Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-22, 13:40
Medlem
denans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flamboiant
Visst vill jag peaka högt Men två gav mig en ganska bra lagom peak, det jag är ute efter är en peak på den första i en timme, sen peakar de två andra. Går det bra att göra så tror du ?

Jag har inte käkat E så många gånger men jag, och de jag pratat med, upplever det som att det alltid är bättre att starta starkt. Om man peakar lågt först och sen fyller på blir ruset kortare och mindre effektfullt.

Det är iaf så jag upplever det
Citera
2008-03-22, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flamboiant

Visst vill jag peaka högt Men två gav mig en ganska bra lagom peak, det jag är ute efter är en peak på den första i en timme, sen peakar de två andra. Går det bra att göra så tror du ?

Citat:
Ursprungligen postat av denan
Jag har inte käkat E så många gånger men jag, och de jag pratat med, upplever det som att det alltid är bättre att starta starkt. Om man peakar lågt först och sen fyller på blir ruset kortare och mindre effektfullt.

Japp stämmer bra det
Citera
2008-03-22, 15:06
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denan

Jag är berädd att hålla med.
Citera
2008-03-22, 15:09
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaq
nån som har prövat lustgas+E, ere värt?
Lustgasen borde väl boosta Ecstasy ruset?
Citera
2008-03-22, 20:23
Medlem
Har fått tag i blåa mitzar och gult klet tjack som är hyffsat okej!
Skulle jag kunna slå i mig ungefär en 0,2a sen när kicken är ute poppa en E? Eller tvärtom. Eller göra båda sakerna samtidigt? Snabba svar uppskattas när jag sitter med grejjerna hära brevid mig!!!!

/mvh benne
Citera
2008-03-29, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned.com
Skulle jag kunna slå i mig ungefär en 0,2a sen när kicken är ute poppa en E? Eller tvärtom. Eller göra båda sakerna samtidigt? Snabba svar uppskattas när jag sitter med grejjerna hära brevid mig!!!!

/mvh benne

Jag skulle helt klart ta en kväll till var sak....
Citera
2008-03-29, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned.com

/mvh benne
Nu var det ett tag sedan du skrev det här, men man ska undvika att blanda Ecstasy och tjack. Man kan få skador på hjärnan mycket lättare.
Citera
2008-03-29, 17:08
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Nu var det ett tag sedan du skrev det här, men man ska undvika att blanda Ecstasy och tjack. Man kan få skador på hjärnan mycket lättare.

Är inte de en rätt vanlig kombination i E'n?
Citera
2008-03-30, 00:10
Medlem
Käkade röd kappa igår, dock bara 1 med drack några bärs till den och till skillnad från mina tidigare erfarenheter då jag mest blev speedad och taggad som ett as blev jag kåt som ett jävla svin och ganska trött faktiskt, någon som har mer info om röd kappa? kthx

/Hyde
Citera
2008-04-05, 08:37
Medlem
hej, SSRI frågor + hippe trippin m.m

Jag funderar på att ta E ikväll, runt åtta..

Men det är så att jag tar SSRI (Sertralin 50 mg, varje morgon), Ifall jag inte tar någon sertralin idag, borde det funka utan nån minskad effekt då,

Då kommer jag ta E'n 36 h efter senaste sertralinet

och jag tog 2 ikto 0,5 mg för typ 1:30h sen, men de borde väl inte förstöra nånting.. Iktoriviln kommer ju fortfarande vara i när jag tar E'n...

okej, nu till fråga två..

__________________________________________________ _______________

har hört att det är nice att ta 2C-B när knappen börjar ta slut, skulle det funka att ta en lapp nån gång under en sån kväll?...

För jag vill ha de mer extrema från 2C-B, men jag vill fortf ha den lysande känslan som jag får på syra, att allt är vackert, etc...

Mvh moi

P.S ifall de är svårt att förstå så skyller jag på ingen sömn, röka, öl och benso.

å förresten kan man dricka på 2C-B, E, och syra?
Citera
2008-04-05, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Är inte de en rätt vanlig kombination i E'n?

En farlig och dum kombination. Inte alls bra att utsöndra Dopamin och Seratonin samtidigt.
Citera
2008-04-06, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whitewidow
Jag funderar på att ta E ikväll, runt åtta..

Men det är så att jag tar SSRI (Sertralin 50 mg, varje morgon), Ifall jag inte tar någon sertralin idag, borde det funka utan nån minskad effekt då,

Då kommer jag ta E'n 36 h efter senaste sertralinet

och jag tog 2 ikto 0,5 mg för typ 1:30h sen, men de borde väl inte förstöra nånting.. Iktoriviln kommer ju fortfarande vara i när jag tar E'n...

okej, nu till fråga två..

__________________________________________________ _______________

har hört att det är nice att ta 2C-B när knappen börjar ta slut, skulle det funka att ta en lapp nån gång under en sån kväll?...

För jag vill ha de mer extrema från 2C-B, men jag vill fortf ha den lysande känslan som jag får på syra, att allt är vackert, etc...

Mvh moi

P.S ifall de är svårt att förstå så skyller jag på ingen sömn, röka, öl och benso.

å förresten kan man dricka på 2C-B, E, och syra?
Äter själv ssri och jag får nästan ingen effekt av e fastän jag stått över två dagar innan med ssri, slöseri med e enligt min mening
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in