Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-07-25, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejkalle
Vad händer egentligen om man knaprar en gång om dagen tre dagar i rad?

Det var första gången för mig och det blev 3 ggr.

Kanske inte så smart men den enda bieffekten jag kände av var att jag blev sjukt känslig osv, och mådde dessutom skit på den fjärde dagen.

Du blir av med seronotin.. de e ju inte så jätte bra för hjärnan o käka 3dagar i rad men eftersom det va dina 3första ggr så är de nog lungt
Citera
2007-07-27, 02:34
Medlem
alstertaxis avatar
Är det någon testat dom här? Isåfall vad tyckte ni?
http://www.ecstasydata.org/images/2006/1550_lg_star.jpg

Första knapparna jag kunnat sova på när ruset lagt sig.
Mådde inte ett dugg dåligt dagen efter till skillnad från dom andra gångerna jag ätit.
Citera
2007-07-27, 02:57
Medlem
BrrakBrraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alstertaxi

Mådde inte ett dugg dåligt dagen efter till skillnad från dom andra gångerna jag ätit.

Låter som om det inte är något amfetamin i dom.
Citera
2007-07-27, 07:44
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alstertaxi

Aa, jag har testat den enda batchen beiga stjärnor som finns på planeten! Fett bra, mycket bättre än röda kastruller och blåa körsbär som fanns någonstans, någon gång i ecstasyhistorien!

Citera
2007-08-17, 20:27
Medlem
Jeffrey1s avatar
Har en liten noobfråga.. Förra helgen körde jag pulse III, vilket resulterade i att jag totalt var vaken 44 timmar (gick upp 4.30 fredagen, somnade runt 1 på lördagen), och mådde allmänt sämst, samt hade gigantiska pupiller även på lördagen. OM jag nu skulle käka några knappar ikväll, kan jag vänta mig att kunna sova inatt? Brukar man ha stora pupiller dagen efter? Vore tacksam för ett snabbt svar.. ingen katastrof att spara på dom till senare, men vill höra mig för, utifall. Har ingen lust att uppleva samma mönster som förra helgen, det är det inte värt (inte utan diverse hjälpmedel).
Citera
2007-09-28, 20:15
Medlem
muxxor918s avatar
OM DENNA FRÅGA ÄR OLAGLIG ENLIGT REGLERNA SÅ FÅR MOD JÄRNA TA BORT DEN OCH DET SKA DÄR EFTER INTE UPPREPAS! DETTA ÄR DOCK INGET KRAN FISKE!

Nu till frågan..

Hur är det egentligen med att köpa på plattan, alltså vad jag menar är, det är ju inte direkt att fråga varenda pundare man ser lr? aldrig provat de och det är därför jag undrar (då min kran inte längre är tillgänglig)

INGET KRAN FISKE SOM SAGT! ÄR FRÅGAN OLAGLIG TA BORT DEN VILL INTE HA NÅN BAN

Tack på förhand

//Muxxor
Citera
2007-10-24, 20:29
Medlem
Kan man ta E under en pencillinkur?

Snabbt svar tack!
Citera
2007-10-24, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SyltSalt
Kan man ta E under en pencillinkur?

Snabbt svar tack!

Ja, ta det nudå!
Citera
2007-10-24, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Ja, ta det nudå!

Jag tror dig men det skulle vara intressant med en källa.
Citera
2007-10-24, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SyltSalt
Jag tror dig men det skulle vara intressant med en källa.

ta mitt ord, det påverkar inte E:n! Jag har ingen källa förutom mitt egna kunnande...
Citera
2007-10-24, 21:07
Medlem
efter mitt missöde på ibiza i sommras så vågar jag inte ta E sammtidigt som några mediciner. kanske funkar med pencilin men det vet jag inget om. vet bara att jag & en polare fuckade ur riktigt ordentligt (svimmade av och va totalt lost in space) efter ETT piller efter att vi åxå ätit medicin mot magsjuka och inte tänkt på att det kunde påverka E:na. så jag tar det säkra före det osäkra och väntar tills jag är frisk.
Citera
2007-10-24, 21:28
Medlem
De flesta droger påverkar ju immunsystemet negativt mer eller mindre så jag skulle inte rekommendera att ta e när du går på penecillin kuren, jag tror definitivt inte att själva medicinen påverkas men däremot antar jag att det är dåligt mot din sjukdom/inflammation eller vad du nu har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in