Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-09, 20:34
Medlem
Lär väl ha postats tidigare, men hittade i varje fall en sjysst guide för hemmafixaren:

http://designer-drug.com/pte/12.162.180.114/dcd/chemistry/brightstar.mdma.html
Citera
2008-07-10, 15:16
Medlem
Huge-0s avatar
Gula mcdonalds sög kuk hörde jag til en början, en kille som inte käkat e på 4 år käkade 2 och det hände inte ett skit. En vecka senare käkade min polare 2 stycken och han försvann ut i natten helt jävla ead, och han hade käkat mitsar typ 2 veckor innan.
Citera
2008-07-13, 13:57
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Tjena, Jag tog min E debut igår. jag tog Mitshubishi (stavning) skulle jag tro runda med det märket.

första slog på lite klent och andra var underbarast, trean kände jag knappt av och fyran slog lite vagt :O kanske bäst å ta alla direkt istället?
ta 2 först sen fylla på med 2 till? eller 3-4 direkt kanske.. så jag undrar, vad är mitshubishi värda? samt vilken styrka ligger den på?

vilka är att rekommendera som är både bra och inte ligger över 100:- snåret

Mvh
Citera
2008-07-13, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
Tjena, Jag tog min E debut igår. jag tog Mitshubishi (stavning) skulle jag tro runda med det märket.

första slog på lite klent och andra var underbarast, trean kände jag knappt av och fyran slog lite vagt :O kanske bäst å ta alla direkt istället?
ta 2 först sen fylla på med 2 till? eller 3-4 direkt kanske.. så jag undrar, vad är mitshubishi värda? samt vilken styrka ligger den på?

vilka är att rekommendera som är både bra och inte ligger över 100:- snåret

Mvh
Låter som riktiga skit-E i mina ögon. Du skulle droppat alla direkt istället så hade det slått på bättre.. aldrig fylla på hela tiden pajar ruset!
Citera
2008-07-13, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huge-0
Gula mcdonalds sög kuk hörde jag til en början, en kille som inte käkat e på 4 år käkade 2 och det hände inte ett skit. En vecka senare käkade min polare 2 stycken och han försvann ut i natten helt jävla ead, och han hade käkat mitsar typ 2 veckor innan.
Ljusgröna duvor är helt klart över standard E'na i sverige!
Alla borde igentligen sluta köpa E så dealarna slutar sälja och börjar trycka BRA knappar då kommer det bli en bra bussniss!
Citera
2008-07-13, 18:11
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Hur länge ska man helst vänta innan nästa e "tripp"? 1/2 veckor/månader?
Samt kan man köra 1-3 dagars "tripp"?
Senast redigerad av AmanitaMuscaria 2008-07-13 kl. 18:14.
Citera
2008-07-13, 18:16
Bannlyst
Citat:
ja det kan du göra men det rekomenderas inte kör inte äns 2 dagar tycker jag... vänta 1 vecka eller 2 så får du fin effekt igen.. e du nybörjare inom E så har du mycket serotonin i hjärnan som vill ut så då behöver du inte vänta länge
Citera
2008-07-13, 18:25
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:

Jag skulle inte göra mer än max 2dagar i sträck, helst skulle jag bara klumpa ihop allt till ett långt rus.

Sen tycker jag personligen att du ska vänta åtminstonde en månad tills nästa gång!
Citera
2008-07-13, 18:59
Citat:

Bra att du tog upp detta så att jag slapp fråga själv
Och hur funkar det nu egentligen, varför får en nybörjare sånt mycket intensivare rus än någon som testat massa gånger? Båda borde väl i praktiken ha ungefär lika mycket serotonin i skallen? Kanske en dum och knepig fråga men!
Citera
2008-07-13, 19:16
Medlem
JustInSaneAlldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senilone
Bra att du tog upp detta så att jag slapp fråga själv
Och hur funkar det nu egentligen, varför får en nybörjare sånt mycket intensivare rus än någon som testat massa gånger? Båda borde väl i praktiken ha ungefär lika mycket serotonin i skallen? Kanske en dum och knepig fråga men!

Det mesta beror på att en nybörjare aldrig kännt den där känslan förr, och inte alls vet vad som väntar. Blir mer som en chock. Men sen så blir man ju lite imun också såklart om man har kört ofta. Men har man bara längre uppehåll mellan gångerna så är det ganska lugnt. Sen beror det ju också på att om man en gång fått riktigt bra dödsknark så blir man ju inte lika nöjd på skitknark. Det blir ju dock en rookie, han vet ju inte bättre :P
Citera
2008-07-13, 20:23
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Vad kan hända om man tar E 2-3 helger / ~2 dagar i rad?
Kan det förekomma långvariga skador?
Samt hur lång tid brukar det ta innan serotonin luckan fylls upp till 100?
Senast redigerad av AmanitaMuscaria 2008-07-13 kl. 20:28.
Citera
2008-07-13, 21:41
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Vill bara påpeka att jag inte menade ~2 dagar i rad hela 2-3 helger utan 2-3 helger eller ~2 dagar /i rad.
varannan eller var tredje vecka lär väl funka? eller är en månad att rekommendera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in