2012-08-07, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Vill verkligen E:a ihop med min flickvän, vill att hon ska få uppleva detta, men hon är ganska anti... Några tips på argument jag kan använda FÖR att hon ska testa? Kan tillägga att hennes syster är tillsammans med min bästa vän, och systern och polarn (erfaren) har pratat om att testa... Det hade varit så ultimat att köra ihop alla fyra, fatta vilken första gång för dom? Love is in the air

EDIT:
Kanske ska tillägga att jag inte ens vill att hon ska röka holk i övrigt, inga andra droger what so ever, vill bara att hon ska få uppleva MDMA en gång i sitt liv! Hon är för fin för att knarka annars

Det beror väl på hur bra relation ni har mellan varandra, vet hon om att du har testat osv?
Ett enkelt argument är väl att du lovar henne att om hon testar kommer hon inte ångra det och det kommer vara en av hennes bästa upplevelser i hennes liv
Citera
2012-08-09, 22:16
Medlem
immenses avatar
alltså hur ärlig blir man när man tar det, jag vill fan i mig inte spilla ut hela min livshistoria till folk jag älskar för stunden hahaha. vi kommer va ett gäng polare och många av dom har jag bara träffat ett fåtal gånger, visst dom är ju schyssta och så men fan jag vill inte vara för öppen med vemsomhelst, dessutom tror dom jag är en van användare tänk om jag berättar för dom att jag är newbie gaahhhh helpppp
Citera
2012-08-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immense
alltså hur ärlig blir man när man tar det, jag vill fan i mig inte spilla ut hela min livshistoria till folk jag älskar för stunden hahaha. vi kommer va ett gäng polare och många av dom har jag bara träffat ett fåtal gånger, visst dom är ju schyssta och så men fan jag vill inte vara för öppen med vemsomhelst, dessutom tror dom jag är en van användare tänk om jag berättar för dom att jag är newbie gaahhhh helpppp

Haha... Om dom inte är newbies själva kommer dom märka att du är färsk. Så du kommer bli busted på den fronten.

Sen spiller man bara sina hemligheter med personer du känner dig EXTREMT säker och trygg med - även när du är nykter. Har hänt mig men har aldrig brytt mig om det dagen efter då det bara har känts som att ryggsäcken blivit 10 kilo lättare och jag vet att dom inte dömmer mig. Det är förövrigt "hemligheter" jag aldrig någonsin skulle prata om nykter.
Citera
2012-08-10, 01:08
Medlem
immenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightForGlory
Haha... Om dom inte är newbies själva kommer dom märka att du är färsk. Så du kommer bli busted på den fronten.

Sen spiller man bara sina hemligheter med personer du känner dig EXTREMT säker och trygg med - även när du är nykter. Har hänt mig men har aldrig brytt mig om det dagen efter då det bara har känts som att ryggsäcken blivit 10 kilo lättare och jag vet att dom inte dömmer mig. Det är förövrigt "hemligheter" jag aldrig någonsin skulle prata om nykter.

Haha attans, jag kommer försöka leka jävligt van iaf. Det jag fruktar mest är att jag plötsligt ska gå "åhhhh vet ni vad grabbar och brudar... det här är min första gång egentligen, men jag älskar er så pass att det inte spelar någon roll att ni vet hahaahaaahh" lol

För att undvika eventuella obekvämligheter under festen vill jag inte vara nojjig inför detta :/
Men jag lyckades få testa mdma med dessa personer just för att dom tror att jag testat det en gång tidigare för lääänge sen HAH. Helvete.
Citera
2012-08-10, 02:31
Medlem
om man tar mdma hur länge har man kvar det i kroppen så man åker dit på blod/pisseprov?
Citera
2012-08-10, 04:21
Medlem
immenses avatar
Btw kan jag ta en knapp ensam nån dag. Sätta på skön dansmusik i mitt rum och bara trippa järnet, så att jag förbereder mig innan jag gör det bland andra. Vad tycker ni om det?
Citera
2012-08-10, 05:10
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Btw kan jag ta en knapp ensam nån dag. Sätta på skön dansmusik i mitt rum och bara trippa järnet, så att jag förbereder mig innan jag gör det bland andra. Vad tycker ni om det?
Låter som en mycket bra idé. Svårt att ha tråkigt på MDMA vad man än gör. Gör det dock inte för tidigt inpå din planerade "bland-folk-rullning" så att du får ut bästa möjliga effekt den gången också.
Citera
2012-08-10, 11:03
Medlem
Citat:

Som föregående talare säger kan det ju vara en bra idé, även om man ofta vill ha sällskap på just mdma. Dock bör du inte säga trippa, för man trippar inte på mdma. Om du nu inte vill agera som en färsking dvs.
Citera
2012-08-10, 11:26
Medlem
azwethinkweizs avatar
Tänkte droppa e imorgon runt 00.00. Är det dumt att ta 200mg tram nu? Kommer e-ruset försämras kraftigt tror ni?
Citera
2012-08-11, 04:15
Medlem
immenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Cockblast
Som föregående talare säger kan det ju vara en bra idé, även om man ofta vill ha sällskap på just mdma. Dock bör du inte säga trippa, för man trippar inte på mdma. Om du nu inte vill agera som en färsking dvs.

Jaha haha vad ska jag säga då? Färsking är det sista jag vill tas för!
Citera
2012-08-11, 09:26
Medlem
Citat:

Om du vill ha ett särskilt ord för att vara hög på just mdma så skulle du kunna säga att du rullar. Eller så är du bara hög helt enkelt.
Citera
2012-08-11, 13:02
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Vore det ändå inte smidigare för dig att vara ärlig istället för att låtsas vara erfaren? Nybörjare stör mig aldrig i drogsammanhang, men nybörjare som (misslyckas med att) låtsas ha koll på allting blir lätt ganska irriterande efter ett tag.

Hög, e:ad, glad; kalla det vad du vill. De andra förstår säkert vad du menar om du känner ett behov av att förklara vad du upplever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in