Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-22, 14:19
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Tack för tipsen har läst runt lite överallt och nu när jag fått svar av er så har jag bestämt mig för att köra på 150 mg i rövpanna för att sen bomba +-70 mg och snorta 30mg(enbart för att jag tycker de e soft med en liten snok)

Ska även lägga upp ca 250 mg till att ha utifall jag skulle vilja förlänga ruset ytterligare, jag vet att jag då inte kommer få ut lika mkt av det och säkert ett mer hallucinogent rus på slutet av "trippen" men känner jag mig själv rätt så finns risken att det är så det blir, och då känns det bättre att ha det klart och uppvägt så man slipper krångla och höfta när man är skev visar det sig att jag blir nöjd på dem första 150+100 mg så kommer jag ju självklart spara det övriga 250mg + resten av gubben till ett annat tillfälle!

Återigen tack för era tips

Vet ej hur mkt starkare panna är än oralt. Vet dock att vad gäller IV så är 150 absolut för mycket, har för mig att folk tar så lite som 30mg då. Vet även att snort på MDMA ska vara riktigt obehagligt och inte alls jämförbart med ladd i snoken, men vet att det finns folk som snortar MDMA så visst går det tänk på att neurotoxiciteten ökar ju mer du återdoserar, men någon gång eller två är väl inte hela världen.
Citera
2017-02-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Vet ej hur mkt starkare panna är än oralt. Vet dock att vad gäller IV så är 150 absolut för mycket, har för mig att folk tar så lite som 30mg då. Vet även att snort på MDMA ska vara riktigt obehagligt och inte alls jämförbart med ladd i snoken, men vet att det finns folk som snortar MDMA så visst går det tänk på att neurotoxiciteten ökar ju mer du återdoserar, men någon gång eller två är väl inte hela världen.

Jo jag vet det där med neurotoxiciteten, men jag menade var att när de börjar dra iväg så tänkte jag bomba 100mg till men gillar att snorta saker så bara för sakens skull så bombar jag 70 mg och drar en snok samtidigt som jag bombar när jag fyller på efter de första 150 mg, läste i nån tråd tidigare att det var samma dosering oralt som rektalt men att via rektalt slår det fortare och hårdare samt håller i sig lite längre konstigt nog

Tack för omtanken
Citera
2017-02-22, 20:46
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Jo jag vet det där med neurotoxiciteten, men jag menade var att när de börjar dra iväg så tänkte jag bomba 100mg till men gillar att snorta saker så bara för sakens skull så bombar jag 70 mg och drar en snok samtidigt som jag bombar när jag fyller på efter de första 150 mg, läste i nån tråd tidigare att det var samma dosering oralt som rektalt men att via rektalt slår det fortare och hårdare samt håller i sig lite längre konstigt nog

Tack för omtanken

Hur går det till att ta droger genom röven?
Citera
2017-02-22, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99

Man löser upp valfri substans i vatten, drar upp det i en pump utan att sätta på en kanyl, smörjer pipetten på pumpen och trycker upp den i röven och skjuter in lösningen funkar oftast bättre den vägen än oralt.
Kan vara lite olika tillväga gångs sätt hur man löser div substanser, men gäller det tex tjack så lägger man ner pulvret i vattnet tills det löst sig bara sen har du en färdig dos att köra upp där solen inte skiner var försiktig dock, då det brukar krävas mindre doser den vägen beroende på vilken substans det handlar om. Men största fördelen är väl att ruset slår på snabbare och kraftigare.
Citera
2017-02-24, 15:13
Medlem
Punklivs avatar
Min vän är bipolär och dum i huvudet så han tog en lithium som en annan bipolär gav honom i onsdags morgon, är det safe för honom att rulla i kväll?
Citera
2017-02-25, 01:05
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Min vän är bipolär och dum i huvudet så han tog en lithium som en annan bipolär gav honom i onsdags morgon, är det safe för honom att rulla i kväll?

