Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-20, 20:58
Medlem
skruttapas avatar
Hej, i lördags tog jag mdma och sen jag vaknade i söndags har jag haft en konstant konstig smak i munnen. Svår att beskriva men typ en smörliknande smak (haha) och verkligen heela tiden.

Är det någon som upplevt något liknande?
Citera
2016-04-20, 21:39
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snookiz
Ok, då skippar jag helt den där lilla dosen på slutet och kör 100mg innan och en bomb 30-45minuter efter. Alternativt bombar 200mg vid 10 och nöjer mig med det kvällen ut, sen kanske röka lite senare på kvällen när jag börjar komma ner?

Hade inte tänkt blanda svamp och mdma, utan isåfall köra svamp kvällen innan och mdma dagen efter. Käkat svamp ett par gånger innan utgång och då har det alltid funkat bra, rätt låga doser dock (cirka 20 toppisar) så inte fått några hallisar eller liknande. Mer känsla av glädje, värme och att alla intryck blivit starkare, samt mer social.
Låter som mycket bättre alternativ. Och att röka när man landar är skönt.

Blir du inte trött av svampen? Dagen efter menar jag. Jag är inte helt säker på hur mycket 20 toppisar innebär rent trippmässigt men jag behöver nån vecka efter svamp för att ta in alla tankar osv. Men det går säkert bra att köra på.
Citera
2016-04-21, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Undantagsfall existerar för allt och det du upplever kan självklart vara permanent, att vissa klarar käka mycket mer under en intensiv period utan att få permanenta skador är väl uppenbart då individualism är en ledande faktor. Vi alla bär inte på samma förutsättningar helt enkelt.

Ingen kan svara på om det du upplever kommer till att försvinna eller inte, men du gör bäst i att förbereda dig för att det kan vara permanent.

Jag förstår och tackar dig för din uppriktighet!

Mvh
Citera
2016-04-21, 21:40
Medlem
Overklig avtändning ecstasy/mdma

Jag får sån brutal avtändning på mdma/e att det är otroligt. Jag har försökt med alla möjliga förberedelser, mycket mat, vatten och extra vitaminer både innan och efteråt. Men endå blir min kropp helt sjuk.

Själv At'n kommer inte föränn 2 dagar efter själva ruset, låt oss säga att ja poppar på lördagkväll-natten till söndag. Så börjar at'n vid lunch på måndag med lätta nackspänningar och huvudvärk.

På tisdagen (3 dgr senare) brakar helvetet lös, brutal spänningshuvudvärk, kan varken stå upp eller ens titta rakt fram, massiva svettningar, lätta skakningar, spykänslor och absolut noll aptit.

Fick kissa i en flaska sist, kunde inte ens ställa mig upp allting bara snurrar och spyreflexerna kickar in.

Såhär ligger jag sedan i 5dagar, på 6e dagen brukar jag vara människa igen.

Någon som känner igen sig? Vafan ska jag göra? Är jag helt enkelt någon utav dom som inte tål så starka centralstimulerande? Håller mig till amfetamin för tillfället dom få gånger jag brukar, inga som alls problem där.

Förövrigt så har det varit olika batchar och kranar varje gång.

Idéer och tankar någon?
Senast redigerad av Fundersam1 2016-04-21 kl. 21:53.
Citera
2016-04-21, 22:35
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gil-
Jag förstår och tackar dig för din uppriktighet!

Mvh

Äeh, jag säger uppriktigt att det knappast är permanent, i alla fall! Det tjänar inget syfte om du går omkring och tror det heller! Ät bra, sov bra, motionera, läs en bok, låt bli MDMA ett bra tag - så kommer du att må utmärkt snart.

Se till att peta i dig mineraler (multivitamineral) också. 5HTP skadar inte heller (eller rikligt med bananer). Och lite extra magnesium.
Citera
2016-04-22, 01:39
Medlem
ekkelones avatar
Ska ta Ecstasy ikväll och dricka öl hemma hos en vän och undrar hur man ska lägga upp det. Ska man kicka knappen först och sen dricka öl eller dricka öl först och ta knappen senare mot kvällen?
Citera
2016-04-22, 03:27
Medlem
flaouapaouas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekkelone
Ska ta Ecstasy ikväll och dricka öl hemma hos en vän och undrar hur man ska lägga upp det. Ska man kicka knappen först och sen dricka öl eller dricka öl först och ta knappen senare mot kvällen?

När jag tog det första gången för en månad sedan tog jag & vännerna 2-3 öl, sedan tog vi varsin knapp och avstod alkohol tills senare på natten. Det blev alldeles fantastiskt, jag önskar dig lycka till.
Citera
2016-04-22, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekkelone

Tror faktiskt inte det spelar någon roll, bli dock inte "full" utan ta ett par öl så ni slappnar av annars är risken att ni får en blackout så ni inte minns nåt av rollen alls. Hänt mig ett flertalet gånger då jag varit för full och tagit (+ tjackad).
Citera
2016-04-22, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Jag får sån brutal avtändning på mdma/e att det är otroligt. Jag har försökt med alla möjliga förberedelser, mycket mat, vatten och extra vitaminer både innan och efteråt. Men endå blir min kropp helt sjuk.

Själv At'n kommer inte föränn 2 dagar efter själva ruset, låt oss säga att ja poppar på lördagkväll-natten till söndag. Så börjar at'n vid lunch på måndag med lätta nackspänningar och huvudvärk.

