2023-06-13, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
För den har funnits välidigt länge, tyvärr blivit sämre med tiden då det är samma kvinnor och väldigt få nya som tillkommer

Dom sidor som finns för sexmöten som är värda att lägga tid på om du söker ligg, enligt mig

BC
DS
HL
Tinder
Badoo
Feeld ( mobil app )

Vad är HL?
Citera
2023-06-13, 20:55
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Märkligt att folk fortfarande använder den gamla cp-sidan med sin horribla design för smartphones.

Vilka är de mest populära sidorna när det gäller samma tema?

Jag har bara provat BC och Hemligg och fått bra utdelning på BC, men som tjej får man sålla hårt och hantera en hel del profiler som inte vet vad vett och etikett är.
Hemligg är så mycket trevligare och fräschare, men är ju långt ifrån så många profiler som BC har, så beroende på vart man bor kan det vara lite svårt att hitta människor i närheten.
Citera
2023-06-13, 20:57
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topplock
Deras support svarar ju aldrig?

Har man inte fått svar på ärenden som skickades till supporten för två-tre år sen lär inte nya ärenden heller få så mycket svar gissar jag?
BC har bara dom allra mest elementära funktionerna igång, så pass att sidan lockar nya betalande medlemmar ifall du frågar mig. Forumet som fanns förut är väck sen något/några år, och en del annat är inte uppdaterat på flera år.
Citera
2023-06-13, 22:28
Medlem
Topplocks avatar
Jävligt störigt när man bara vill ha en avsugning
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Har man inte fått svar på ärenden som skickades till supporten för två-tre år sen lär inte nya ärenden heller få så mycket svar gissar jag?
BC har bara dom allra mest elementära funktionerna igång, så pass att sidan lockar nya betalande medlemmar ifall du frågar mig. Forumet som fanns förut är väck sen något/några år, och en del annat är inte uppdaterat på flera år.
Citera
2023-06-13, 22:35
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Skulle du få en avsugning ifall supporten svarade då menar du? Hänger inte riktigt med hur du menar
Citera
2023-06-14, 10:09
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:

Jag tror Björn är ganska trött på sin hemsida efter snart tjugo år men vill inte sälja den eftersom den passivt drar in hans leverbröd.

Ingen ny layout direkt utan det skriker 90-talet om sidan och numer lever han på intäkterna av VIP-medlemskap och orkar inte bry sig om något annat. Sidan är självgående och lever. Folk accepterar allting som det är. Skulle behövas en ordentlig uppfräschning av sidan.
Citera
2023-06-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Jag tror Björn är ganska trött på sin hemsida efter snart tjugo år men vill inte sälja den eftersom den passivt drar in hans leverbröd.

Ingen ny layout direkt utan det skriker 90-talet om sidan och numer lever han på intäkterna av VIP-medlemskap och orkar inte bry sig om något annat. Sidan är självgående och lever. Folk accepterar allting som det är. Skulle behövas en ordentlig uppfräschning av sidan.

Tycker ändå att han har ett visst ansvar att se till att de som betalar hans uppehälle åtminstone kan komma in på sidan. Sedan skiter jag fullständigt i om det ser lite gammalmodigt ut.
Citera
2023-06-14, 10:26
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Jag har bara provat BC och Hemligg och fått bra utdelning på BC, men som tjej får man sålla hårt och hantera en hel del profiler som inte vet vad vett och etikett är.
Hemligg är så mycket trevligare och fräschare, men är ju långt ifrån så många profiler som BC har, så beroende på vart man bor kan det vara lite svårt att hitta människor i närheten.
Hemligg är trevligare, men vi har upplevt att det är knepigare att knyta kontakter där. Det fungerar bättre på BC (men i gengäld får man, även som par, sortera hårt).

Är man minsta intresserad av att hålla sina personliga uppgifter hemliga är det Hemligg som gäller också då Bodycontact förefaller sakna de mest rudimentära säkerhetsåtgärder (inklusive total avsaknad av GDPR-policy och möjlighet att ens nå dem). Hemligg är seriösa, men det är inte vad jag skulle vilja kalla Bodycontact. Driftsäkerheten är dessutom högre på Hemligg. När Bodycontact går ned så kan felet bestå i dagar och funktioner kan falla ifrån i veckor...
Citera
2023-06-14, 10:27
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Hade du hoppats på en avsugning av supporten?
Citera
2023-06-14, 10:43
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sesentaycinco
Tycker ändå att han har ett visst ansvar att se till att de som betalar hans uppehälle åtminstone kan komma in på sidan. Sedan skiter jag fullständigt i om det ser lite gammalmodigt ut.

Det har jag också tyckt i många år. Är inte medlem där längre men har varit när jag var yngre och även då var han osynlig. Många klagade på att han inte svarade på supportmeddelanden för exempel och många avstängda slentrianmässigt och dom fick inget svar på varför. Ständigt var det sådana trådar i forumet och avdelningen "Support" om varför han inte svarade. Han svarade aldrig själv på inläggen utan det gjorde moderatorerna.

När jag minns tillbaka så var han väldigt aktiv i forumet runt 2005-2010 där men plötsligt försvann han och inte visade sig alls.

Han är 50 år idag, bor i Hägersten i en tvåa och är ensam.
Citera
2023-06-14, 11:10
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt

Jag har antagit att det är ungefär så, och det kan jag inte göra något åt. Man kan välja om man vill stanna kvar eller lämna. Tror inte att det kommer att bli någon renovering av sidan, och det är lite tråkigt då det finns rätt många medlemmar ändå.
Citera
2023-06-14, 11:12
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Jag har antagit att det är ungefär så, och det kan jag inte göra något åt. Man kan välja om man vill stanna kvar eller lämna. Tror inte att det kommer att bli någon renovering av sidan, och det är lite tråkigt då det finns rätt många medlemmar ändå.

Det är väl stadigt runt 4000-5000 online, ibland mer och ibland mindre. Fredag kväll och lördag em. brukar det vara uppemot 7000-8000 online. Nog finns det aktivitet i sidan och medlemmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in