Kan uppdatera att det gick hur bra som helst och att han fick sitt livs kväll.
Citera
2017-02-25, 08:09
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99

Gör inte som en snubbe jag kände iaf, han pillade upp en hel E, och visst - han fick ett helt ok rus men det sved bra mycket på vägen..
Citera
2017-02-25, 13:54
Medlem
Tog E för första gången igår på en fest, men jag kände mig bara tjackad i början (första 1h30) sedan tog jag den andra halvan och jag blev bara lite evad. Alla andra som tog samma E blev helt och dom hade tagit innan.

Var det bara tjack? Mina polare höll på o snacka om att jag skulle bli helt borta för att det var första gången.
Citera
2017-02-26, 16:06
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Kan uppdatera att det gick hur bra som helst och att han fick sitt livs kväll.

Är det verkligen en bra idé att ta MDMA som bipolär? Hört att det kan utlösa mani

Citat:
Ursprungligen postat av balditroNN
Tog E för första gången igår på en fest, men jag kände mig bara tjackad i början (första 1h30) sedan tog jag den andra halvan och jag blev bara lite evad. Alla andra som tog samma E blev helt och dom hade tagit innan.

Var det bara tjack? Mina polare höll på o snacka om att jag skulle bli helt borta för att det var första gången.

Vad var det för E? hade du ätit innan? Jag känner inte till så värst många E som man blir "helt borta" på av en halv direkt. Generellt med återdoseringar vad gäller E så tycker jag inte att de påverkar "höjden" man är på överhuvudtaget. Dvs. har du redan doserat (oavsett om det är en halv eller en hel) och sen väntar 1-2h och sen doserar igen, med säg en halv till eller en hel till, så förlänger det bara ruset lite.

Det går liksom inte att komma högre (om man inte tar en väldigt mkt större dos kanske vet inte). Men enligt min erfarenhet så har man en chans att dosera allt på en gång, missar man den så är det kört i princip hänt mig många gånger att jag inte kom dit jag ville på första dosen (tog för lite, åt innan kanske osv) och då spelar det ingen roll om jag tar en till, gör ingen större skillnad för rusets styrka.
Citera
2017-03-01, 17:30
Medlem
Vilka vitaminer/mineraler eller kosttillskott rekommenderar ni att ta efter en MDMA session för att minska AT och minska neurotoxicitet ?

Har förstått att 5-HTP ska vara bra för att fylla på serotin nivåerna. Under hur lång tid efter ska man ta det?
Ni får gärna skriva ett schema med vilka kosttillskott man ska ta och hur ofta osv..
Mvh
Citera
2017-03-01, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Är det verkligen en bra idé att ta MDMA som bipolär? Hört att det kan utlösa mani

Vad var det för E? hade du ätit innan? Jag känner inte till så värst många E som man blir "helt borta" på av en halv direkt. Generellt med återdoseringar vad gäller E så tycker jag inte att de påverkar "höjden" man är på överhuvudtaget. Dvs. har du redan doserat (oavsett om det är en halv eller en hel) och sen väntar 1-2h och sen doserar igen, med säg en halv till eller en hel till, så förlänger det bara ruset lite.

Det går liksom inte att komma högre (om man inte tar en väldigt mkt större dos kanske vet inte). Men enligt min erfarenhet så har man en chans att dosera allt på en gång, missar man den så är det kört i princip hänt mig många gånger att jag inte kom dit jag ville på första dosen (tog för lite, åt innan kanske osv) och då spelar det ingen roll om jag tar en till, gör ingen större skillnad för rusets styrka.

Jag har flera gånger kommit högre än första ruset vid återdosering, så för mig är det iaf möjligt
Citera
2017-03-02, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MojoRisinMR
Jag har flera gånger kommit högre än första ruset vid återdosering, så för mig är det iaf möjligt
Håller med, vissa grejer kopierar folk bara av varandra, sen tror dom på det

Bland annat återdoseringar, avhållsamhet och cocktails.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in