2018-03-22, 14:37
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniHopp.
Jag har kört två olika kristaller av MDMA senaste tiden. Vill poängtera att det endast var kristaller och inget kornigt eller pulveraktigt tillsammans med stenarna när jag fick dem i bägge sorterna!

Den ena har varit lite brunaktig som den här---> http://photobucket.com/gallery/user/d1034252/media/cGF0aDovVW50aXRsZWQ1Njc4LmpwZw==/?ref=

De kristallerna var rätt stora och en sten kunde väga 0.3-0.4g säkert. Vi kallar dem nr1.

Sen körde jag en annan sort lite mer ljusgul, såg ut såhär---> http://de.academic.ru/pictures/dewiki/49/1g_MDMA-HCl.jpg

De kristallerna var mindre i storleken och vägde mellan 0.03-0.07g som max. Vi kallar dem nr2.

Nr1 luktade en blandning av te och lakrits och när man krossade dem blev det ett vitt pulver, inte kritvitt utan bara vitt lite ljusgrått.

Effekten av 250mg nr1 gav ett skönt avslappnat rus där man mådde bra och älskade alla.
Tiden gick förbannat fort och 1tim kunde lätt kännas som 5min bara. Man fick en hel del minnesluckor på dessa också och kan bara minnas fragment av kvällen, vilket är lite trist. Underbar kåthet gav dem och bruden kunde få 10 fontänorgasmer i raken på dem så hon var blöt och kåt hela tiden. Lite svårt att få erektion på dem men det gick bra för mig, dock ett helvete att komma men till och med det gick till slut! Dock kändes orgasmen som 10ggr starkare än vanligtvis för oss bägge!!! Med tanke på dosen så skulle jag säga att dessa är något svaga för la jag mig på 200mg kände jag knappt nåt. Det behövdes 250mg för att få dem att slå rätt och för att hämningarna skulle släppa helt vilket dom inte gjorde på 200mg de gångerna jag testat den startdosen på dem!

Dessa styrdes väldigt mycket av musik och ljus. Gick man till ett tystare rum med mindre ljus avtog effekten, som kom tbx direkt när man var bland hög musik och ljus.

Inget illamående alls under ruset och ingen AT dagarna efter på dessa. Inga problem att sova på dem när man landat. Ruset höll sig 2tim sen fick man fylla på igen för att komma tbx.

Nu till nr2.

Nr2 luktade även dem te, dock inte så mycket lakrits även om man kunde ana nån annan lukt än te var det svårt att avgöra var det var, kanske lite rent svett, alltså inte gammalt svett. När man krossade nr2 så blev det ett kritvitt pulver av dem.
Nr2 kändes absolut lite starkare för där räckte det med en dos på 200-220mg för att komma upp i samma nivå som på nr1:s 250mg. Dock kände jag att man blev något mer speedad på nr2 vilket man inte blev på nr1 utan där blev man mer avslappnad och skön. Missförstå mig inte nu, absolut inte tjack-speedad och det höll inte i sig länge utan det kändes bara lite när dom slog som mest att man blev speedad och hjärtklappning kunde kännas men den avtog efter ett tag. Ruset på nr1 och nr2 var ju snarlikt och man mådde ju bra och blev kärleksfull på nr2 också, dock inte lika mycket empatisk på nr2 som på nr1. på nr1 var det nästan omöjligt att tänka på sig själv, man ville bara tillfredsställa alla andra, men på nr2 gick det att vara lite mer självisk hehe, fast man var ju inte elak på något sätt utan även där tyckte man om alla, svårt att förklara men ni som vet vet. Kände även att man var mer skärpt i huvudet på nr2 än på nr1.

Dock kändes ett lite mer illamående på nr2 och lyckades faktiskt spy lite alla gånger jag körde det vilket jag inte gjorde på nr1 alls och har som sagt kört flera gånger på dem så det var ingen tillfällighet. Bruden blev dessutom mer uttorkad på nr 2 än nr1 och fick inte alls lika lätt orgasm och blöt var hon inte heller, snarare riktigt torr. Trotts exakt samma upplägg med vätska och magnesium etc som på nr1. PÅ nr2 gick det inte för bruden alls när vi hade sex, för mig gick det efter flera timmar men då var det bara som en vanlig orgasm. Så där var nu nr1 klart bättre än nr2 på den punkten med. Tyckte med jag var torrare på nr2 än på nr1. Tiden gick inte lika fort på nr2 som på nr1 kanske för nr2 inte gav några minnesluckor?

