Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-29, 21:18
Medlem
wsbs avatar
Har fått nys på ljusbruna halvt genomskinliga kristaller. Någon som testat en batch i denna färg och smak på sistone?

Personligen har jag alltid fått gråaktiga krossade kristaller, eller hela stenar. Därför jag undrar. Kan de lika gärna vara bruna, eller tyder detta på bättre-/sämre-/ingen skillnad i kvalitet?
Citera
2011-06-29, 21:21
Medlem
MyDarlingClementins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Har fått nys på ljusbruna halvt genomskinliga kristaller. Någon som testat en batch i denna färg och smak på sistone?

Personligen har jag alltid fått gråaktiga krossade kristaller, eller hela stenar. Därför jag undrar. Kan de lika gärna vara bruna, eller tyder detta på bättre-/sämre-/ingen skillnad i kvalitet?

Jag har berusat mig på bruna/genomskinliga kristaller som fungerade alldeles utmärkt på 200mg! Köptes i Sveriges södra regioner.
Citera
2011-06-29, 21:27
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyDarlingClementin
Jag har berusat mig på bruna/genomskinliga kristaller som fungerade alldeles utmärkt på 200mg! Köptes i Sveriges södra regioner.

Underbart!

THE LOVE IS BACK!
Citera
2011-06-29, 23:34
Medlem
-astral-phoenix-s avatar
Vet inte hur många tänker här men känner mej manad att svara ett par
signaturer ang första gången på E! Själv fick jag en omtumlande upplevelse
första gången. Rejält stagad på alkohol haka jag på ett par Italianos som jag
jobbade med i London på ett s.k Squat-party. Innebär att en grupp homies tar
över en tom industrilokal och anordnar lite rave-liknande umgänge för ett par
hundra intresserade. Väl där fanns bara ljummen "Stella Artois" att tillgå vilket
funkade som bränsle. Efter en stund kom en polare fram och sa: Piller? Jag befann
mej inte på en intilligenstopp direkt så jag skickade i en. 20 min senare samma
fråga: Piller? Hävde i en andra och dansade lite ljummet. Inget än och en kvart senare
kom nästa fråga. Precis densamma. Hell yes!!! Lock and load. Sen kom alla samtidigt.
Tappade kontrollen över mina kroppsfunktioner och rave:ade 12 timmar nonstop
tills luchdax dagen efter. Följande frågeställning från mina svenska polare när jag
äntrade lägenheten efterföljande dag: Åh fan testat E ser vi!!?? Käkarna slog dubbla
sartomortaler och ögon vart som nypolerade tefat!! En av de bästa kemisterna i gänget
konstaterade att jag efter 7 mån av gnäll om narkotika e farligt skulle introducera
mej på riktigt. Sagt o gjort, nästa partaj blev jag matad med en kvarts piller att starta
med och höjning med en halva efter att jag visat mej under kontroll. Tackar än idag för
denna lärdom, starta alltid långsamt och öka succesivt så länge ni har kontroll. Detta landet
är inte som London, Bosse Batong tar dej, och det påverkar resten av ditt liv. Var försiktigt och
som med allt annat, känn er fram så blir livet och resan fan så mycket bättre......

Kan vara lite off-topic men menar väl........
Citera
2011-06-30, 04:07
Medlem
ant's avatar
Ska som så många andra bruka MDMA idag i samband med att deadmau5 spelar på P&L, och detta blir första gången för mig och mina kamrater.

Undrar då vid vilken tidpunkt vi bör inmundiga denna substans? deadmau5 börjar spela 23:15 och är 125mg MDMA-kristaller i kapslar som gäller.

Sedan undrar jag även om hur mycket snabbare påslaget kommer om man tar detta på tom mage?
Har nämligen inte blivit särskilt mycket käk de senaste dagarna p.g.a. andra stimulanter så bör detta tas i beräkning?
Citera
2011-06-30, 20:19
Medlem
Barnflods avatar
Ska ut i skogen i morgon och försöka uppskatta tillvaron med hjälp av MDMA. Är 100 mg kristaller lagom eller borde jag ta mer för en reko myskväll? Jag vill helst hålla mig kvar på jorden.

