2017-03-02, 13:49
Medlem
Har knapparna nåt "bäst före datum"? Går det att spara dom några månader utan att de blir dåliga?
Citera
2017-03-03, 08:53
Medlem
Tjena!

En liten undran om man är helt ny med MDMA, vad tar man för doser då, vet inte ens om jag vill prova men vad ska man förvänta sig för typ av rus?

Hur tar man det på bästa och smidigaste sättet för har förstått att det kommer i kristaller, vill ej ta iv. Röker man det, kan man snorta om man krossar det, ta det oralt, eller analt eller hur gör man egentligen.

Har hittat 2 shoppar som säljer med sjuk prisskillnad, den ena 1 g för en 500:- typ och det står inget om renhet och en annan med 1 g för 900 :- med 88% renhet vilket skulle man köpa då?

Tusen frågor det här men vad fan är "vaket"? Vad ger det för rus?

Som ni hör så är jag helt grön vad gäller detta och tveksam till att prova men vill ha lite svar.
Citera
2017-03-03, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crippadippa
Tjena!

En liten undran om man är helt ny med MDMA, vad tar man för doser då, vet inte ens om jag vill prova men vad ska man förvänta sig för typ av rus?

Hur tar man det på bästa och smidigaste sättet för har förstått att det kommer i kristaller, vill ej ta iv. Röker man det, kan man snorta om man krossar det, ta det oralt, eller analt eller hur gör man egentligen.

Har hittat 2 shoppar som säljer med sjuk prisskillnad, den ena 1 g för en 500:- typ och det står inget om renhet och en annan med 1 g för 900 :- med 88% renhet vilket skulle man köpa då?

Tusen frågor det här men vad fan är "vaket"? Vad ger det för rus?

Som ni hör så är jag helt grön vad gäller detta och tveksam till att prova men vill ha lite svar.

rekommenderar dig att läsa på lite, tex första sidan i denna tråd.

MDMA är ingen leksak
Citera
2017-03-03, 11:48
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damanian
Har knapparna nåt "bäst före datum"? Går det att spara dom några månader utan att de blir dåliga?
Ja, det ska inte vara några problem. Förvara dem i en välförsluten zip- eller plastpåse på ett mörkt och torrt ställe för att vara på den säkra sidan.
Citera
2017-03-03, 14:08
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MojoRisinMR
Jag har flera gånger kommit högre än första ruset vid återdosering, så för mig är det iaf möjligt

Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Håller med, vissa grejer kopierar folk bara av varandra, sen tror dom på det

Bland annat återdoseringar, avhållsamhet och cocktails.

Igen, om man inte tar en mycket större dos andra gången. Tar du 1 E och sedan tar en halv eller 1 till 2h senare så kommer du inte komma högre, däremot kanske det hela förlängs en aning.
Citera
2017-03-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damanian
Ska gå att spara många år. Säkert hela livet om du vill det

Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Igen, om man inte tar en mycket större dos andra gången. Tar du 1 E och sedan tar en halv eller 1 till 2h senare så kommer du inte komma högre, däremot kanske det hela förlängs en aning.
Igen, nej ibland kommer man högre andra dosen trots att första peakat och man tar mindre dos.
Citera
2017-03-03, 22:49
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Igen, nej ibland kommer man högre andra dosen trots att första peakat och man tar mindre dos.

Kanske en subjektiv grejj då helt ärligt upplever jag inte ens att redoses gör så mycket överhuvudtaget. Snarare tycker jag att ruset brukar dala neråt när jag beräknat att min redose ska kicka in. Den enda anledningen varför jag ändå tar redose är därför att man inte vill att det ska försvinna och intalar sig att det kanske hjälper, inte för att det direkt gör det. Redoses brukar mest ge huvudvärk dagen efter
Citera
2017-03-04, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Kanske en subjektiv grejj då helt ärligt upplever jag inte ens att redoses gör så mycket överhuvudtaget. Snarare tycker jag att ruset brukar dala neråt när jag beräknat att min redose ska kicka in. Den enda anledningen varför jag ändå tar redose är därför att man inte vill att det ska försvinna och intalar sig att det kanske hjälper, inte för att det direkt gör det. Redoses brukar mest ge huvudvärk dagen efter

Det som du beskriver har bara hänt mig en gång egentligen och det var när jag hade kört lite för ofta, annars när jag haft bra mellanrum emellan gångerna så har jag alltid kunnat komma högre än första peaken, den gången jag hade tagit för ofta kom jag inte upp igen överhuvudtaget vid redose
Citera
2017-03-05, 16:33
Medlem
HEJ gänget! Är i kära Portugal nu.

Jag har en vecka på mig att konsumera obegränsat med röka, 2st E, 1g kola & debuten på LSD! Hur skulle ni lägga upp bruket över veckans gång? Högst individuellt!

Nyfiken o kluven...
Citera
2017-03-05, 21:40
Medlem
Ergolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iammrbean
HEJ gänget! Är i kära Portugal nu.

Jag har en vecka på mig att konsumera obegränsat med röka, 2st E, 1g kola & debuten på LSD! Hur skulle ni lägga upp bruket över veckans gång? Högst individuellt!

Nyfiken o kluven...

LSD måste komma innan E, annars kommer du få kraftigt förminskad effekt.
Citera
2017-03-07, 16:36
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergolin
LSD måste komma innan E, annars kommer du få kraftigt förminskad effekt.

Kanske är bra dock om det är första gången vet inte om det är för att man fått mer erfarenhet från den tidigare trippen, men tycker alltid att andra trippen inom att par dagar (då tolerans fortfarande gäller) brukar gå betydligt bättre och mer lätthanterligt. Dock släpper ju LSD ut serotonin, så om man tömt lagrena från E:t kan ju möjligten LSD:t bli betydligt mindre euforiskt.
Citera
2017-03-07, 21:42
Medlem
Vilka vitaminer/mineraler/ övriga kosttillskott är bra att ta efter eller innan en mdma-session för att minska at, neurotoxicitet mm..?

C-vitamin, magnesium, 5-htp.. ja ni fattar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in