2020-02-19, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag har en profil p BC sedan ngra mnader tillbaka. Trodde att det skulle vara fort gjort att hitta ngon vettig man p nra avstnd frn mig. Men har tagit ngon mnad d jag trots att jag enbart sker sex grna vill kunna ha en vettig konversation ox utanfr sngen, och kolla in mannen ifrga lite innan trff p riktigt
En hel del mail gr bort direkt d det r typ "knullsugen ikvll" eller "sugen p en 25 cm stor kuk"?
Jag har angett i profilen vad jag sker och det r inte alla som lser s noga, om ens alls...Men r sdr knasig s jag svarar p alla mail om dom inte r helt t skogen, men oftast ett "nej tack" om inget intresserar mig vidare pga att det inte r vad jag skt.
Har i nulget 2 st terkommande sexkontakter och en tredje p gng som jag inte hunnit trffa n.
Dom som "lyckats" har skrivit civiliserat och sagt ngot vnligt antingen om mig som person utifrn min profil, eller kommenterat ngot i mina dagboksinlgg, och d ser jag ju att vederbrande lst och tagit till sig vad jag skrivit, det ger absolut pluspong. Har ven ngra som jag enbart pratar med via BC:s egen brevlda, om lite av varje.
Den ena har jag chattat med ett bra tag innan vi fick till en trff, den andre var lite mera spontant utifrn hur han skrev till mig och rkade vara p min ort vid ett lmpligt tillflle.
Beroende p tycke och smak, och om man sker mnga olika eller ngon/ngra terkommande tycks det vara varierande resultat, men som kvinna knns det relativt enkelt att hitta ngon som matchar d vi r i minoritet p BC, men ocks mnga flera mail som inte frtjnar ngot svar egentligen d det verkar som att den som skrivit bara haft en hand tillgnglig just d. Inget fel med det, men d jag inte sker sex-chatt utan sextrff p riktigt s r jag inte n sugen p underhlla ngon som inte sker trff irl tids nog.
Men vill uppmuntra en del killar och mn till att skriva lite mera civiliserat, men nd fnga en kvinnas intresse ganska fort i mailet, d det rent krasst r mnga mn som "tvlar" om frre kvinnor, och att visa sina bra sidor redan i profilen, och i dom fall det r svrt att f plats i profilen, hnvisa till dagboken dr det gr att skriva ondligt med info fr den som vill det. Tror inte att s mnga kvinnor skriver fr att frga grundlggande saker bara fra att killen/mannen inte tnkt till d han skrev profilen. Och grna hlla profilen uppdaterad ifall ngot ndras, och var rlig om huruvida man r singel eller upptagen Ett visst engagemang ger utdelning utifrn min knappa erfarenhet, och det finns mycket lsvrt i BC:s eget forum fr den som r angelgen om att gra sitt bsta fr att hitta det dom sker

Frstr inte varfr du vljer bodycontact fre en mainstream dejtingapp? I princip alla killar gr med p KK-relationer i vilket fall, och du har mindre risk att rka ut fr slisko.
Citera
2020-02-19, 14:36
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reduktionisten
Frstr inte varfr du vljer bodycontact fre en mainstream dejtingapp? I princip alla killar gr med p KK-relationer i vilket fall, och du har mindre risk att rka ut fr slisko.

Kanske lite gammaldags i mitt tnk, men tycker att det r lmpligt att ska sex p sida fr just det ndamlet
Jag vill inte "blanda ihop" olika ndaml, men verkar vara ganska ensam om att tnka s...

En vninna som dejtar "vanligt" fr nog mera skumma frslag n vad jag fr, frn enligt henne tveksamma mn, s jag vet inte om det r s mycket bttre?
Och vill inte skylta med en ansiktsbild, jag vill grna vara anonym tills jag vljer att visa vem jag r fr rtt person
Citera
2020-02-19, 14:40
Medlem
Citat:
Och vill inte skylta med en ansiktsbild, jag vill grna vara anonym tills jag vljer att visa vem jag r fr rtt person

Aha, det finns en pong med det i s fall. P vanliga dejtsidor utan bild kommer du nog inte lngt.
Citera
2020-02-19, 14:47
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Aha, det finns en pong med det i s fall. P vanliga dejtsidor utan bild kommer du nog inte lngt.

