Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-30, 12:57
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaplain
Hur är det om man går på anti-depressiva, t.ex fluoxetin, funkar e som vanlig?Innebär det några extra risker? För jag är oerhört intresserad av att pröva, även om jag saknar kontakter och erfarenhet av substansen.
Effekten uteblir totalt och kan dessutom leda till serotonergt syndrom i vissa fall obehagligt (hjärtklappning, yrsel, mm.) eller till och med döden beroende på din hjärna eller mediciner och dos
Citera
2011-09-30, 13:11
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Effekten uteblir totalt och kan dessutom leda till serotonergt syndrom i vissa fall obehagligt (hjärtklappning, yrsel, mm.) eller till och med döden beroende på din hjärna eller mediciner och dos
Helt vettigt, dessutom hade det brytit mot den gyllene regeln. "Använd ALDRIG droger när du mår dåligt för att bli på bra humör."

Räcker med att man bryter mot principen en enda gång så ökar chanserna för ett framtida missbruk dramatiskt.
Citera
2011-10-01, 15:51
Medlem
Chaplains avatar
Okej, tack för alla svar, då är det inget för mig
Citera
2011-10-03, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZyClave
Det är väldigt olika. Jag har själv ännu inte varit med om en riktig avtändning av någonting förutom alkohol.

Du borde inte få några större problem, många känner sig lyckligare efter mdma, speciellt första gången.

Överdriv inte mängden du tar dock om du är rädd för AT.

Du verkar ju fullkomligen inte veta ett smack vad du talar om, din signatur förstår du nog inte heller, lätt att kopiera texter som ser proffisionella ut som andra skrivigt. suka
Citera
2011-10-03, 13:11
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutsteg
Du verkar ju fullkomligen inte veta ett smack vad du talar om, din signatur förstår du nog inte heller, lätt att kopiera texter som ser proffisionella ut som andra skrivigt. suka
Frågan är om det är du som inte vet vad du pratar om, flera håller med om hans påstående och även jag! Känner mig frisk efter en kväll med mdma, som om man bestämt sig för en ny start och allt är toppen, medkänsla för andra och ett leende på läpparna

Av dina inlägg att döma verkar du vara en idiot.
Senast redigerad av Panzerschlaffse 2011-10-03 kl. 13:17.
Citera
2011-10-03, 14:00
Medlem
Sofoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Frågan är om det är du som inte vet vad du pratar om, flera håller med om hans påstående och även jag! Känner mig frisk efter en kväll med mdma, som om man bestämt sig för en ny start och allt är toppen, medkänsla för andra och ett leende på läpparna

Av dina inlägg att döma verkar du vara en idiot.

Den här beskrivningen är så gott som på pricken hur jag känner efter en mdma kväll.
Här på FB finns också en riktigt bra guide för att förebygga AT.
Citera
2011-10-04, 09:32
Medlem
ZyClaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutsteg

Du får gärna utveckla din redan otroligt välbeskrivna kritik.

Ja beskrev min egen erfarenhet av avtändningar, vilka slutsatser personen drar som jag skrev det till, får han besluta själv.

Och nej, jag har inte skrivit texten i min signatur. Den var proffsig och jag kopierade den. Om jag skrev texter som dig, skulle jag fundera på att göra något enligt samma mall ...
Citera
2011-10-04, 14:05
Medlem
xstatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruity Fresh
"Deppigheten" folk känner ett par dagar efter MDMA beror till 20% på låga serotoninhalter och till 80% att man har läst om att man kan känna sig deppig ett par dagar efter MDMA....

Jag tillhör dom 20% som inte överhuvudtaget känner någon större skillnad dagen/dagarna efter. Och 80% av mina vänner säger samma sak. Men jag tvivlar verkligen inte på att ni får tillfälliga depressioner. 5-HTP my friend är hjälpen för dig och alla er andra!
Citera
2011-10-04, 16:44
Medlem
Snubblade över mdma-pulver, men det löser sig inte i vatten? kan det stämma? eller vad kan det vara annars?
Citera
2011-10-04, 17:19
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Snubblade över mdma-pulver, men det löser sig inte i vatten? kan det stämma? eller vad kan det vara annars?
Vadå ska du skjuta det eller? Det är väl inte vattenlösligt, det är ju i kristallform (oftast)?
Citera
2011-10-04, 17:21
Medlem
hannes156s avatar
Har jag fått det rätt att Kokain i sig är ett aktivt ämne?
Citera
2011-10-04, 17:24
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannes156
Har jag fått det rätt att Kokain i sig är ett aktivt ämne?
Nej det ska det inte vara i ecstasy. Även om många blandar i mycket olika saker i tabletterna men det är "tänkt" att det ska vara MDMA som åtminstone ska vara huvudingrediensen i ecstasytabletter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in