2009-10-22, 19:34
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
skriv vilken sort det är då?

Nej, håll er till topic istället
Citera
2009-10-30, 19:43
Medlem
troskafkis avatar
Hur "dåligt" är det att ta e första gången på sensation imorgon? :$
Citera
2009-10-31, 12:55
Medlem
Kafes avatar
Finns det e med syra i? Isf hur ovanligt är detta?
Citera
2009-10-31, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troskafki
Hur "dåligt" är det att ta e första gången på sensation imorgon? :$

du kommer med största sannolikhet att dö

Citera
2009-10-31, 15:53
Medlem
DagFires avatar
Ikväll smäller det, första gången med MDMA. Dock av dålig kvalitet, så har blivit rekommenderad att ta mellan 0.3-0.5 g. Tänkte först sitta med några av mina närmaste polarna i de första 2-3 timmarna (de kommer "bara" dricka ikväll). Planen är sen att dra ut på krog/nattklubb. Utsätter jag mig här för en stor risk att bli upptäckt av vakter m.m?
Citera
2009-10-31, 16:32
Medlem
Superfluous.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagFire
Ikväll smäller det, första gången med MDMA. Dock av dålig kvalitet, så har blivit rekommenderad att ta mellan 0.3-0.5 g. Tänkte först sitta med några av mina närmaste polarna i de första 2-3 timmarna (de kommer "bara" dricka ikväll). Planen är sen att dra ut på krog/nattklubb. Utsätter jag mig här för en stor risk att bli upptäckt av vakter m.m?

Du kommer ha tefatspupiller och allmänt flängt beteende, typ wierd gångstil osv. Helt klart beroende på dosering och hur lång tid efter intag osv. Men de är väl en av de drogerna du ser mest "körd" på skulle jag tippa på. Det är svårt att kontrollera sig också. Liksom "varför, allt är kärlek".

Beror ju också på vart man drar och hur säkerheten ser ut på stället, men det är kanske inte att rekommendera.

Sen tycker jag du ska ta MDMA med dina vänner, jag är av åsikten att man ska va på samma nivå, men det bestämmer du ju självklart själv.
Citera
2009-10-31, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Finns det e med syra i? Isf hur ovanligt är detta?
2cb antagligen!
Citera
2009-10-31, 17:46
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetande
2cb antagligen!

ok tack!
Citera
2009-11-02, 23:46
Medlem
Zakyaths avatar
http://www.guardian.co.uk/society/2006/apr/04/drugsandalcohol.drugs1

Skön lirare som käkade 40 000 piller ecstasy och följderna av det för den som är intresserad.
Citera
2009-11-02, 23:58
Medlem
faaans avatar
Citat:

Hur gick de?
Citera
2009-11-03, 01:58
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Citat:

Hur gick de?

ah, också nyfiken. I mitt tycke var det väl det egentligen sämsta du kunde göra om du inte har erfarenhet av MDMA eller dyl. sen tidigare. Men det kan va bra att börja från de hållet också ibland

nå?
Citera
2009-11-03, 18:01
Medlem
JustInSaneAlldas avatar
Yellow smiley

Läste precis om dessa på pillreports och dom verkar bra. Riktigt bra. Men detta kan ju precis lika gärna vara en fakerapport. Någon som vet något, har någon, käkat någon?

Må väl/ Justin

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in