Var det gäller AT så gav nr2 ingen AT alls precis som nr1 inte gjorde så ingen skillnad där och bägge rusen satt i lika länge, dvs runt 2tim sen fick man fylla på igen. Inga problem att sova på dem när man landat.

Så vad säger ni erfarna som testat fler MDMA-kristaller och vet hur det ska kännas på riktigt! Påminner nr1 mer om riktigt bra MDMA eller är det nr2 som låter som bra MDMA i era ögon?
Eller kanske är det inget av dem? Om en av dessa kristaller ovan endast hade haft de bra egenskaperna hade det vart lätt men nu har dom ju lite bra av varje. Och har utseendet, färgen, storleken och lukten på kristallerna nån avgörande faktor här? Diskutera gärna

Nån här inne som rullat mycket MDMA-kristaller och kan svara på detta kanske?
Citera
2018-03-22, 15:09
Medlem
Hey!

Hur får man ett rus att vara så länge som möjligt? Är det refill som gäller?
Tänkte isåfall ta 1 tablett och fylla på med 1/2 någon timma senare. Är detta bästa sättet för ett långt rus?
Citera
2018-03-22, 15:18
Medlem
-Zex-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fLzj
Hey!

Tänkte isåfall ta 1 tablett och fylla på med 1/2 någon timma senare. Är detta bästa sättet för ett långt rus?
Det beror på styrkan på knappen. Men ja, det funkar. Och sedan när du känner att du börjar landa så röker du en rejäl holk, det tar tillbaka ruset och kan även resultera i en del hallisar.
Var dock noga med att röka på nedgången och inte under själva ruset. Röker du under ruset så brukar det dämpa effekterna av MD:t.
Citera
2018-03-22, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fLzj
Hey!

Jag hade gjort tvärtom, börja på en för dig normal dos och ta sedan 50-100% mer när du fyller på (det vill säga 1 tablett, sedan 1,5-2 tabletter).

Men smaken är som baken.
Citera
2018-03-22, 20:13
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Jag hade gjort tvärtom, börja på en för dig normal dos och ta sedan 50-100% mer när du fyller på (det vill säga 1 tablett, sedan 1,5-2 tabletter).

Men smaken är som baken.

Intressant! Kan inte läsa nån stans att nån rekomenderar detta, över allt rekommenderas halva startdosen som återdos. Tycker dock inte det funkar för mig utan behöver iaf återdossera minst lika mycket som startdosen om jag ska komma upp igen precis som du skrev!

Kan bero på när man återdosserar kanske? Gör man det tidigt när första peaken kommer så räcker nog halva startdosen, väntar man till man börjar landa eller iaf känner att det börjar avta då räcker nog inte halva startdosen?
Citera
2018-03-24, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiniHopp.
Kan bero på när man återdosserar kanske? Gör man det tidigt när första peaken kommer så räcker nog halva startdosen, väntar man till man börjar landa eller iaf känner att det börjar avta då räcker nog inte halva startdosen?

Delar den bedömningen.
Citera
2018-03-25, 20:04
Medlem
E avtändning

Hejhej i fredags tog jag en E tablett för första gången men fick inte sån effekt man ska blev mer tjackad ovh nu har jag inte ätit på flera dagar vill bara spy om jag äter. Och dagen efter var jag helt i min egen värld och förvirrad som då jag tog tabletten. Hur länge kommer ja känna att jah inte vill äta?
Citera
2018-03-25, 20:20
Medlem
Rök en feeeet, då lovar jag dig att du kommer kunna äta.
Citera
2018-03-25, 20:55
Medlem
00sjus avatar
Helt normalt att få avtändning av E, vila och om någon dag är du återställd.
Citera
2018-03-25, 21:58
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klonamig
Hejhej i fredags tog jag en E tablett för första gången men fick inte sån effekt man ska blev mer tjackad ovh nu har jag inte ätit på flera dagar vill bara spy om jag äter. Och dagen efter var jag helt i min egen värld och förvirrad som då jag tog tabletten. Hur länge kommer ja känna att jah inte vill äta?
Du mår sämre om du inte äter någonting, försök klämma i dig något som är lätt att äta t.ex. yoghurt. Drick juice eller dylikt för att få i dig lite socker. Drick även mycket vatten och gå och lägg dig i tid så är du återställd tills på måndag/tisdag.
Citera
2018-03-25, 22:17
Medlem
MellowHighs avatar
Har en fråga angående candyflipping. Har planerat att introducera en polare för LSD nästa helg. Vi har tidigare tagit MDMA ihop och han är nu sugen på att testa candyflip. Det som gör mig lite tveksam är att han inte har testat LSD förut. Jag har själv trippat närmare ett tiotal gånger på relativt höga doser och tagit MDMA ungefär lika många tillfällen, dock aldrig tillsammans. Jag och min polare har tidigare microdosat LSD ihop vid ett flertal tillfällen på doser upp till 25 mcg vilket har varit hellugnt.

