Citat:
Ursprungligen postat av
MellowHigh
Tack för ett snabbt och vettigt svar! Låter som att vi har tänkt rätt då. Har du erfarenheter av doser runt 50ug? Jag har aldrig gått lägre än 100ug förutom när jag micro dosat så jag har dålig koll på vad man kan förvänta sig.
Nej, jag har heller aldrig gått lägre än 100 ug.
Citat:
Min tanke med den relativt låga dosen LSD är att den mest kommer syfta till att förstärka magin man upplever på MDMA och att ge min vän en lugn och trygg första interaktion med syra. Frågan är om vi kan förvänta oss några hallucinationer och liknande eller om det mest kommer att försätta oss i ett annat head space.
Möjligtvis lite CEVs och några relativt subtila OEVs men mest mindfuck skulle jag säga.
Citat:
Jag tänker mig att de två substanserna kommer att potentiera varandra vilket kanske leder till att LSD peaken i viss mån kommer tillbaka när MDMA-ruset slår på?
De kommer definitivt potentiera varandra. För mig var nog kombinationen av de båda starkare än bara LSD-peaken för sig själv. T.ex. så började händelser loopa efter jag droppat MDMAn. Jag blev mer indragen i trippen.
Med er dosering kommer ni nog uppleva ett MDMA-rus med mer mindfuck, tillagt lite mindre hallucinationer såsom musik som låter bra, färger som blir mer livfulla och väggar som "andas".