Bor p ett mindre stlle, s vill inte skylta alltfr mycket med vad jag sker d det blir snt prat p stan d...
Inte fr att ngon har med det att gra, men jag vill kunna vara lite anonym ibland, och jag vill ven kra raka puckar med vad jag sker.
Citera
2020-02-19, 14:50
Medlem
Citat:
Bor p ett mindre stlle, s vill inte skylta alltfr mycket med vad jag sker d det blir snt prat p stan d...
Inte fr att ngon har med det att gra, men jag vill kunna vara lite anonym ibland, och jag vill ven kra raka puckar med vad jag sker.

Fast ingen bryr sig om du r p Tinder eller Mtesplatsen och de mste sjlva vara medlemmar om de ser dig.
Citera
2020-02-19, 14:58
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Fast ingen bryr sig om du r p Tinder eller Mtesplatsen och de mste sjlva vara medlemmar om de ser dig.

Okej, men jag tror jag kr vidare p BC d jag haft tur dr.
Citera
2020-02-19, 15:22
Medlem
svartnatt666s avatar
Nej ge fan i bodycontact utan att bertta erfarenheten. Lita p mig bara nu.
Citera
2020-02-19, 15:54
Medlem
Citat:
Okej, men jag tror jag kr vidare p BC d jag haft tur dr.

Nr det gller sexfronten, har du frestllningar om att mn frn BC r "bttre" eller mer ppensinniga i sngen n p mainstream-sidor?
Citera
2020-02-19, 16:32
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Nr det gller sexfronten, har du frestllningar om att mn frn BC r "bttre" eller mer ppensinniga i sngen n p mainstream-sidor?

Jag har nog inte ens funderat p det helt rligt...Hamnade p BC genom en klok vninna som hade positiva erfarenheter drifrn, s jag litade p henne och hennes omdme.

Jag tnker inte att mn p BC skulle vara bttre eller smre n mn p mainstrean-sidor, bara tnkt att dom r ppen med vad dom sker, verlag. Tror inte att ngon man p BC ger sken av att ska en relation ifall dom inte har tnkt sig det, vilket tycks frekomma p andra sidor i viss mn fr att "f omkull" en kvinna som egentligen tnkt sig ett frhllande.

Dremot vet jag inte om mn p BC skulle vara mera ppensinnade, mjligen, d dom troligen inte anses lika "annorlunda" ifall dom ger uttryck fr ngon mindre vanlig fetisch, d det nd r sex som r i fokus p BC.
ven om det inte r vad jag sker s hjer jag inte p gonbrynen ver ngot som ligger utanfr det jag sker, kanske en kvinna p en vanlig dejtingsida skulle uppleva en mindre vanlig fetisch som lite "creepy"?
Citera
2020-02-19, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ganska enkelt tycker jag

Om man skickar ett meddelande s kan man undvika "vill du knulla/suga kuk nu" och "sugen p en stor kuk" s har man kommit halvvgs, lgg till ngot trevligt som refererar till profilen eller dagboken s kan man vara p god vg.

Handlar det om ens egen profil fr man tnka till och inte skriva som alla andra, och grna anvnda dagboken fr att ge mer info om sig sjlv och vad man sker/gillar, s r chansen strre att
Citat:
en kvinna
hr av sig, beroende p vad hon sker frsts...
Men du sker ju mn!
Citera
2020-02-19, 19:54
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav-Kurka
Men du sker ju mn!

Jag skrev utifrn att man r en man som vill att en kvinna ska ta kontakt med en, att skriva ngot fyndigt fr att attrahera en kvinna Men utgr bara frn hur jag sjlv tnker, s vet inte om andra kvinnor fungerar likadant...
Citera
2020-02-19, 20:47
Bannlyst
Citat:
Jag skrev utifrn att man r en man som vill att en kvinna ska ta kontakt med en, att skriva ngot fyndigt fr att attrahera en kvinna Men utgr bara frn hur jag sjlv tnker, s vet inte om andra kvinnor fungerar likadant...
Kvinnor tnker int. De handlar.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in