är på BC och liknande sidor. Bara för att visa att män och kvinnor ibland, eller till och med ofta inte har samma tänk kring hur och vem man söker, och vilken taktik som kan vara mest gynnsam.
En hel del män menar att då det är en sida för sexkontakter ska man som kvinna tåla att få en kukbild upptryckt under näsan då man kollar mannens profil. Helt okej att mannen lägger ut kukbild om det är vad han tycker är rätt och att den visar hans rätta jag. Men, långt ifrån alla kvinnor tilltalas av det i en profil när det är en man som man inte har någon koppling till, medans en del kvinnor har som krav att få se en kukbild.
Detta säger mig, att man kan inte "gardera" sig genom att ha både kukbild och icke kukbild, så har man det får man vara beredd på att bli bortsållad av dom som inte vill se en kukbild utan att bli upprörd över det. Jag tycker att bara för att man söker sex så vill man inte se kukar så fort man kollar en profil, och jag har lika rätt till min åsikt som en man som tycker tvärtom. Här får var och en göra det som är rätt för en själv, och helt sonika ta det resultat som blir av det på gott och ont. Har man blandade bilder så riskerar man att sålla bort dom som inte gillar kukbilder, har man ingen kukbild riskerar man att sålla bort dom som en kukbild är viktig för, och få får man fundera på vilket som ger bäst resultat.
Att man här ger uttryck för hur man tycker att vissa kvinnor är, säger mig att man kanske inte ska ha med kvinnor att göra alls om man nu tycker så illa om en stor del av dom?
Och visst, många kvinnor har krav som dom själva inte lever upp till, men vilka har gjort att deras krav har ökat, troligen en del män som skriver till allt och alla så skyll då på desperata män och inte så mycket på kvinnorna. Får man oändligt med uppmärksamhet dagarna i ända så är risken stor att man tycker sig vara värd mera, så då bör man i så fall kritisera dom män som bidragit till det. Rent krasst så kan ju kvinnor vara rätt kräsna men ändå få napp då vi som kön är lite olika.
Utifrån hur få kvinnor och hur många män det går på dom flesta sidor för kontakt av något slag, så säger det sig själv att det blir svårt för många män. Antingen får man då göra så gott man kan och hoppas på det bästa, och försöka hitta det som för en själv ger bäst resultat.
Och bara för att visa på att det inte bara är män som inte får svar, jag har råkat ut för en del män som inte bemödar sig med att svara på trevliga mail, så det är inte bara kvinnor som låter bli att svara.
Vissa har den uppfattningen att om man inte har något intresse så svarar man inte, än hur trevligt mailet är, och det gäller nog både män och kvinnor men upplever det oftare bland yngre än äldre.
Så det inte är inte bara kvinnor som låter bli att svara, ifall någon undrar.
Än hur orättvist jag kan tycka att det är, så är det enklare för en liten klick människor att få det dom vill, särskilt på en sida som BC. Vi andra får göra så gott vi kan och försöka uppträda så civiliserat vi kan för att så långt det är möjligt föregå med gott exempel, och med lite tur smittar det av sig.
Om män fick ta del av den smörja många kvinnor får dagligen, så kanske förståelsen för kvinnors krav och icke-svar kunde öka en aning, för jag tror inte att majoriteten struntar i att svara bara för att. Men ifall man blir ifrågasatt och sen nästan förföljd för att man svarar "nej tack" så finns risken att man till slut skiter i att svara och bara blockerar i stället.
Som tips till kvinnor, så kan jag meddela att man kan stänga av mail från män, så kan man i lugn och ro själv leta runt och skriva till dom män man finner intressanta, och så slipper man ta emot mail från kreti och pleti som ändå inte läst ens profil