På tisdagen (3 dgr senare) brakar helvetet lös, brutal spänningshuvudvärk, kan varken stå upp eller ens titta rakt fram, massiva svettningar, lätta skakningar, spykänslor och absolut noll aptit.

Fick kissa i en flaska sist, kunde inte ens ställa mig upp allting bara snurrar och spyreflexerna kickar in.

Såhär ligger jag sedan i 5dagar, på 6e dagen brukar jag vara människa igen.

Någon som känner igen sig? Vafan ska jag göra? Är jag helt enkelt någon utav dom som inte tål så starka centralstimulerande? Håller mig till amfetamin för tillfället dom få gånger jag brukar, inga som alls problem där.

Förövrigt så har det varit olika batchar och kranar varje gång.

Idéer och tankar någon?

Under hur lång tid och hur frekvent har du brukat mdma? Har det alltid varit såhär eller har denna monsterAT kommit krypande? Snackar vi kristaller eller E eller både och? Har det varit någon skillnad mellan dem?

Jag hade tagit det jävligt lugnt med CS ett tag (månad+). Sedan hade jag till nästa fest ordnat superkvalitet på mdma (kristaller) och kört en låg-medel dos, utan att köra något annat samma kväll (ex tjack). Får du fortfarande en lika vidrig AT så är du kanske helt enkelt inte gjord för mdma. Alla har sin nemesis
Citera
2016-04-23, 03:08
Medlem
Har lyckats få i mig nåt ämne vars information om egentliga substans olyckligtvis förblev högst oklar vid intag.

Format som stora vita korn (kristaller?) kanske 20-60 mm stora. Blev nyfiken efter krogkvällen och krossade samt drog i nästan en "klump" på kanske högst 30 mm i diameter. Det enda jag vet är att det var inte "kola" men man kallade det för "kristaller". Det enda jag vet brukar kallas för kristaller är E men nu för tiden vet man ju aldrig vad som cirkulerar.

Har nu varit pigg, extremt social (ringt runt till alla vänner som kan tänkas vara vakna - överflödig information med tanke på hur mitt inlägg är utformat) och allmänt uppåt och energisk i snart en timme. Funderar på om man skulle kunna ta och sova snart eller vad som i så fall kan hjälpa mig för att varva ner lite då detta inte var vad jag hade planerat ikväll. Har öl, vin, nåt gram röka som jag tänkte ta snart (men oroar mig en aning för eventuella bi-/korseffekter...) och några ml Theralen till hands (tagit ca 1,5 ml för någon timma sedan). Även intagit 10 mg zopiklon tidigare ikväll men effekten av dessa har ju övertagits av detta mer stimulerande ämne särskilt eftersom jag tog sömntabletterna vid kl 11 och dessa närmre kl 01...

Kan det vara nån (RC-)variant av E jag tagit? Som sagt, ganska stora fasta vita/halvt genomskinliga kristaller som behövdes krossas innan jag drog upp dem i snoken (har tagit totalt kanske en kristall som var ca 20-30 mm i diameter).

Nåja, har ingen brådska att komma i säng egentligen men börjar ångra att jag stoppade i mig något som jag egentligen inte vet vad det är för något och är förbannat pratglad. Får väl spela datorspel tills det lägger sig.

Tacksam för svar eller riktlinjer om mer passande forum.
Citera
2016-04-23, 08:29
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Har lyckats få i mig nåt ämne vars information om egentliga substans olyckligtvis förblev högst oklar vid intag.

Format som stora vita korn (kristaller?) kanske 20-60 mm stora. Blev nyfiken efter krogkvällen och krossade samt drog i nästan en "klump" på kanske högst 30 mm i diameter. Det enda jag vet är att det var inte "kola" men man kallade det för "kristaller". Det enda jag vet brukar kallas för kristaller är E men nu för tiden vet man ju aldrig vad som cirkulerar.

Har nu varit pigg, extremt social (ringt runt till alla vänner som kan tänkas vara vakna - överflödig information med tanke på hur mitt inlägg är utformat) och allmänt uppåt och energisk i snart en timme. Funderar på om man skulle kunna ta och sova snart eller vad som i så fall kan hjälpa mig för att varva ner lite då detta inte var vad jag hade planerat ikväll. Har öl, vin, nåt gram röka som jag tänkte ta snart (men oroar mig en aning för eventuella bi-/korseffekter...) och några ml Theralen till hands (tagit ca 1,5 ml för någon timma sedan). Även intagit 10 mg zopiklon tidigare ikväll men effekten av dessa har ju övertagits av detta mer stimulerande ämne särskilt eftersom jag tog sömntabletterna vid kl 11 och dessa närmre kl 01...

Kan det vara nån (RC-)variant av E jag tagit? Som sagt, ganska stora fasta vita/halvt genomskinliga kristaller som behövdes krossas innan jag drog upp dem i snoken (har tagit totalt kanske en kristall som var ca 20-30 mm i diameter).

Nåja, har ingen brådska att komma i säng egentligen men börjar ångra att jag stoppade i mig något som jag egentligen inte vet vad det är för något och är förbannat pratglad. Får väl spela datorspel tills det lägger sig.

Tacksam för svar eller riktlinjer om mer passande forum.
100% 3-CMC.
Citera
2016-04-23, 21:35
Medlem
mdma och serotonin.

jag sitter och diskuterar mdma med en kompis och vi försöker lista ut om det gör någon skillnad eller ej i hur mycket man tar. dvs om man bara skulle ta en 0.1a en gång i månaden på fester istället för större doseringar med större mellanrum. eller bränner man allt serotonin oavsett intagsmängden av md?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in