Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-11, 16:15
Medlem
creepyones avatar
100mg mdma

Tjo tänkte bara höra mig för lite angående doseringen vet att tumregeln säger 2mg per kg nen nu är det så att jag sitter på 2 gubbar riktigt fina kristaller dock så ska detta brukas vid ett senare till fälle men ikväll äre lite galej som står på schemat och jag är nå otroligt sugen på att må gött så därflr tänkte jag höra om man skulle kunna få ut nått av 100mg eller om det är lika bra att skit i det då? Ska nämligen på lite fest med folk som inte alls har en drogliberal syn på drog och vill därför även kunna föra mig bland folk utan att se för e:ad t går detta att uppnps på 100mg?

Mvh

Skrivet från mobilen så ursäkta eventuella stavfel
Senast redigerad av creepyone 2012-08-11 kl. 16:19.
Citera
2012-08-11, 16:23
Medlem
muskelns avatar
Citat:
En normal MDMA-dos ligger på 80-150 mg.
https://www.flashback.org/t167396
Och om du nu tar 100mg så kan jag garantera att det kommer synas.
Lycka till
Citera
2012-08-11, 16:23
Medlem
chaaans avatar
Är det inte bättre att i tar kokain istället då?
Känns ju lite bull o slösa fina kristaller på en Fest med icke drogliberala människor :S

Du kommer definitivt känna av det och det kommer förmodligen synas på dig
100mg mådde jag VÄLDIGT bra på.
Men vafan, är det så fel att få vara glad? :P
Ta 50mg åt gången kanske, i en bomb?
Citera
2012-08-11, 16:31
Medlem
creepyones avatar
Tackar och bockar för svaren har kört E ett par gånger tidigare som kan räknas på 2 händer vissa med hyffsad mängd mdma i och andra rena skit piller men har aldrig provat mdma i dess renaste form så är förväntans full asså det är så pass på 100mg hmm a då vet i fan altså finns det nått mellanting på just mdma altså låt oss säga att jag skulle droppa 50mg skulle det va en totall waste eller skulle man bara bli så där irriterad och känna att man aldrig nådde riktigt fram? Fan vill få känna av lite göttit välmående tonight jue :P
Citera
2012-08-11, 16:51
Medlem
chaaans avatar
Jag skulle gissa på att du kommer känna av den totala glädjen och euforin och bli allmänt glad/lycklig.
Tvekar på att du kommer nå peaken och blir kanske lite depp av att du inte nådde fram dit.
All in eller ingenting ^^
Kör 50 fyll på vis behov
Citera
2012-08-11, 17:41
Medlem
50 är optimalt i ett sådant umgänge, pupillerna utvidgas knappt och du kan bete dig men du blir lite gosig. 100 blir för mycket (för gemene man).
Citera
2012-08-11, 19:52
Medlem
Tror att en optimal dos på bra mdma kristaller är 125mg(iaf för min vikt 79-80kg) utan att fylla för fyller du på tjänar du inte så mycket på det samt får mer ångest vad jag upplevt.

Ska du på fest så skippa mdmat, du få väldigt stora ögon och svårt att beté dig vanligt och själv blir jag väldig paranoid på mdma vilket kan vara jobbigt bland mycket folk och många minnesluckor.
Känner de som får paranoia,eufori och kan bli aggresiv tilloch med på den drogen så det passar nog bättre om du sparar det till någon hemmakväll med bra vänner o nice musik istället.

Tycker du ska skida i det och spara mdmat till speciellare tillfärllen och inte köra det allt för ofta för det tjänar man på i längden.
Citera
2012-08-11, 22:14
Medlem
immenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Vore det ändå inte smidigare för dig att vara ärlig istället för att låtsas vara erfaren? Nybörjare stör mig aldrig i drogsammanhang, men nybörjare som (misslyckas med att) låtsas ha koll på allting blir lätt ganska irriterande efter ett tag.

Hög, e:ad, glad; kalla det vad du vill. De andra förstår säkert vad du menar om du känner ett behov av att förklara vad du upplever.

Självklart vore det mycket smidigare och bra mycket lättare för mig om jag kunde erkänna att jag aldrig tagit e tidigare, men nu är det tyvärr så att han som förser oss med knapparna kommer vara med och han är jävligt strikt när det gäller vilka som ska få och inte. Han vill inte ge ut till folk som har nollkoll och bara tar det för att alla andra gör det, om du förstår vad jag menar. Så därför ser jag nu till att vara riktigt informerad kring ämnet för att få prova på det heh...konstigt jag vet, men fan nu blev det så :/ Jag tänker dessutom inte gå runt och låtsas ha koll på allting, utan jag ska läsa på ordentligt och förhoppningsvis ha koll på det mesta utan att behöva låtsas, haha.
Citera
2012-08-14, 21:58
Medlem
immenses avatar
Kan jag dela en knapp i fyra delar och ta en bit i taget under en kväll? Eftersom det är min första gång och jag kommer vara ensam vill jag ta det lite lugnt. Får jag en mildare effekt på det viset? Vill helt enkelt experimentera på egen hand innan jag tar det bland andra. Tänkte att det blir mer safe om jag tar en fjärdedel och känner efter, sen tar jag en till och en till osv.
Citera
2012-08-15, 07:59
Medlem
TrolliverTwists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immense
Kan jag dela en knapp i fyra delar och ta en bit i taget under en kväll? Eftersom det är min första gång och jag kommer vara ensam vill jag ta det lite lugnt. Får jag en mildare effekt på det viset? Vill helt enkelt experimentera på egen hand innan jag tar det bland andra. Tänkte att det blir mer safe om jag tar en fjärdedel och känner efter, sen tar jag en till och en till osv.
jag vet inte vad du menar med "safe", men att slänga i sig en knapp på en och samma gång innebär inte direkt någon fara, oavsett om du är ensam eller tillsammans med andra. utifrån mina erfarenheter låter det som en förbannat dålig idé att dela i fyra.

ta hela knappen på en gång eller ta en halva om du vill vara på den säkra sidan.

(for record vill jag också ha sagt att du är sjukt patetisk som tänker låtsas vara erfaren.)
Citera
2012-08-15, 12:47
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immense
Ta hela och njut istället. Om du stoppar i dig en fjärdedel åt gången med flera timmars mellanrum kommer du ju fortfarande att vara oerfaren på området efteråt (vilket du uppenbarligen skäms för att vara).
Citera
2012-08-15, 14:02
Medlem
POMJUP53s avatar
Hehe låter som mycket att skämmas för, att man inte tagit MDMA.

Håller med dom andra, droppa en hel för att få hela upplevelsen. Tar du 1/4 i taget kommer du bara bli frustrerad och ruset kommer inte alls upp i den nivån som karaktäriserar MDMA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in