Citat:
En viss färg, form, eller lukt är inga definitiva tecken på kvalité. Vill du vara säker på att det är bra grejer får du köpa dig ett testkit eller skicka in kristallerna på analys. Med det sagt så är de kristaller jag köper alltid ljusbruna och jag brukar vara nöjd.
Citat:
Minns när jag svalde 2gram av dom stenarna under en 3 timmars period. Skakade som ett asplöv och alla muskler spände sig. Svettades som en gris gjorde jag också .
Vet att det var för mycket men var påverkad av andra medel redan innan så omdömet var inte det bästa .
Vet att det var för mycket men var påverkad av andra medel redan innan så omdömet var inte det bästa .
Det var extremt mycket, två gram är en potentiellt dödlig överdos.
Citat:
Nej, det är inte nödvändigt. Det tar längre tid att krossa kristallerna än vad det gör för din magsyra att lösa upp dem. Vad som spelar roll är hur nära inpå du käkade, vill du att det ska slå optimalt så ta kristallerna på tom eller nästintill tom mage.
Jag svalde dom hela. Ska man krossa dom till fint pulver innan man bombar dom?
Tack för ett bra och informativt forum
Tack för ett bra och informativt forum
Citat:
200-300 mg är lite utav en Flashbackdosering. Läser du på Erowid eller liknande sidor brukar rekommendationen vara max 125 mg, vilket är rimligare för en nybörjare.MDMA är en väldigt stabil molekyl, förutsatt att du inte förvarar knapparna i direkt solljus eller på ett väldigt fuktigt ställe håller de i många år.
Tänker att det rörde sig trots allt inte om några dundermängder, och ingen påfyllnad heller under dessa kvällar, så mina receptorer kanske är förhållandevis bevarade.