Ska jag undvika att blanda med öl?
Senast redigerad av Barnflod 2011-06-30 kl. 20:25.
Citera
2011-06-30, 20:54
Medlem
tbukils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnflod
Ska ut i skogen i morgon och försöka uppskatta tillvaron med hjälp av MDMA. Är 100 mg kristaller lagom eller borde jag ta mer för en reko myskväll? Jag vill helst hålla mig kvar på jorden.

Ska jag undvika att blanda med öl?
Du kan ta 150~ mg utan att flyta ut i rymden, men mer än så brukar ibland skada mer än det gör nytta. Alkohol behöver du inte undvika, snarare tvärtom, små doser alkohol känner jag boostar mitt rus. Några öl brukar vara perfekt!
Citera
2011-06-30, 21:06
Medlem
Barnflods avatar
Härligt.
Citera
2011-07-01, 21:11
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Ska som så många andra bruka MDMA idag i samband med att deadmau5 spelar på P&L, och detta blir första gången för mig och mina kamrater.

Undrar då vid vilken tidpunkt vi bör inmundiga denna substans? deadmau5 börjar spela 23:15 och är 125mg MDMA-kristaller i kapslar som gäller.

Sedan undrar jag även om hur mycket snabbare påslaget kommer om man tar detta på tom mage?
Har nämligen inte blivit särskilt mycket käk de senaste dagarna p.g.a. andra stimulanter så bör detta tas i beräkning?
Ta ca 30 minuter innan, då bör ni kicka strax innan showen går igång. Sen kommer ni peaka (garanterat) under själva föreställningen. Det kommer kicka under ca 15 minuter om ni har halvtom mage för att uppnå en peak där ni kommer att stanna ca 1 - 2 timmar och frusta ett tag Hoppas de besvarar de mesta, ha så kul!
Citera
2011-07-13, 16:24
Medlem
Hej, ska till london om några veckor (ensam) för att besöka fabric och lite andra nice klubbar, har hört att det flödar gott med piller på t.ex. fabric. Har aldrig testat tidigare och är sugen på att testa e! Dock är jag lite orolig med tanke på att jag drar ensam, någon som testat själv på klubb första gången? Har kört svampar och röka och är en rätt lugn person
Några tips/Vad jag bör tänka på?
Citera
2011-07-13, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av windjammr
Hej, ska till london om några veckor (ensam) för att besöka fabric och lite andra nice klubbar, har hört att det flödar gott med piller på t.ex. fabric. Har aldrig testat tidigare och är sugen på att testa e! Dock är jag lite orolig med tanke på att jag drar ensam, någon som testat själv på klubb första gången? Har kört svampar och röka och är en rätt lugn person
Några tips/Vad jag bör tänka på?

Lämna telefonen hemma, du kommer att vilja ringa mamma, pappa, moster, faster, syster, bror, avlägsna bekanta etc och tala om hur mycket du älskar dom.
Citera
2011-07-16, 04:07
Medlem
wsbs avatar
Har laddat upp med 150 mg 5-htp nu i 5 dagar inför planerad MDMA-resa. Inte tagit MDMA ordentligt sedan augusti förra året, absolut senast var i oktober och då var det väldigt lite. Även skött mig väldigt väl senaste veckan (relativt mig själv). Ingen alkohol mellan tors-tis, sedan har det varit ons-fre nu. Inga andra droger, inget heroin och inget amfetamin, bortsett från ikväll då det blev 180 mg ritalin oralt.

Det jag undrar är:

1. Har ritalin (metylfenidat) någon påverkan på serotoninsystemet?

2. Kan jag ta MDMA imorgon och ändå få ut en bra effekt på tisdag? (Värdera in uppehållet och förberedelserna, samt att jag kommer fortsätta äta 5-htp 150-200 mg/dag tom måndag. Imorgon tänkte jag isf endast ta 150 mg.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in