Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-06, 14:00
Medlem
KisseMjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrrakBrrak
Ifrån faqen:

Om du svarade på min fråga så kan jag ju säga att ssri och epilepsi/manodeppresiv medecin inte är samma sak..
Citera
2007-07-06, 14:02
Medlem
klisssters avatar
Om jag slänger i mig en 3-5 E ikv, hur länge bör jag vänta för att få samma effekt igen? Alltså hur länge e man tolerant mot e?
Citera
2007-07-06, 14:05
Medlem
kjuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Om jag slänger i mig en 3-5 E ikv, hur länge bör jag vänta för att få samma effekt igen? Alltså hur länge e man tolerant mot e?

Du bör vänta 2-3 månader. Men sen är det ju upp till dig hur länge du vill vänta
Citera
2007-07-06, 14:10
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjut
Du bör vänta 2-3 månader. Men sen är det ju upp till dig hur länge du vill vänta

Hehe a shit, jag tänte mig 2-3 dagar. Hur länge bör jag vänta för att få någorlunda effekt?
Citera
2007-07-06, 14:12
Medlem
kjuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Hehe a shit, jag tänte mig 2-3 dagar. Hur länge bör jag vänta för att få någorlunda effekt?

ja asså, effekt kommer du ju få. Men troligtvis inte samma, men om du inte är någon "regelbunden" E användare, och om detta någon av dina första gånger så vänta en vecka lr så. Då kommer du troligtvis få ungefär samma effekt. men som sagt, du BÖR vänta några månader mellan varje E intag
Citera
2007-07-06, 17:37
Medlem
Yeah!!s avatar
Någon som testat vita hästskor? Det sägs innehålla lsd vilket jag tror är bullshit, men vad vet jag?
Citera
2007-07-08, 00:52
Medlem
lilla_flickans avatar
Läste denna FAQ:en nu (mycket bra gjord f.ö.).
Men faan! Jag som alltid har favoriserat att blanda ecstasy med amfetamin o bara slira iväg...
Så står det att det är FArligt?!?!?
höhöhöhö...
Citera
2007-07-08, 03:43
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilla_flickan
Läste denna FAQ:en nu (mycket bra gjord f.ö.).
Men faan! Jag som alltid har favoriserat att blanda ecstasy med amfetamin o bara slira iväg...
Så står det att det är FArligt?!?!?
höhöhöhö...

Lite hjärnskador har väl ingen dött av?
Citera
2007-07-08, 13:56
Medlem
NutidensUnges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Någon som testat vita hästskor? Det sägs innehålla lsd vilket jag tror är bullshit, men vad vet jag?

Du menar vita omega... läs och du skall finna!
Citera
2007-07-17, 03:44
Medlem
Nice fick veta mycket jag inte visste här, undrar dock när man får värk i huvudet / käken / muskelvärk, är det EXTREMT eller bara lite "skakigt" ?
Citera
2007-07-18, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli
Nice fick veta mycket jag inte visste här, undrar dock när man får värk i huvudet / käken / muskelvärk, är det EXTREMT eller bara lite "skakigt" ?

alltså det är ju från person till person. kan bara tala om hur jag upplever det.
jag spänner alltid käken sjukt mkt, och då och då kommer jag på att jag gör det och försöker att tänka på att sluta med det. en minut senare så ärman fast där igen det är ju inget störande eller direkt jobbigt när man är e:ad, men dagarna efter så har man en rätt rejäl muskelvärk..
Citera
2007-07-18, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
alltså det är ju från person till person. kan bara tala om hur jag upplever det.
jag spänner alltid käken sjukt mkt, och då och då kommer jag på att jag gör det och försöker att tänka på att sluta med det. en minut senare så ärman fast där igen det är ju inget störande eller direkt jobbigt när man är e:ad, men dagarna efter så har man en rätt rejäl muskelvärk..

okej tack, men jag undrar. Är det som nå vanligt som när man tränat jävligt mycket? eller är det verkligen OOONNNT så man ligger och ångrar att man tog det? dock som du sa från person till person så kan man ju inte riktigt veta, men undrar mest om din/era värsta ögonblick
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in