Citat:
Ursprungligen postat av
Punkliv
Kan uppdatera att det gick hur bra som helst och att han fick sitt livs kväll.

Är det verkligen en bra idé att ta MDMA som bipolär? Hört att det kan utlösa mani
Citat:
Ursprungligen postat av
balditroNN
Tog E för första gången igår på en fest, men jag kände mig bara tjackad i början (första 1h30) sedan tog jag den andra halvan och jag blev bara lite evad. Alla andra som tog samma E blev helt och dom hade tagit innan.
Var det bara tjack? Mina polare höll på o snacka om att jag skulle bli helt borta för att det var första gången.
Vad var det för E?

hade du ätit innan? Jag känner inte till så värst många E som man blir "helt borta" på av en halv direkt. Generellt med återdoseringar vad gäller E så tycker jag inte att de påverkar "höjden" man är på överhuvudtaget. Dvs. har du redan doserat (oavsett om det är en halv eller en hel) och sen väntar 1-2h och sen doserar igen, med säg en halv till eller en hel till, så förlänger det bara ruset lite.
Det går liksom inte att komma högre (om man inte tar en väldigt mkt större dos kanske vet inte). Men enligt min erfarenhet så har man en chans att dosera allt på en gång, missar man den så är det kört i princip

hänt mig många gånger att jag inte kom dit jag ville på första dosen (tog för lite, åt innan kanske osv) och då spelar det ingen roll om jag tar en till, gör ingen större skillnad för rusets styrka.