Citat:
Ursprungligen postat av
Eastmancolor
Frr var sdana hr tjnster gratis. Nu r det bara avgifter, reklam och vervakning (antar jag). Bttre att leta reda p folk IRL om man vill ha sllskap. Som man gjorde innan internet fanns...
Jag har i princip aldrig raggat i den verkliga vrlden fr en terkommande sexkompis, och vet inte riktigt i vilka miljer jag skulle kunna hitta en man som vill ses fr terkommande sextrffar, dr vi bda tnder p varandra och vi har mjlighet att prata i frvg om vad vi vill f ut av det?
Krogen knns svrt, inte s stillsamt att sitta dr och prata sexuella preferenser, och det r ju inte s ltt att veta hur en man jag ser p stan r som person, d jag vill veta att jag kan lita p mannen i frga innan jag trffar honom.
S fr mig funkar det bra med en portal dr jag vet att andra ocks sker en sexkompis i ngon form, och s kan man surra fram och tillbaka tills man knner att det verkar vara en vettig typ man ftt tag i, och att man r ute efter samma upplgg innan man bestmmer sig fr att ses.
Nn reklam ser jag inte p BC, men det kostar som sagt 10 kr vid registrering, sen r det kostnadsfritt efter det om man inte vill ha frdelarna som plusmedlemskap medfr. Men det funkar rtt bra med gratismedlemskapet ocks, beroende p hur man vill ska och filtrera.