Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-05, 10:28
Medlem
Daunies avatar
Blir man nojjig på något vis?
Citera
2011-10-05, 15:54
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daunie
Så individuellt, det går inte att svara för alla. Jag skulle vilja säga att 99% av alla inte blir "nojiga" som man kan bli på cannabis eller LSD som oerfaren.

De allra första gångerna så kunde åtminstone jag få lite "förnoja" som vi kallade det, innan det kickade på ordentligt. Om du är påläst och vet hur din hjärna och kropp reagerar på MDMA så minskar risken för orolighet avsevärt.
Citera
2011-10-06, 12:08
Medlem
TrolliverTwists avatar
Citat:
väldigt individuellt som sagt, men det är inte omöjligt. dom få gångerna jag har nojat upp mig är det för att något har hänt som stör upplevelsen, i.e. polisnärvaro. alltså goda skäl till att faktiskt bli orolig. som Hysteria90 säger är det inte tal om någon cannabis-noja, med andra ord.
Citera
2011-10-06, 12:12
Medlem
Daunies avatar
Och tack för svar! Jag har testat amfetamin och methylone förut så är väl lite förberedd... tror jag..
Har iallfall 10 blåa Mc donalds som jag och vän ska droppa i helgen..
Någon som har någon erfarenhet av dessa knappar?
Peace
Citera
2011-10-06, 13:54
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Och tack för svar! Jag har testat amfetamin och methylone förut så är väl lite förberedd... tror jag..
Har iallfall 10 blåa Mc donalds som jag och vän ska droppa i helgen..
Någon som har någon erfarenhet av dessa knappar?
Peace
Tog mig friheten att söka på dessa McDonalds på pillreports.com och fann att de senaste pillerna med logon från donken har innehållit amfetamin, matamfetamin eller 2-cb. Så jag tycker att du ska vara försiktig med knapparna och vara beredd på lite hallucinationer.
Nästa gång kan du kolla/fråga här -> https://www.flashback.org/t285254
Lycka till!
Senast redigerad av THE-OJA 2011-10-06 kl. 13:57.
Citera
2011-10-06, 14:09
Medlem
efter 2timmar så blev jag ganska trött varför det?
sen så hade ja stora ögon mycket längre än vad ja kände av ruset har ni också upplevt det så?
Senast redigerad av rofle92 2011-10-06 kl. 14:17.
Citera
2011-10-06, 18:30
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rofle92
sen så hade ja stora ögon mycket längre än vad ja kände av ruset har ni också upplevt det så?
Ja, så har jag alltid upplevt det. D.v.s. att pupillerna är utvidgade längre än sessionens kurva. Utvidgade pupiller beror på att hjärnaktiviteten blir utsatt för brus.

MDMA i ren form blev inte jag särskilt pigg av, snarare trött på ett mysigt sätt. Det är individuellt för alla och det verkar som att du och jag reagerar snarlikt på denna drog trots din ytliga beskrivning.
Senast redigerad av Hysteria90 2011-10-06 kl. 18:33.
Citera
2011-10-06, 19:37
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rofle92

Som ovanstående sa så är det vanligt att pupillvidgningen sitter i längre än själva ruset. Pupillvidgningen beror på att en typ av serotoninreceptor styr pupillstorlek (samt det autonoma nervsystemet via adrenerga receptorer, men vid just MDMA är det serotoninreceptorn som är boven i dramat) och MDMA ökar ju halten serotonin i synapsen... Oj, här babblade jag iväg - hoppas någon mer än jag tycker att sådant är intressant
Citera
2011-10-06, 20:10
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Som ovanstående sa så är det vanligt att pupillvidgningen sitter i längre än själva ruset. Pupillvidgningen beror på att en typ av serotoninreceptor styr pupillstorlek (samt det autonoma nervsystemet via adrenerga receptorer, men vid just MDMA är det serotoninreceptorn som är boven i dramat) och MDMA ökar ju halten serotonin i synapsen... Oj, här babblade jag iväg - hoppas någon mer än jag tycker att sådant är intressant
Jag tycker det är väldigt intressant och skulle gärna vilja få reda på vilka studier du läst för att lära mig det själv och kunna uttrycka mig på ett liknande sätt i fortsättningen och inte så förenklat som mitt tidigare inlägg.
Citera
2011-10-06, 21:24
Medlem
xstatics avatar
Vita Motorola i Stockholms trakterna. Fick höra 100mg mdma och 20mg tjack. Någon som kan bekräfta?
Citera
2011-10-06, 23:06
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Vita Motorola i Stockholms trakterna. Fick höra 100mg mdma och 20mg tjack. Någon som kan bekräfta?
Du är lyckligt lottat om du kan få tag på dem och det stämmer.

Fråga i denna tråd så får du säkert hjälp.
https://www.flashback.org/t285254
Citera
2011-10-06, 23:15
Medlem
mightyscoops avatar
Har möjlighet att köpa 1 g MDMA för 1200 kr. Är detta ett okej pris eller blir jag rippad i så fall?

Skulle även uppskatta ett bra tips för att säkerställa att det är den rena varan!
Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in