2015-07-15, 19:43
Medlem
Nu när det är sommar känner jag att det är god tid att köra ett MDMA-race. Då det inte är något jag gör ofta vill jag få ut så mycket som möjligt av ruset. Jag har läst att om man tar för mycket på en gång kommer ruset gå till spillo i ett amfetaminliknande rus. Därför är det nog bäst att jag tar en startdos och fyller på efter behov. Men hur ska jag göra? Jag väger runt 75 kg. Jag har 1 gram och jag tänkte att jag lägger upp det såhär:

200-250 mg startdos
150 mg efter en timme
100 mg efter ytterligare en timme

Jag har inte rört E/MDMA på snart ett år, men under det året tog jag över 10 gånger under året sammanlagt, därav de höga doserna.

Jag vill få ut så mycket av njutningen så möjligt då jag vet att ruset är över på (vad som känns som) ett ögonblick. Avtändningen är ett mindre problem som förhoppningsvis kan hanteras med benso.
Vad tycker ni? Hur borde jag lägga upp doseringarna och hur ofta/hur mycket borde jag fylla på?
Citera
2015-07-15, 22:14
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torshk
Nu när det är sommar känner jag att det är god tid att köra ett MDMA-race. Då det inte är något jag gör ofta vill jag få ut så mycket som möjligt av ruset. Jag har läst att om man tar för mycket på en gång kommer ruset gå till spillo i ett amfetaminliknande rus. Därför är det nog bäst att jag tar en startdos och fyller på efter behov. Men hur ska jag göra? Jag väger runt 75 kg. Jag har 1 gram och jag tänkte att jag lägger upp det såhär:

200-250 mg startdos
150 mg efter en timme

Jag har inte rört E/MDMA på snart ett år, men under det året tog jag över 10 gånger under året sammanlagt, därav de höga doserna.

Jag vill få ut så mycket av njutningen så möjligt då jag vet att ruset är över på (vad som känns som) ett ögonblick. Avtändningen är ett mindre problem som förhoppningsvis kan hanteras med benso.
Vad tycker ni? Hur borde jag lägga upp doseringarna och hur ofta/hur mycket borde jag fylla på?

200mg startdos och fyll på med 100mg efter 1 1/2h - 2h. Mer påfyllning än så är inte värt vad jag har förstått. Fyller man på med mer än så så bränner det mest hjärnan. Själva MDMA-ruset, det man vill åt, kan man inte hålla igång hur länge som helst tyvärr.
Citera
2015-07-16, 13:03
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torshk

200-250 mg startdos
150 mg efter en timme

Ruset går inte till spillo och efterliknar amfetamin om du tar mycket, det som sker om du tar väldigt mycket som startdos är att första timmen av ruset är du inkapabel till att göra mycket mer än småsnack och ligga ner.
Citera
2015-07-16, 16:47
Medlem
TraeHitlers avatar
Snart är det dags för festival, och i år tänkte jag försöka vara lite snäll mot kroppen och inhandla lite vitaminer och så. Det blir väl två dagar MD och så klart en vecka konstant alkohol och gräs.

Magnesium, resorb, C- och D-vitamin. Behövs något mer? Annars drar jag ner till apoteket och köper allt!
Citera
2015-07-16, 17:40
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraeHitler
Snart är det dags för festival, och i år tänkte jag försöka vara lite snäll mot kroppen och inhandla lite vitaminer och så. Det blir väl två dagar MD och så klart en vecka konstant alkohol och gräs.

Magnesium, resorb, C- och D-vitamin. Behövs något mer? Annars drar jag ner till apoteket och köper allt!

Bara en klase bananer och sjyssta solbrillor!
Citera
2015-07-16, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Undrar då om en sida som mollymeasure.com tar in det i beräkningarna? För som jag har förstått så är det svårt/omöjligt att komma över 84% renhet på MDMA. Tar dom med det i beräkningarna tro?
Dom räknar på det man köper, alltså ca 84%.
Citera
2015-07-17, 16:25
Medlem
tog några xanax och annan benzo igår, samt stilnoct innan jag la mig...
finns de en risk att de förstör mdma ruset idag?
Citera
2015-07-17, 16:29
Medlem
purplepotions avatar
Jag tog ~150mg kodein + 20mg baklofen + 30mg dihydrokodein igår. Har jag något speciellt att oroa mig över?
Citera
2015-07-18, 09:46
Medlem
Kom precis hem från en natt i Köpenhamn. Fortfarande toppad, helt sjukt. Och då körde jag bara 2 bomber, 1st 175mg och en ungefär hälften kanske.
Får MDMA i en för 500DKK. Det ser ut som små regndroppar. Tvunget att krossa dom om man vill inte köra i sin dryck.
Vilket jävla bra skit Köpenhamn ha alltså. Jag kan knappt skriva, sånt jävla extas nu.

Ville bara dela med mig! Tack!
Citera
2015-07-18, 10:28
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar1983an
Kom precis hem från en natt i Köpenhamn. Fortfarande toppad, helt sjukt. Och då körde jag bara 2 bomber, 1st 175mg och en ungefär hälften kanske.
Får MDMA i en för 500DKK. Det ser ut som små regndroppar. Tvunget att krossa dom om man vill inte köra i sin dryck.
Vilket jävla bra skit Köpenhamn ha alltså. Jag kan knappt skriva, sånt jävla extas nu.

Inte lika hög extas idag i guess (; pigga på dig och må gott
Citera
2015-07-18, 13:09
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar1983an

Hela norra Europa besitter bra kvalité på MDMA eftersom att det produceras i Nederländerna, Belgien och Tyskland. Det är ingenting exklusivt för Köpenhamn, bra MDMA har florerat hela marknaden de senaste åren.
Citera
2015-07-18, 18:04
Medlem
Kingandaces avatar
Efter ett uppehåll från droger på ett år så bestämde jag mig igår för att inta MDMA.
Tog 160mg i en bomb + en refill på 70mg ca 1 1/2h efter första bomben.
Tyvärr blev jag besviken, den där magin infann sig aldrig. Jag mådde bra, men inte så mycket mer.
Förmodligen tog jag för lite. Även fast jag tycker att 160mg borde räcka efter att mina receptorer i hjärnan har fått vila i ett år.

Jag har nu ca 500mg kvar och undrar om det är waste att göra ett nytt försök, med högre dosering, inom den närmaste veckan?
Ökar toleransen mycket efter en kväll på den dosen jag tog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in