Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-19, 15:03
Medlem
knoxahs avatar
Nyss köpt en påse E för 1500, det var 16(sexton) i påsen.

De ser ut ungefär såhär: Vita, gissningsvis och inget tryck. på baksidan är det en glad sol, ser ut som det. De sa att det var 80-100 mg MDMA.
Citera
2010-07-19, 19:14
Medlem
Får jag bara sticka in med en snabb fråga, hur långt tid ska man helst vänta mellan gångerna? Räcker 1 vecka?
Citera
2010-07-19, 19:22
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Får jag bara sticka in med en snabb fråga, hur långt tid ska man helst vänta mellan gångerna? Räcker 1 vecka?

Räcker och räcker... som med alla serotonin cs, vänta så länge du kan, 2 gånger per år är väl det ultimata vad jag har hört om man vill få till det ultimata ur ruset och inte bli tillvand.
Citera
2010-07-19, 19:56
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987

Nej om du käkar E en gång i veckan kommer du vara sönderbränd snabbt..
Citera
2010-07-19, 22:04
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias

Tänkte prova nästa vecka och sen 10-14 dagar igen men tar nog två bra MDMA-ectasy då. Hur blir det, tror du, Anti, och tack i svar på förhand.
Citera
2010-07-20, 01:22
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Tänkte prova nästa vecka och sen 10-14 dagar igen men tar nog två bra MDMA-ectasy då. Hur blir det, tror du, Anti, och tack i svar på förhand.

Ecstasy var den förta kemikaliedrogen jag tog..blev helt kär i den substansen och käkade minst 2st bra E varje hel efter det i flera veckor i rad och bara något halvår senare hade jag i princip förlorat all ruskänsla när jag käkar ecstasy och den har inte kommit tillbaka igen.. efter det har jag haft uppehåll på näsatn ett helt år mellan gångerna men har aldrig fått tillbaka den där ruskänslan igen eller något som liknar det. Jag tycker man bör ha så stora mellanrum som bara möjligt varje gång iaf..
Citera
2010-07-20, 08:57
Medlem
Citat:

Menade inte varje vecka, utan bara 1 gång med 1 veckas mellanrum sen inget.Tja du fattar..
Citera
2010-07-20, 10:58
Medlem
KingPsychedelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Räcker och räcker... som med alla serotonin cs, vänta så länge du kan, 2 gånger per år är väl det ultimata vad jag har hört om man vill få till det ultimata ur ruset och inte bli tillvand.

3 ggr pr år funkar mkt bra för mig, kör 4 varje ång men lever rent o friskat annars,
Citera
2010-07-22, 17:40
Medlem
Julkos avatar
wow 10/10!
Gav många svar på mina frågor/funderingar ang att ta X för första gången. Känns redan mer betryggande efter denna läsningen.
Citera
2010-07-24, 23:09
Medlem
Fyra20s avatar
Hämmar antibiotika e?!
Citera
2010-07-24, 23:20
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ecstasy var den förta kemikaliedrogen jag tog..blev helt kär i den substansen och käkade minst 2st bra E varje hel efter det i flera veckor i rad och bara något halvår senare hade jag i princip förlorat all ruskänsla när jag käkar ecstasy och den har inte kommit tillbaka igen.. efter det har jag haft uppehåll på näsatn ett helt år mellan gångerna men har aldrig fått tillbaka den där ruskänslan igen eller något som liknar det. Jag tycker man bör ha så stora mellanrum som bara möjligt varje gång iaf..

Exakt samma här. Ecstasy kommer alltid vara min dröm mitt allt, men jag befarar att jag käkat sönder mig totalt och aldrig kommer få tillbaka den där magin. Var helt värdelöst senast. Ska göra ett riktigt försök nu om en vecka och se hur det ter sig, sedan blir det creamfields i augusti också, men är tyvärr rädd att det bara kommer vara "sådär".

Försöker ersätta det jag fann i e med opioider. Det är inte samma sak, men det fungerar åtminstone varje dag...

Påminner H iv om ecstasy, rent euforimässigt?
Citera
2010-07-25, 00:46
Medlem
athletens avatar
Stod inte i faq:en, vilket det kanske borde göra.

here it goes:

Hur spårar man användandet? Och hur länge efter kan man hitta spår av E?

Dvs, när är man safe från diverse drogtester?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in