2008-04-09, 16:19
Medlem
Martors avatar
Någon som har hört talas om "Blå krokodil" ? hittade inget på http://www.ecstasydata.org/

enligt min kran skulle det vara 80%MDMA 20% koffein
Citera
2008-04-09, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Martor
Någon som har hört talas om "Blå krokodil" ? hittade inget på http://www.ecstasydata.org/

enligt min kran skulle det vara 80%MDMA 20% koffein
Hittade denna, Men tveksamt att det är samma batch
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=6663
Citera
2008-04-09, 16:26
Medlem
Martors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushIii
Hittade denna, Men tveksamt att det är samma batch
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=6663

finns det andra blåa krokodiler?
Citera
2008-04-09, 16:28
Bannlyst
Citat:
finns det andra blåa krokodiler?
Självklart, Finns hur många olika batcher som helst. Men testa dom och återkom med rapport hur dom var sen!
Citera
2008-04-09, 19:59
Medlem
Martors avatar
Citat:
Självklart, Finns hur många olika batcher som helst. Men testa dom och återkom med rapport hur dom var sen!

japp men inte så kul om det är skit
Citera
2008-04-09, 20:33
Bannlyst
Citat:
japp men inte så kul om det är skit
Mjo det är sant, men skaffa en eztester och se vad den innehåller.
Citera
2008-04-09, 22:11
Medlem
Whissles avatar
Verkar ha en mycket hög resistans mot E. Testat ren MDMA 2 gånger, första gången bombade jag 50mg och då jag kände av det lite så snortade jag ytterliggare 100mg. Var pigg och glad hela kvällen, men efter att ha sett andra ligga och krama kuddar i timmar på lägre doser fick det mig att undra. Var inte speciellt nere dagen efter utan mest bara yr och trött. 2 veckor senare snortade jag 125mg på direkten, kände att det började kicka, men sen hände det i princip ingenting, alla andra som var E:ade och mycket glada frågade flera gånger vad det var med mig, som bara satt tyst och såg uttråkad ut (ville inte dra ner stämningen så jag dolde mitt missnöje så mycket det gick) Kan min fundering stämma eller är det bara så att för en del så är ruset annorlunda? Första gången var jag ju helt klart påtänd, men inte i närheten av att vilja krama saker och berätta hemligheter för alla, utan mer som på Kola, snacka skit och ha det kul.
Citera
2008-04-10, 10:59
Medlem
calibrishs avatar
hur e det att slänga E när man är full? efter kanske 15 öl? har bara slängt efter ett par öl aldrig när ja e full ..
Citera
2008-04-10, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av calibrish
hur e det att slänga E när man är full? efter kanske 15 öl? har bara slängt efter ett par öl aldrig när ja e full ..
funkar helt perfekt
Citera
2008-04-10, 13:34
Medlem
calibrishs avatar
Citat:
funkar helt perfekt

e de nån större skillnad mot att slänga när man e nykter?
Citera
2008-04-10, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av calibrish
e de nån större skillnad mot att slänga när man e nykter?
nej jag tycker inte det är nån skillnad, jag super alltid när jag knaprar.. bara gött o va packad till att sen gå över till o va Ead
Citera
2008-04-10, 14:03
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whissle
Verkar ha en mycket hög resistans mot E. Testat ren MDMA 2 gånger, första gången bombade jag 50mg och då jag kände av det lite så snortade jag ytterliggare 100mg. Var pigg och glad hela kvällen, men efter att ha sett andra ligga och krama kuddar i timmar på lägre doser fick det mig att undra. Var inte speciellt nere dagen efter utan mest bara yr och trött. 2 veckor senare snortade jag 125mg på direkten, kände att det började kicka, men sen hände det i princip ingenting, alla andra som var E:ade och mycket glada frågade flera gånger vad det var med mig, som bara satt tyst och såg uttråkad ut (ville inte dra ner stämningen så jag dolde mitt missnöje så mycket det gick) Kan min fundering stämma eller är det bara så att för en del så är ruset annorlunda? Första gången var jag ju helt klart påtänd, men inte i närheten av att vilja krama saker och berätta hemligheter för alla, utan mer som på Kola, snacka skit och ha det kul.

Men.. Du behöver ju större doser!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in