Vore det bättre för min kompis att testa på enbart LSD först? Om vi bestämmer oss för att candyflippa så kommer vi i sådana fall ta en halv lapp var (ca 50 mcg), det vill säga en dos någonstans mellan microdose och fullvärdig tripp. Vet att dosering och timing är viktigt så vi kommer i sådana fall att droppa ungefär 120mg MDMA ca 5 timmar in i LSD-trippen för att vara säkra på att vi inte börjar landa när trippen är i full effekt, på så sätt kan han även känna efter och se om han tycker att det räcker med endast LSD. Vi kommer även att ha tillgång till benso att landa på.

Min kompis känns väldigt stabil psykiskt och jag tror att han kommer hantera LSD på ett bra sätt men det är alltid svårt att veta på förhand. Han är en van gräsrökare och mediterar en del så det känns som att han är van vid förändrade sinnestillstånd, även om det såklart är få saker som går att jämföra med ett psykadeliskt rus om man aldrig upplevt det tidigare.

Tack på förhand!
Citera
2018-03-25, 22:49
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MellowHigh
Har en fråga angående candyflipping. Har planerat att introducera en polare för LSD nästa helg. Vi har tidigare tagit MDMA ihop och han är nu sugen på att testa candyflip. Det som gör mig lite tveksam är att han inte har testat LSD förut. Jag har själv trippat närmare ett tiotal gånger på relativt höga doser och tagit MDMA ungefär lika många tillfällen, dock aldrig tillsammans. Jag och min polare har tidigare microdosat LSD ihop vid ett flertal tillfällen på doser upp till 25 mcg vilket har varit hellugnt.

Vore det bättre för min kompis att testa på enbart LSD först? Om vi bestämmer oss för att candyflippa så kommer vi i sådana fall ta en halv lapp var (ca 50 mcg), det vill säga en dos någonstans mellan microdose och fullvärdig tripp. Vet att dosering och timing är viktigt så vi kommer i sådana fall att droppa ungefär 120mg MDMA ca 5 timmar in i LSD-trippen för att vara säkra på att vi inte börjar landa när trippen är i full effekt, på så sätt kan han även känna efter och se om han tycker att det räcker med endast LSD. Vi kommer även att ha tillgång till benso att landa på.

Min kompis känns väldigt stabil psykiskt och jag tror att han kommer hantera LSD på ett bra sätt men det är alltid svårt att veta på förhand. Han är en van gräsrökare och mediterar en del så det känns som att han är van vid förändrade sinnestillstånd, även om det såklart är få saker som går att jämföra med ett psykadeliskt rus om man aldrig upplevt det tidigare.

Tack på förhand!
Eftersom ni inte planerar att ta MDMA i LSD-peaken (vilket låter som en sund plan) så kommer ju din polare i princip ha testat på enbart LSD först.

Jag själv candyflippade första gången jag tog LSD, fast då hade jag sedan tidigare erfarenhet av både MDMA och hallucinogener (2C-B, MXE). Om jag inte missminner mig tog jag då en hel lapp (~100 mcg) och sedan en lite lägre dos MDMA (~100 mg) än vanligt efter att LSD-peaken hade lagt sig. Det förstärkte de hallucinogena effekterna, men jag kände aldrig att det blev överväldigande och tillsammans med välmåendet från MDMAn var jag i god vigör under hela rusets gång.

Om ni dessutom har benzo ser jag ingen anledning för oro. Så jag säger: kör på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in