2019-08-06, 12:47
Medlem
KringExs avatar
Jag tog en E igår med 250 mg MDMA vid kl 18.
Hur länge har man "efterkänningar"? Jag tog 900 mg Gabapentin och 1 mg Subutex imorse. Jag kan fortfarande få lätta hallisar, har extremt svårt att läsa texter och är allmänt trög.
Citera
2019-08-06, 13:12
Medlem
KringExs avatar
En fråga till... jag somnade tydligen under ruset ca 1 timma. Är det vanligt att man blir så trött?
Citera
2019-08-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag tog en E igår med 250 mg MDMA vid kl 18.
Hur länge har man "efterkänningar"? Jag tog 900 mg Gabapentin och 1 mg Subutex imorse. Jag kan fortfarande få lätta hallisar, har extremt svårt att läsa texter och är allmänt trög.

Citat:
En fråga till... jag somnade tydligen under ruset ca 1 timma. Är det vanligt att man blir så trött?

Vanligtvis afterglow några timmar efter ruset, absolut inte så länge som du upplever nu. Osäker på hur det interagerar med Gabapentin och subutex däremot.

Vanligt är det inte att man blir så trött, men det är inte superovanligt heller om det är ren MDMA.

Frågan är om du tog något annat i samband med knappen eller om du fått en knapp med någonting annat i...?
Citera
2019-08-06, 15:34
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Vanligtvis afterglow några timmar efter ruset, absolut inte så länge som du upplever nu. Osäker på hur det interagerar med Gabapentin och subutex däremot.

Vanligt är det inte att man blir så trött, men det är inte superovanligt heller om det är ren MDMA.

Frågan är om du tog något annat i samband med knappen eller om du fått en knapp med någonting annat i...?

Jag tog bara E-tabletten. Jag är inte alls van E men vad jag har läst och hört så fick jag inte alls den upplevelse jag trodde jag skulle få. Min flickvän kom hem två-tre timmar efter intaget och hon sa att jag var som på en annan planet. Jag förstod ingenting, kunde inte klä på mig, hade ingen balans utan föll hela tiden och hade lite hallisar. Men jag var samtidigt kärleksfull och ville kramas hela tiden.
MDMA kanske slår olika på olika personer?
Citera
2019-08-06, 19:20
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Jag tog bara E-tabletten. Jag är inte alls van E men vad jag har läst och hört så fick jag inte alls den upplevelse jag trodde jag skulle få. Min flickvän kom hem två-tre timmar efter intaget och hon sa att jag var som på en annan planet. Jag förstod ingenting, kunde inte klä på mig, hade ingen balans utan föll hela tiden och hade lite hallisar. Men jag var samtidigt kärleksfull och ville kramas hela tiden.
MDMA kanske slår olika på olika personer?
Ja det är väldigt individuellt. Det där klassiska E ruset alla snackar om har jag bara fått några gånger, får mest ångest av det. Vilken miljö och sinnestillstånd du är i påverkar rätt mycket. Är du på en festival med musik du gillar kommer du vilja/tvingas dansa och festa, sitter man bara hemma blir man inte lika hypad direkt. 250mg är en rätt stor dos för en novis så inte konstigt att du va så borta

Att va bränd i skallen några dagar efter är fö fullt normalt.
Citera
2019-08-06, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheen999
Ja det är väldigt individuellt. Det där klassiska E ruset alla snackar om har jag bara fått några gånger, får mest ångest av det. Vilken miljö och sinnestillstånd du är i påverkar rätt mycket. Är du på en festival med musik du gillar kommer du vilja/tvingas dansa och festa, sitter man bara hemma blir man inte lika hypad direkt. 250mg är en rätt stor dos för en novis så inte konstigt att du va så borta

Att va bränd i skallen några dagar efter är fö fullt normalt.
Håller helt med!
Citera
2019-08-07, 21:07
Medlem
KringExs avatar
En fråga till Jag fick såna jävla hängandes ögonlock i mitten av ruset (stora pupiller också) så min tjej frågade om jag tagit benso men nej det hade jag inte.
Är detta vanligt biverkning??
Citera
2019-08-13, 00:09
Medlem
jeppy666s avatar
Går det och ta MDMA och få ett rus trots senaste gången var ungefär 2 veckor sen man intog senast? Alltså att man blir glad osv o inte bara hängig och osocial.
Citera
2019-08-13, 17:51
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Går det och ta MDMA och få ett rus trots senaste gången var ungefär 2 veckor sen man intog senast? Alltså att man blir glad osv o inte bara hängig och osocial.

Om du antingen blir glad eller osocial har nog mer med din personlighet att göra. Jag är själv ganska inbunden som person och har svårt för att visa känslor.

Upprymd i huvudet och mer närvarande i nuet kommer du allra minst att känna dig. Ta inte mer än 200 mg då det kan psyka dig mer än vad du önskar.
Citera
2019-08-25, 16:11
Medlem
KringExs avatar
Jag har tagit ecstasy nu några gånger, senast för några timmar sedan. Jag har knappt någon erfarenhet av E och är inte så påläst om just E/MDMA, så jag undrar om det är vanligt att man blir trött utav det?
Jag har blivit slö alla gånger utom en gång. Dom andra känslorna finns där, som att musik blir galet bra, pratglad, kärleksfull osv men jag kan bli jävligt sömnig till och från.
Är det vanligt?
Citera
2019-08-25, 19:26
Medlem
KringExs avatar
Är illamående en vanlig biverkning på Ecstasy?
Citera
2019-08-25, 21:26
Medlem
Citat:
Jag har tagit ecstasy nu några gånger, senast för några timmar sedan. Jag har knappt någon erfarenhet av E och är inte så påläst om just E/MDMA, så jag undrar om det är vanligt att man blir trött utav det?
Jag har blivit slö alla gånger utom en gång. Dom andra känslorna finns där, som att musik blir galet bra, pratglad, kärleksfull osv men jag kan bli jävligt sömnig till och från.
Är det vanligt?

Vissa blir mer sänkta än alerta, setting brukar påverka det rätt mycket.

Citat:
Är illamående en vanlig biverkning på Ecstasy?

Inte ovanlig i alla fall, men jag skulle inte säga vanlig heller. Äter du några mediciner? Hur är det med kost, alkohol och sånt i samband med att du tar?

Glad tripp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in