Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-27, 23:35
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NillR
Borde inte inverka på ruset nämnvärt. Däremot mångdubblar du risken för hjärnskador. Inte värt det tycker jag.

Men dosen då, krävs det mer om du förstår?

Hehe, inte värt o ta effet eller E? ;D
Citera
2008-02-29, 01:18
Medlem
skinstas avatar
finns det något sätt att förminska pupillerna?

Och hur länge har man stora pupiller ungefär?
Senast redigerad av skinsta 2008-02-29 kl. 01:25.
Citera
2008-02-29, 03:49
Medlem
Kanske inte platsar att skriva här, om man nu vill vara en viktigpetter och säga att E bara är de där häftiga pillren med olika bilmärken och dylikt på, men har just införskaffat ett litet gäng MDMAkapslar á 300mg i varje. Lätt skära till färgen äro de vackra kristallerna, med en hint av gråaktig nyans över sig. Kommer bli en fröjd under morgondagen.
Citera
2008-02-29, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skinsta
finns det något sätt att förminska pupillerna?

Och hur länge har man stora pupiller ungefär?

Vila och åter vila, på mig går dom ner efter några timmars sömn...
Citera
2008-03-01, 11:14
Medlem
skinstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subster
Vila och åter vila, på mig går dom ner efter några timmars sömn...
Men sig om man knaprar några tramadol när ruset är över. Skulle det funka?
Citera
2008-03-01, 20:21
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinsta
Men sig om man knaprar några tramadol när ruset är över. Skulle det funka?

Skulle säkert fungera, men vet inte hur "nyttigt" det är. Kanske rent av är farligt? Någon annan kanske kan svara på detta?
Citera
2008-03-04, 11:42
Medlem
inwizas avatar
linser

att knapra eller göra något för att förminska pupillerna känns lite overkill.
Men dessa färgade/crazy linser som finns, de borde ju "dölja" en stor del av pupillen. Eftersom det är bara ett visst hål som pupillen syns sedan är det färg/motiv resten.. har jag fel(?)
Citera
2008-03-04, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inwiza
att knapra eller göra något för att förminska pupillerna känns lite overkill.
Men dessa färgade/crazy linser som finns, de borde ju "dölja" en stor del av pupillen. Eftersom det är bara ett visst hål som pupillen syns sedan är det färg/motiv resten.. har jag fel(?)

Vågar nästan sätta en peng på att du har rätt.
Citera
2008-03-04, 17:24
Medlem
Ska käka 3 st motorola nu till helgen, min fråga är hur jag ska lägga upp det....

Har tagit dem två gånger förut, och då har jag tagit 2 st direkt. Det tar typ 45 min innan de slår, och peaken som börjar kanske 60 min efter intaget håller i ungefär 1 timme(inga dunderpiller direkt).

Min tanke är att ta 1 och sedan vänta 60 min innan jag tar de 2 andra, detta för att få en längre peak som stegras hela tiden. Är jag inne på rätt spår eller ska jag göra på något annat sätt ?
Citera
2008-03-04, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flamboiant
Ska käka 3 st motorola nu till helgen, min fråga är hur jag ska lägga upp det....

Har tagit dem två gånger förut, och då har jag tagit 2 st direkt. Det tar typ 45 min innan de slår, och peaken som börjar kanske 60 min efter intaget håller i ungefär 1 timme(inga dunderpiller direkt).

Min tanke är att ta 1 och sedan vänta 60 min innan jag tar de 2 andra, detta för att få en längre peak som stegras hela tiden. Är jag inne på rätt spår eller ska jag göra på något annat sätt ?
Du är inne på fel spår, Släng i dig alla direkt ifall du vill peaka högt.. blir bara sämre om du ska ta 1 och sen 1 och sen 1 etc etc..
Citera
2008-03-04, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MushIii
Du är inne på fel spår, Släng i dig alla direkt ifall du vill peaka högt.. blir bara sämre om du ska ta 1 och sen 1 och sen 1 etc etc..

Visst vill jag peaka högt Men två gav mig en ganska bra lagom peak, det jag är ute efter är en peak på den första i en timme, sen peakar de två andra. Går det bra att göra så tror du ?
Citera
2008-03-22, 13:31
Medlem
chaqs avatar
nån som har prövat lustgas+E, ere värt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in