Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-03, 18:53
Medlem
atomonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustInSaneAllda
Läste precis om dessa på pillreports och dom verkar bra. Riktigt bra. Men detta kan ju precis lika gärna vara en fakerapport. Någon som vet något, har någon, käkat någon?

Må väl/ Justin

Om det är dessa så kan jag säga att dom är riktigt bra.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=18347
Citera
2009-11-03, 19:00
Medlem
JustInSaneAlldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atomonym
Om det är dessa så kan jag säga att dom är riktigt bra.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=18347

Visst är det dom.
Om du har lite info om dom och bjuda på så gör du mig glad.
Här eller via pm..
Må väl / Justin
Citera
2009-11-03, 21:37
Medlem
after7dayss avatar
Kan också bekräfta att dom är bra.
Citera
2009-11-03, 22:34
Medlem
atomonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustInSaneAllda
Visst är det dom.
Om du har lite info om dom och bjuda på så gör du mig glad.
Här eller via pm..
Må väl / Justin

Tog ungefär en timme för dom att slå på. Då de väl slog på, slog det på hårt som fan (har inte mycket tolerans). Sedan peakade jag i ungefär 40-60 min. Jag hade också druckit ca 5-6 öl innan. Ska tydligen innehålla ~85mg MDMA.
Citera
2009-11-06, 01:44
Medlem
har hört att en kille har Röda/rosa mizar som tydligen är ovala (som en liten alvedon). Har ni hört något om dem?
Citera
2009-11-06, 02:09
Bannlyst
Är detta mitsar?
Citera
2009-11-06, 02:12
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorbon
har hört att en kille har Röda/rosa mizar som tydligen är ovala (som en liten alvedon). Har ni hört något om dem?
Om det nu är samma som mina vänner köpte så är det lite tjack i dem. För efter MDMA kicken var dem fortfarande speedade i några timmar. Men som sagt inte säkert det är samma.
Citera
2009-11-06, 09:16
Medlem
ah okey.. Fan vad jobbigt tjack är ngt jag försöker undvika i dagens läge..
Citera
2009-11-07, 01:32
Medlem
Jag käkar just nu mirtazapin, hur påverkar det ett e rus? Vet att srri ska försämra effekt av och liknande men vad jag vet så ska inte mirtazapin vara ett srri preparat?
Citera
2009-11-07, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Jag käkar just nu mirtazapin, hur påverkar det ett e rus? Vet att srri ska försämra effekt av och liknande men vad jag vet så ska inte mirtazapin vara ett srri preparat?

Mirtazapin är som du säger ingen SSRI, hurvida det påverkar ruset vet jag dock inte.
Citera
2009-11-08, 11:37
Medlem
Illuzionzs avatar
Någon som har hört nånting om rosa mitzar? Bra eller dåliga?

Läste lite på pillreports och såg 2 rapporter om att dom inte ska vara bra alls, men ni som har stött på eller hört nånting om dessa ge eran synpunkt på dom ändå även om dom var skit.
Senast redigerad av Illuzionz 2009-11-08 kl. 11:48.
Citera
2009-11-08, 13:26
Medlem
Superfluous.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.

Mirtazapin är inte ett SSRI utan ett NaSSA.
Nu ska jag inte svära på det, då jag litar på att jag minns rätt. Men det ska väl inte innebära någon fara, eller egentligen påverka ruset alls? Möjligtvis att du kan behöva lite mer än vanligt.

Dock kvarstår ju faktumet att du behandlas med Mirtazapin av en anledning, och att det därför är mindre bra att knapra substanser egentligen. Risken snea (ok, väldigt liten på just E), utlösa psykos och allmänt bara må sämre i efterhand, få dumma ideer på AT:n osv ökar.

Annars är Mirtazapin en bra anti-depp. Bättre än de flesta andra i mitt tycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in