Skulle vilja lgga till ngra av mina egna erfarenheter, men ven vad jag har hrt frn en hel del andra kvinnor som r p BC och liknande sidor. Bara fr att visa att mn och kvinnor ibland, eller till och med ofta inte har samma tnk kring hur och vem man sker, och vilken taktik som kan vara mest gynnsam.
En hel del mn menar att d det r en sida fr sexkontakter ska man som kvinna tla att f en kukbild upptryckt under nsan d man kollar mannens profil. Helt okej att mannen lgger ut kukbild om det r vad han tycker r rtt och att den visar hans rtta jag. Men, lngt ifrn alla kvinnor tilltalas av det i en profil nr det r en man som man inte har ngon koppling till, medans en del kvinnor har som krav att f se en kukbild.
Detta sger mig, att man kan inte "gardera" sig genom att ha bde kukbild och icke kukbild, s har man det fr man vara beredd p att bli bortsllad av dom som inte vill se en kukbild utan att bli upprrd ver det. Jag tycker att bara fr att man sker sex s vill man inte se kukar s fort man kollar en profil, och jag har lika rtt till min sikt som en man som tycker tvrtom. Hr fr var och en gra det som r rtt fr en sjlv, och helt sonika ta det resultat som blir av det p gott och ont. Har man blandade bilder s riskerar man att slla bort dom som inte gillar kukbilder, har man ingen kukbild riskerar man att slla bort dom som en kukbild r viktig fr, och f fr man fundera p vilket som ger bst resultat.
Att man hr ger uttryck fr hur man tycker att vissa kvinnor r, sger mig att man kanske inte ska ha med kvinnor att gra alls om man nu tycker s illa om en stor del av dom?
Och visst, mnga kvinnor har krav som dom sjlva inte lever upp till, men vilka har gjort att deras krav har kat, troligen en del mn som skriver till allt och alla s skyll d p desperata mn och inte s mycket p kvinnorna. Fr man ondligt med uppmrksamhet dagarna i nda s r risken stor att man tycker sig vara vrd mera, s d br man i s fall kritisera dom mn som bidragit till det. Rent krasst s kan ju kvinnor vara rtt krsna men nd f napp d vi som kn r lite olika.
Utifrn hur f kvinnor och hur mnga mn det gr p dom flesta sidor fr kontakt av ngot slag, s sger det sig sjlv att det blir svrt fr mnga mn. Antingen fr man d gra s gott man kan och hoppas p det bsta, och frska hitta det som fr en sjlv ger bst resultat.
Och bara fr att visa p att det inte bara r mn som inte fr svar, jag har rkat ut fr en del mn som inte bemdar sig med att svara p trevliga mail, s det r inte bara kvinnor som lter bli att svara.
Vissa har den uppfattningen att om man inte har ngot intresse s svarar man inte, n hur trevligt mailet r, och det gller nog bde mn och kvinnor men upplever det oftare bland yngre n ldre.
S det inte r inte bara kvinnor som lter bli att svara, ifall ngon undrar.
n hur orttvist jag kan tycka att det r, s r det enklare fr en liten klick mnniskor att f det dom vill, srskilt p en sida som BC. Vi andra fr gra s gott vi kan och frska upptrda s civiliserat vi kan fr att s lngt det r mjligt freg med gott exempel, och med lite tur smittar det av sig.
Om mn fick ta del av den smrja mnga kvinnor fr dagligen, s kanske frstelsen fr kvinnors krav och icke-svar kunde ka en aning, fr jag tror inte att majoriteten struntar i att svara bara fr att. Men ifall man blir ifrgasatt och sen nstan frfljd fr att man svarar "nej tack" s finns risken att man till slut skiter i att svara och bara blockerar i stllet.
Som tips till kvinnor, s kan jag meddela att man kan stnga av mail frn mn, s kan man i lugn och ro sjlv leta runt och skriva till dom mn man finner intressanta, och s slipper man ta emot mail frn kreti och pleti som nd inte lst ens profil