2020-08-27, 12:18
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Numer kan man inte skapa ett gratiskonto dr eftersom "verifiering" via exempelvis ett betalsms krvs. Trots att mjlighet till gratiskonto finns enligt uppgifterna i smb m registrering gr det tekniskt inte att "verifiera" ett sdant; det finns inget betalsmsalternativ fr gratiskonto nmligen.

Just for general knowledge

Helt sant, men om man r beredd att lgga 10 kr vid registrering s r det gratis efter dessa 10 kr.
Men du har rtt i att det inte r helt gratis, d det krvs en insats om 10 kr. Men en engngskostnad om 10 kr som sen ger medlemskap utan ytterligare avgifter.
Citera
2020-08-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Helt sant, men om man r beredd att lgga 10 kr vid registrering s r det gratis efter dessa 10 kr.
Men du har rtt i att det inte r helt gratis, d det krvs en insats om 10 kr. Men en engngskostnad om 10 kr som sen ger medlemskap utan ytterligare avgifter.

Frgan r om man ens vill trffa ngon som r s gniden att de inte kan spendera en tia p detta. 500kr eller bankid hade vart nnu bttre, mycket frre fejkkonton och troll d.
Citera
2020-08-27, 22:27
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Frgan r om man ens vill trffa ngon som r s gniden att de inte kan spendera en tia p detta. 500kr eller bankid hade vart nnu bttre, mycket frre fejkkonton och troll d.

Bank-id hade varit suvernt
Jag har dremot inga sikter om huruvida man r snl eller inte, men en 10:a r ju inte s stor insats i frhllande till vad fr bra man faktiskt kan hitta dr...
Citera
2020-08-28, 09:01
Medlem
Citat:
Bank-id hade varit suvernt
Jag har dremot inga sikter om huruvida man r snl eller inte, men en 10:a r ju inte s stor insats i frhllande till vad fr bra man faktiskt kan hitta dr...

Nej...
Citera
2020-08-28, 09:15
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnx72
Nej...

Hur menar du med Nej?
Citera
2020-08-28, 12:10
Medlem
Citat:
Hur menar du med Nej?

Dligt frslag med bank-Id p BC.
Citera
2020-08-28, 22:54
Medlem
Eastmancolors avatar
Frr var sdana hr tjnster gratis. Nu r det bara avgifter, reklam och vervakning (antar jag). Bttre att leta reda p folk IRL om man vill ha sllskap. Som man gjorde innan internet fanns...
Citera
2020-08-28, 23:07
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Frr var sdana hr tjnster gratis. Nu r det bara avgifter, reklam och vervakning (antar jag). Bttre att leta reda p folk IRL om man vill ha sllskap. Som man gjorde innan internet fanns...

Jag har i princip aldrig raggat i den verkliga vrlden fr en terkommande sexkompis, och vet inte riktigt i vilka miljer jag skulle kunna hitta en man som vill ses fr terkommande sextrffar, dr vi bda tnder p varandra och vi har mjlighet att prata i frvg om vad vi vill f ut av det?

Krogen knns svrt, inte s stillsamt att sitta dr och prata sexuella preferenser, och det r ju inte s ltt att veta hur en man jag ser p stan r som person, d jag vill veta att jag kan lita p mannen i frga innan jag trffar honom.

S fr mig funkar det bra med en portal dr jag vet att andra ocks sker en sexkompis i ngon form, och s kan man surra fram och tillbaka tills man knner att det verkar vara en vettig typ man ftt tag i, och att man r ute efter samma upplgg innan man bestmmer sig fr att ses.

Nn reklam ser jag inte p BC, men det kostar som sagt 10 kr vid registrering, sen r det kostnadsfritt efter det om man inte vill ha frdelarna som plusmedlemskap medfr. Men det funkar rtt bra med gratismedlemskapet ocks, beroende p hur man vill ska och filtrera.
Citera
2020-08-29, 06:34
Medlem
Citat:
Jag har i princip aldrig raggat i den verkliga vrlden fr en terkommande sexkompis, och vet inte riktigt i vilka miljer jag skulle kunna hitta en man som vill ses fr terkommande sextrffar, dr vi bda tnder p varandra och vi har mjlighet att prata i frvg om vad vi vill f ut av det?

Krogen knns svrt, inte s stillsamt att sitta dr och prata sexuella preferenser, och det r ju inte s ltt att veta hur en man jag ser p stan r som person, d jag vill veta att jag kan lita p mannen i frga innan jag trffar honom.

S fr mig funkar det bra med en portal dr jag vet att andra ocks sker en sexkompis i ngon form, och s kan man surra fram och tillbaka tills man knner att det verkar vara en vettig typ man ftt tag i, och att man r ute efter samma upplgg innan man bestmmer sig fr att ses.

Nn reklam ser jag inte p BC, men det kostar som sagt 10 kr vid registrering, sen r det kostnadsfritt efter det om man inte vill ha frdelarna som plusmedlemskap medfr. Men det funkar rtt bra med gratismedlemskapet ocks, beroende p hur man vill ska och filtrera.

Som man r det nstan lttare i verkligheten ven fr sexkompis. Tjejerna r s mailbombade p BC. Och fr man tag i nn som verkar bra blir man misstnksam att det r fejk, man blir lika chockad varje gng det visar sig vara en tjej irl
Citera
2020-08-29, 10:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Som man r det nstan lttare i verkligheten ven fr sexkompis. Tjejerna r s mailbombade p BC. Och fr man tag i nn som verkar bra blir man misstnksam att det r fejk, man blir lika chockad varje gng det visar sig vara en tjej irl

Hur lgger du fram att du vill ses terkommande och kollar av sexuella preferenser i den riktiga vrlden?

Jag har turen att inte bli s "bombad", men har valt att inte ha bild och en intetsgande profil, med relevant info i dagboken.
Det verkar slla bort dom som inte r angelgna nog att ta reda p vad jag sker ☺

Det frklarar varfr en del mn vill ha bevis p att jag verkligen r en kvinna....
Men jag kr nog vidare p BC d jag vill ha ngra "kriterier" skerstllda innan jag vet om mannen r intressant.
Citera
2020-08-29, 12:46
Medlem
Har varit medlem dr rtt lnge och sidan har helt klart gtt ner sig ordentligt.
i min mening r den fylld av fejk profiler eller TS personer som sljer sex.
har haft ngra lyckade trffar med tjejer el par men det r f.

Finns bttre sidor fr singel killar
Citera
2020-08-29, 14:11
Medlem
Sker man tillflliga eller lngre varande homosexuella kontakter r vl sidan fortfarande suvern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in