2009-09-30, 07:46
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluedrop
Någon som har erfarenhet av intag av många tabletter under en kväll och samband med några skador?
Det beror ju helt på vilka tabletter smartass.
Citera
2009-09-30, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluedrop
Någon som har erfarenhet av intag av många tabletter under en kväll och samband med några skador?
För många är ju aldrig bra, mdma blir mda efter ett tag i kroppen, så får du hallucinationer och det är ju ett tecken på att du inte bör inta mer piller.
Citera
2009-10-01, 10:35
Medlem
4twentys avatar
tja, blev rätt hårt igår när jag testa E för första gången, gillade ruset som fan, men har förstått att E ska bara användas ca var tredje månad så det va lite synd, för dum i huvudet vill man ju inte bli hehe, blev lite för girig igår på kvällen och det fick jag betala för kl5 på natten när jag skulle ut och gå (kan tilläggas att jag drack alldeles för dåligt under kvällen, vanligt nybörjarmisstag antar jag) så blev de inget skoj, skulle röka lite svart för att lugna ner mig, hade legat vaken i sängen flera timmar :P men efter kanske 6-7 bloss antagligen rätt stora eftersom jag va rätt borta :P

fortsatte röka som det hue man är för man trodde det skulle bli bättre men nu gick jag runt och ulkade (drack ett glas vatten innan jag gick ut, det togs upp av kroppen SNABBT! för kom inget, bara luft) och hostade (dragit på mig en ordentlig förkylning) runt om området vid min lägenhet, hade betalat för att se mig hehe,

det gick över efter man satt sig och lugnat ner sig lite, kallsvettades som en gris.

nu till frågan, det va ecstasyn som gjorde att jag snea eller? vanligt att folk snear på de?

dem 2-3 månaderna man ska vänta kan man tjuva lite på den regeln eller riskerar man seriösa hjärnproblem? :P
Citera
2009-10-02, 12:17
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4twenty
tja, blev rätt hårt igår när jag testa E för första gången, gillade ruset som fan, men har förstått att E ska bara användas ca var tredje månad så det va lite synd, för dum i huvudet vill man ju inte bli hehe, blev lite för girig igår på kvällen och det fick jag betala för kl5 på natten när jag skulle ut och gå (kan tilläggas att jag drack alldeles för dåligt under kvällen, vanligt nybörjarmisstag antar jag) så blev de inget skoj, skulle röka lite svart för att lugna ner mig, hade legat vaken i sängen flera timmar :P men efter kanske 6-7 bloss antagligen rätt stora eftersom jag va rätt borta :P

fortsatte röka som det hue man är för man trodde det skulle bli bättre men nu gick jag runt och ulkade (drack ett glas vatten innan jag gick ut, det togs upp av kroppen SNABBT! för kom inget, bara luft) och hostade (dragit på mig en ordentlig förkylning) runt om området vid min lägenhet, hade betalat för att se mig hehe,

det gick över efter man satt sig och lugnat ner sig lite, kallsvettades som en gris.

nu till frågan, det va ecstasyn som gjorde att jag snea eller? vanligt att folk snear på de?

dem 2-3 månaderna man ska vänta kan man tjuva lite på den regeln eller riskerar man seriösa hjärnproblem? :P

Skulle inte kalla det där för att snea, du misskötte ju bara hela grejen.

Drick ordentligt och rök lugnt så att du har kontroll över hur bäng du blir, så svårt är det väl inte att förstå?
Citera
2009-10-04, 13:29
Medlem
4twentys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Skulle inte kalla det där för att snea, du misskötte ju bara hela grejen.

Drick ordentligt och rök lugnt så att du har kontroll över hur bäng du blir, så svårt är det väl inte att förstå?

ehhm, skrev typ samma grejer som dig i mitt inlägg? att jag röka för hårt, drack för lite och misskötte(?) doseringen, det var inte varför jag mådde skit som va frågan..
Citera
2009-10-22, 01:33
Medlem
wsbs avatar
Röka ecstasy?

Har 4 st gula hjärtan kvar, som troligtvis innehåller MDEA eller någon annan MDMA-släkting. Funderar på att röka dessa, om det går.

Går det att göra freebase på dessa, d.v.s. lägga dem på en bit folie och elda under, för att sedan suga i sig röken med ett sugrör, vartefter man tar några bloss på en cigarett?
Citera
2009-10-22, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4twenty
ehhm, skrev typ samma grejer som dig i mitt inlägg? att jag röka för hårt, drack för lite och misskötte(?) doseringen, det var inte varför jag mådde skit som va frågan..

vilka ecstasy var det?
Citera
2009-10-22, 18:27
Medlem
anti_svperstars avatar
fråga: ska på sensation nästa helg, men får antagligen inte mitt godis förrän söndag/måndag en vecka innan alltså.
Om jag låt säga testar en halv knapp på måndagen för att kolla kvalitet, kommer det påverka mitt brukande på lördag kväll/natt?

tacksam för svar
Citera
2009-10-22, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
fråga: ska på sensation nästa helg, men får antagligen inte mitt godis förrän söndag/måndag en vecka innan alltså.
Om jag låt säga testar en halv knapp på måndagen för att kolla kvalitet, kommer det påverka mitt brukande på lördag kväll/natt?

tacksam för svar

Varför inte låta någon annan testa det åt dig?
Citera
2009-10-22, 18:45
Medlem
anti_svperstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggah
Varför inte låta någon annan testa det åt dig?

för att de inte är jag och alla inte reagerar likadant..

dessutom så har jag bara köpt fem knappar, så jag vill ju inte slösa bort något, även om det iofs är snällt att bjuda på knark =)
Citera
2009-10-22, 18:57
Medlem
Äsch! Jag skulle nog vänta till sensation och hoppas på det bästa.
Citera
2009-10-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
för att de inte är jag och alla inte reagerar likadant..

dessutom så har jag bara köpt fem knappar, så jag vill ju inte slösa bort något, även om det iofs är snällt att bjuda på knark =)

skriv vilken sort det är då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in