Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-13, 22:40
Bannlyst
Jag har väl kört mer eller mindre varje helg i ett år och jag mår kanon... så det är väl lungt,, men det sägs ju att man ska vänta 2-3månader för minimal skada...
Citera
2008-07-15, 00:50
Medlem
kan man förvara e i frysen utan att kvalíten försämras?
Citera
2008-07-15, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h
Lägg dom på ett mörkt svalt ställe istället kanske? Men tjack o så funkar ju att ha i frysen men är inte säker på om E funkar.. Det får någon annan svara på
Citera
2008-07-15, 16:37
Medlem
JustInSaneAlldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h

Its cool dude.
Citera
2008-07-23, 21:00
Medlem
Hur ofta kan man egentligen äta extacy utan att det blir sämre effekt? visst man ska inte käka dagar på varandra det vet jag, men är de lugnt att äta t.ex måndag, och sen nästa måndag igen??? blir det några större skador utav det? (inte planerat att äta på ett tag efter (säkert 3-4 veckor))

Länka gärna trådar, sidor osv ang detta, då ja käkat E och så, men inte riktigt fattat detta än.. planerat att äta typ 3-4 st (ätit 3 st helgen innan också...) .. snackar om blå mitsar i sthlm, den bättre batchen (då andra endast käkat 1 och blivit ritkgt Eade)
Citera
2008-07-23, 22:32
Medlem
WokaWokis avatar
för att va safe 1-2 månader i mellan, skador efter en veckas mellanrum, jadu en gång gör inget men beror på hur många gånger sen i framtiden. =)
Citera
2008-07-31, 05:07
Medlem
Hur ser det ut på mdma kristall fronten i stockholm nu för tiden. Pratat med massa kranar. Alla säger att det inte är några problem och att det går att lösa när som helst. När man tar lite seriösare samtal med dom så verkar dom knappt fatta vad det handlar om. "Meee mee....jah har pulver me lite klumpar i osv"....DAH....idioter!!! folk verkar vara helt förvirade om vad riktiga kristaller är..(då har man ändå relativt seriösa kranar)...vad är det frågan om....finns det några kristaller istockholm i dagsläget eller är det bara att lägga ner sökandet?????
Senast redigerad av Tranc3r 2008-07-31 kl. 05:30.
Citera
2008-07-31, 13:47
Medlem
Tightflesks avatar
MDMA - Hur blir man?

Tjena!

Tänkte pröva ta MDMA till helgen men undrar hur blir man som person av det? Kan man vara runt nyktert folk utan att dom märker nått?. Har bara hört att man blir otroligt glad, så är det typ som att ta en tramadol fast 1000gånger starkare, lr blir du fuckad i skallen med?
Citera
2008-07-31, 13:55
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=167396
Citera
2008-07-31, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Tjena!

Tänkte pröva ta MDMA till helgen men undrar hur blir man som person av det? Kan man vara runt nyktert folk utan att dom märker nått?. Har bara hört att man blir otroligt glad, så är det typ som att ta en tramadol fast 1000gånger starkare, lr blir du fuckad i skallen med?
Du kan inte vara bland folk utan att dom märker, TRO MIG dom märker...Det är den bästa känslan som finns om det blir ett bra rus, går inte riktigt att förklara, jag skulle (om det var min första gång) sätta mig hemma hos någon polare (där man kan ha jävligt hög musik) bjuda dit lite vänner som också tar E / MDMA (du kommer bjuda / vilja att andra ska ha, när man väl är Ead..) och sen sätter du på den högsta trance / techno musiken och börjar dansa..
Citera
2008-07-31, 14:04
Medlem
moondawns avatar
Gå för faan inte ut bland folk!
Kommer att generera megaångest dan efter!
Går INTE att bete sig normalt.
Chilla i soffan med ett par polare och ladda upp med handdukar doppade i kallt vatten mot era kokande huvuden.
Enjoy!
Citera
2008-07-31, 14:54
Medlem
SMD FBs avatar
varför postade du inte i cs?

btw så går de inte ens att jämföra tram med E, två helt olika droger, två helt olika rus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in